اپل هوم پاد هوشمند جدید را معرفی می‌کند

person نویسنده: سجاد قربانی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 559

اپل به تازگی هوم پاد جدید خود را با صدایی نوآورانه و هوش مصنوعی جدید معرفی کرد. هوم پاد جدید کیفیت صدای باورنکردنی‌ای را به همراه قابلیت‌های پیشرفته سیری و تجربه خانه هوشمند ایمن و مطمئن را ارائه می‌دهد.
هوم پاد مملو از نوآوری‌های اپل، هوش سیری و قابلیت‌های خانه هوشمند است و در عین حال تجربه شنیداری واقعاً پیشگامانه‌ای را ارائه می‌دهد.

اپل امروز هوم پاد (نسل دوم) را معرفی کرد، یک بلندگوی هوشمند قدرتمند که صدای آکوستیک پیشرفته‌ای را با طراحی زیبا و نمادین ارائه می‌کند. هوم پاد با نوآوری‌های اپل و هوش سیری، صدای دیجیتالی پیشرفته‌ای را برای تجربه شنیداری پیشگامانه ارائه می‌دهد. با روش‌های جدید و راحت برای مدیریت کارهای روزمره و کنترل خانه هوشمند، کاربران اکنون می‌توانند به طور رایگان با استفاده از سیری، کار‌های خانه هوشمند خود را خودکار کنند؛ هنگامی که زنگ هشدار دود یا مونوکسید کربن در خانه‌شان شناسایی شد، مطلع شوند و دما و رطوبت اتاق را بررسی کنند.

باز طراحی

Apple HomePod

هوم پاد جدید با پارچه مشبک شفاف و بدون درز و سطح لمسی با نور پس‌زمینه که در بالای هوم پاد استوانه‌ای شکل موجود است، طراحی زیبایی دارد که مناسب هر فضایی است. هوم پاد در رنگ‌های سفید و مشکی (midnight) موجود است، رنگی جدید که با پارچه مشبک 100 درصد بازیافتی ساخته شده است. به همراه آن یک کابل برق بافته شده همرنگ نیز وجود دارد.

منبع صدای آکوستیک

Apple HomePod internals

HomePod کیفیت صدای باورنکردنی را با باس غنی و عمیق و فرکانس‌های خیره کننده ارائه می‌دهد. یک woofer پیشرفته مهندسی شده سفارشی، موتور قدرتمندی که دیافراگم را به حرکت در می‌آورد، میکروفون 20 میلی‌متری باس-EQ داخلی و مجموعه‌ای از پنج اسپیکر در اطراف پایه، همگی برای دستیابی به یک تجربه صوتی قدرتمند با هم کار می‌کنند. تراشه S7 با نرم افزار و فناوری حسگر سیستم ترکیب شده است تا صدای با کیفیت‌تری را ارائه دهد.

با فناوری حسگر اتاق، HomePod بازتاب صدا را از سطوح مجاور تشخیص می‌دهد تا تشخیص دهد که آیا در مقابل دیوار است یا درفضای باز قرار دارد، سپس صدا را نسبت به محیط به صورت آنی تطبیق می‌دهد. کنترل جهت دقیق اسپیکرها، صدای مستقیم و محیطی را از هم جدا می‌کند و شنوندگان را در آوازهای شفاف و سازهای غنی غوطه ور می‌کند.

کاربران می‌توانند با Apple Music به پلی‌لیست بیش از 100 میلیون آهنگ گوش دهند، از صدای فضایی با یک هوم پاد یا به صورت جفت استریو لذت ببرند، یا با Apple TV 4K یک تجربه سینمای خانگی جذاب ایجاد کنند. با سیری، کاربران می‌توانند به طیف وسیعی از اطلاعات موسیقی دسترسی داشته باشند و بر اساس هنرمند، آهنگ، اشعار، دهه، ژانر، حال و هوا یا فعالیت جستجو کنند.

تجربه فراتر با چند بلندگوی هوم پاد

Apple HomePod stereo pair

دو یا چند بلندگوی مینی هوم پاد یا هوم پاد، انواع ویژگی‌های قدرتمند را ارائه می‌کنند. با استفاده از صدای چند اتاقه با AirPlay، کاربران می‌توانند به سادگی بگویند «Hey Siri»، یا بالای هوم پاد را لمس کرده و نگه دارند تا یک آهنگ را روی چند بلندگوی هوم پاد پخش کنند، آهنگ‌های مختلف را در بلندگوهای مختلف هوم پاد پخش کنند، یا حتی از آن‌ها به‌عنوان یک دستگاه مخابره داخلی استفاده کنند.

کاربران همچنین می‌توانند یک جفت استریو با دو بلندگوی هوم پاد در یک فضا ایجاد کنند. علاوه بر جدا کردن کانال‌های چپ و راست، یک جفت استریو هر کانال را با هماهنگی کامل پخش می‌کند و صحنه صوتی گسترده‌تر و همه‌جانبه‌تری نسبت به بلندگوهای استریوی سنتی برای یک صدای واقعی ایجاد می‌کند.

ادغام یکپارچه با اکوسیستم اپل

Apple HomePod ecosystem

با استفاده از فناوری Ultra Wideband، کاربران می‌توانند هر آنچه را که در آیفون پخش می‌کنند، مانند آهنگ مورد علاقه، پادکست یا حتی تماس تلفنی را مستقیماً به HomePod انتقال دهند. برای کنترل آسان آنچه در حال پخش است یا دریافت آهنگ‌های پیشنهاد شده، هر کسی در خانه می‌تواند آیفون را به HomePod نزدیک کند تا پیشنهادات به‌طور خودکار ظاهر شوند. HomePod همچنین می‌تواند حداکثر شش صدا را تشخیص دهد، بنابراین هر عضو خانه می‌تواند لیست‌های پخش شخصی سازی شده خود را بشنود، درخواست یادآوری کند و رویدادهای تقویم را تنظیم کند.

پشتیبانی از Apple TV 4K به مشتریان این امکان را می‌دهد که HomePod را به یک سیستم صوتی برای همه دستگاه‌های متصل به تلویزیون تبدیل کنند. بعلاوه، با سیری در هوم پاد، کاربران می‌توانند آنچه را که روی هندزفری تلویزیون اپل پخش می‌شود کنترل کنند.

خانه هوشمند

با تشخیص صدا، هوم پاد می‌تواند به هشدارهای دود و مونوکسید کربن گوش دهد و در صورت شناسایی صدا، اعلان را مستقیماً به آیفون کاربر ارسال کند. حسگر داخلی جدید دما و رطوبت می‌تواند مقدار دما و رطوبت محیط‌های بسته را اندازه گیری کند، بنابراین کاربران می‌توانند به طور مثال سیستم تهویه مطبوع خانه را به طور خودکار هنگامی که اتاق به دمای خاصی رسید روشن کنند.

Apple HomePod smart home

هوم پاد و محیط زیست

همانطور که می‌دانید اپل همواره سعی کرده است تا محصولاتی را تولید کند که دوست‌دار محیط زیست باشند. از این رو در روند تولید آنها از مواد اولیه‌ای استفاده می‌کند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کنند. هوم پاد جدید نیز دارای طلای 100% بازیافتی است که در آب کاری مدار چاپی استفاده شده است. در آهنربای بلندگوها نیز از عناصر خاکی بازیافتی استفاده شده است. همچنین این محصول طبق استانداردهای اپل فاقد جیوه، PVC، BFR و بریلیوم است.

بسته بندی بیرونی این محصول پوشش پلاستیکی را حذف کرده است و 96 درصد آن از فیبر تشکیل شده است.

برچسب‎ها: اپل هوم پاد

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید