هوم پاد 2 با سایز کوچکتر آماده معرفی و فروش می شود

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 609

قرار است کمپانی اپل از هوم پاد 2 با سایز کوچک‌تر و قیمت ارزان‌تر رونمایی کند. این محصول به زودی معرفی و آماده عرضه به بازار خواهد شد.

هوم پاد 2 یکی از محصولات شرکت اپل است که قرار است بزودی توسط این کمپانی عرضه شود. کاربران از مدت ها قبل منتظرند تا این محصول جدید را خریداری نمایند. هوم پاد قبلی اپل از اندازه و وزن نسبتا بیشتری برخوردار بود اما در حال حاضر اپل در حال کار بر روی یک هوم پاد جدید است که اندازه آن نسبت به نسل قبل خود به مراتب کوچک تر است. قرار است این محصول در نیمه دوم سال 2020 به بازار عرضه شود.
در حقیقت خوب است بدانید که هوم پاد یک اسپیکر قدرتمند با صدایی شگفت انگیز و بی همتاست که از قابلیت سازگاری با تمامی دستگاه های اپل برخوردار می باشد. هوم پاد از بزرگ ترین مجموعه موسیقی دنیا Apple music بهره مند است.
اپل در تولید محصولات خود بسیار قدرتمند عمل نموده و نشان داده که یک اسپیکر چگونه باید موسیقی را پخش نماید. در واقع هوم پاد ترکیبی از تکنولوژی و فناوری تک صوتی و نرم افزارهای پیشرفته ای است که بالاترین کیفیت موسیقی را در هر فضایی به گوش می رسانند. به بیان ساده تر هوم پاد بلندگویی است بسیار کوچک که برای خانه شما طراحی شده است.

هوم پاد اپل چگونه طراحی شده و از چه قابلیت هایی برخوردار است؟
هوم پاد به گونه ای طراحی شده که علاوه بر زیبایی ظاهری از قدرت و ظرافت صوتی نیز برخوردار می باشد. اسپیکر اپل در دو رنگ مشکی و سفید موجود است، این محصول به دلیل ابعاد و اندازه کوچکی که دارد، می تواند در هر جای خانه شما قرار بگیرد.
کمپانی اپل در هوم پاد یک ووفر و یک آمپلی فایر ساخته که از بم‌ترین تا بالاترین رنج صدا را با بهترین کیفیت به گوش مستمع برساند. این اسپیکر از طریق یک الگوریتم پیشرفته بطور دائم موسیقی درحال پخش را بررسی نموده و به صورت پویا فرکانس های پایین و صداهای آزاد را بهبود می بخشد.
هوم پاد از یک آرایه منحصر به فرد، از هفت تویتر نوری برخوردار می باشد که تمرکز اصلی آن بر صداست و از طریق طیف های بسیار ظریف نوری صدایی 360 درجه را ایجاد می کند. این صدا بطور یکنواخت در تمام فضا به گوش می رسد.
در ساخت هوم پاد از تراشه هوشمند A8 استفاده شده است. طراحی هوشمند هوم پاد این امکان را برای شما فراهم می آورد که هوم پادهای دیگر در محیط را شناسایی نموده، با آن هماهنگ شود و موسیقی های مورد درخواست شما را اجرا کند. توجه داشته باشید که تمام این کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود. و نیازی نیست که شما کار خاصی انجام دهید.


شما می توانید این دستگاه را در هر جایی که تمایل دارید؛ قرار دهید. هوم پاد به طور خودکار از این قابلیت برخوردار است که صدای مناسب در جهت مطلوب پخش کند. پس اهمیتی ندارد که هوم پاد شما در مقابل دیوار، گوشه اتاق، روی قفسه یا مکان دیگری باشد، در هر صورت شما موسیقی با صدای بی نقص را خواهید شنید.
قابل ذکر است که هوم پاد از قابلیت های بسیاری برخوردار است، این محصول فقط در پخش موسیقی عالی عمل نمی کند؛ بلکه به سوالات شما نیز پاسخ می دهد و همچنین می تواند به عنوان کنترل کننده وسایل هوشمند خانه شما عمل نماید.
هوم پاد چون مجهز به سیری می باشد، از این توانایی برخوردار است که به طیف گسترده ای از سوالات شما پاسخ بدهد. شما می توانید از طریق این دستگاه به تایمر، ساعت، ترجمه، اخبار، ورزش، وضعیت آب و هوا، ترافیک و حتی اطلاعات عمومی دسترسی داشته باشید.
شما می توانید پس از رونمایی هم پاد این محصول شگفت انگیز را خریداری نموده و از قابلیت های ویژه آن بهره مند شوید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید