قوانین و شرایط استفاده از وب سایت اپل سرویس
عضویت شما در سایت و یا استفاده هر یک از خدمات این سایت به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و شرایط استفاده از وب سایت می باشد.
تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت اپل سرویس ایران منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان است و تمامی کالاهای این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
اپل سرویس جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر احتمالی در قوانین و شرایط استفاده از وب سایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دوره ای این صفحه اقدام نمایند تا از تغییرات احتمالی ما آگاه شوند . متن توافقنامه همواره بر روی سایت قابل ملاحظه خواهد بود
1- مشتری یا کاربر موظف است که در هنگام ثبت سفارش اطلاعات حقیقی خود را ثبت نماید بدیهی است در غیر این صورت شرکت اپل سرویس ایران هیچ گونه مسئولیتی را در قبال سفارشات شما ندارد و با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده نام شخص دیگری وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.
2- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس مذکور، دقیق و قابل استناد باشد.
3- افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت زمان و تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش خود را دریافت کند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهای رها شده در سبد خرید ندارد.
4- مشتری موظف است در هنگام ثبت سفارش نسبت به انتخاب محصول و رنگ مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشد؛ پس از ثبت نهایی سفارش و آماده سازی برای ارسال هیچ گونه تغییری در سفارش لحاظ نمی گردد .
5- روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. اپل سرویس ایران به مشتریان خود در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت در هر روز، امکان سفارشگذاری را میدهد.
6- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و کسر شدن مبلغ از حساب کاربر، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. درغیر این صورت با واحد امور مشتریان تماس بگیرید 09039256222
7- با توجه به نوسان شدید قیمت در بازار و عدم توانایی تیم محتوا به آپدیت نگه داشتن قیمت ها بعد از انجام مراحل ثبت سفارش، در صورت تغییر در قیمت با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت عدم رضایت سفارش شما کنسل و یا با موافقت شما تایید میگردد. ( بدون در نظر گرفتن زمان )
8- اپل سرویس ایران امکان تست تمام کالاهای ارسالی را جهت سلامت دارد و در صورت درخواست مشتری فیلم تست را برای ایشان ارسال خواهد نمود .
9- اپل سرویس ایران قطعات و محصولات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی و آماده ارسال می کند لذا بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل ، پارگی یا آسیب به بسته بندی و یا مفقودی به عهده ی شرکت های حمل و نقل کننده است و هیچ گونه مسئولیتی متوجه اپل سرویس ایران نمیباشد. شرکت تنها در راستای مشتری مداری پیگیر موضوع خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که تمامی بسته های ارسال شده توسط شرکت های حمل و نقل (پست –تیپاکس) بیمه شده و در صورت ایجاد مشکل شرکت های ذی ربط باید پاسخ گو باشند.در نتیجه لطفا در هنگام تحویل کالا از حامل آنرا دذ مقابل چشمان آنها باز نموده و صحت کالا اطمینان حاصل نمایید تا در صورت نیاز بتوانید پیگری های لازم را انجام دهید
10- در صورت باز بودن بسته در زمان تحویل، از تحویل آن خودداری نمایید.
11- در صورتی که کالای تحویل داده شده به شما معیوب یا مغایر با کالا خریداری شده باشد، باید در تهران کمتر از 24 ساعت و در شهرستان قبل 72 ساعت عودت گردد.
12- اپل سرویس ایران میبایست در صورت تغییر در شرایط تحویل و زمان با خریدار هماهنگ باشد.(در صورتی که بازه تحویل فراتر از تایم نرمال تعهد شده در بند ۱۶ باشد )
13 - در صورت اشتباه توسط کاربر در هنگام ثبت سفارش و خرید به هیچ عنوان کالا قابل عودت نمی باشد.
14- پس از ثبت خرید، در صورت کنسلی و لغو سفارش توسط مشتری ( با تایید مدیریت ) در صورتی که کالا ارسال و یا تامین نشده باشد ، ۱۰ درصد از کل مبلغ سفارش بابت کنسلی (فرانشیز) کسر و الباقی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
15 - در صورت گارانتی دار بودن قطعات گارانتی آنها توسط شرکت های گارانتی دهنده انجام خواهد شد و اپل سرویس مسئول گارانتی نمی باشد.
16 - روند تحویل کالا : اپل سرویس هیچگونه مسولیتی در قبال زمان مورد نظر مشتری جهت تحویل ندارد ( ساعت خاص ، روز خاص ) و تنهای خود را مجاب به ارسال کالا در مدت زمان 24 الی 72 ساعت اداری توسط حاملهای مورد تایید ( پست ، تیپاکس ، پیک متوری ) می دارد . نکته : درصورتی که مشتری با واحدهای پشتیبانی هماهنگی در زمان و روز خاص جهت تحویل انجام شد ما تمام تلاش خود را برای این امر به کار میگیرم ولی امر مسلم نخواهد بود و در صورت عدم اجرا مشتری حق هیچ اعتراضی را ندارد . پس در نتیجه مشتری باید با توجه به داشتن زمان کافی جهت تحویل مرسوله سفارش خود را ثبت و نهایی نماید .
17 - تنها گارانتی قطعه در صورتی قابل قبولی می باشد که توسط خود مجموعه یا همکاران سرویس انجام شده باشد.
18- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای دریافتی تفاوت های داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
19- خاطر نشان می شود در قطعات اورجینال ( باز شده از روی کار ) به دلیل دست دوم بودن ممکن است همانند جنس نو و آک بند، تمیز و بدون خط و خش نباشد ولی قابل قبول بوده و توسط متخصصین مرکز قبل از ارسال کنترل کیفیت شده و سپس ارسال میگردد.
20- با توجه به قیمت نصب در محل متفاوت قطعات لطفا قبل از انتخاب این مورد قیمت نصب را با مرکز هماهنگ نمایید و در صورت خرید چند قطعه و نیاز به نصب در محل تمام آنها . نیازی به انتخاب تک تک قطعات با نصب در محل نمی باشد ( فقط یک محصول را نصب در محل انتخاب نمایید / هزینه نصب اینگونه موارد توافقی می باشد )
21- با توجه به سیاست های اپل سرویس و احتمال قطع همکاری با برخی از تامین کنندگان یا سرویس کاران لطفا به هیچ عنوان به صورت مستقل با تامین کنندگان و یا سرویس کاران به صورت مستقیم در تماس نباشید و از تحویل قطعه و یا مرسوله به هریک از عوامل توضیع ، نصب و تحویل خود داری نمایید . (کلیه ی پرداخت های این مجموعه توسط درگاه پرداخت ، اپل سرویس ایران و یا واریز به حساب مدیریت می باشد. )
22 - توجه !!!
به تازگی چندین وب سایت به نامهای اپل سرویس با کپی برداری محتوی و حتی لوگو شرکت اپل سرویس ایران راه اندازی شده که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و حتی مشکلات متعددی از آن به ما گزارش شده است . در اینجا به اطلاع می رساند که شرکت اپل سرویس ایران در حال پیگیری این موضوع است و خاطر نشان می شود این وب سایتها هیچ گونه ارتباطی به مجموعه اپل سرویس ایران ندارد ( www.apple-service.ir )
23- اگر باتری مدتی پس از خرید و نصب متورم شود، مشمول گارانتی اپل سرویس ایران نمی شود. تورم باتری عمدتا به دلیل استفاده از کابل و آداپتور شارژ کپی و کیفیت پایین و یا کار کردن با دیوایسِ در حال شارژ می باشد.
24- امضا رسید تحویل در تهران به معنی پذیرش سلامت قطعه می باشد و مدت تست برای این گونه سفارشات ملغی می باشد.
25-اپل سرویس هیچ گونه مسولیتی در قبال صدمات ناشی از محصولات خریداری شده به دیوایس مشتری را ندارد .
26- جدا نمودن برچسب محافظ تاچ ال سی دی و یا پاک و حذف آثار و نشانه های تست مجموعه ، به معنی پذیرفتن سلامت ال سی دی و ابطال گارانتی تست میشود.
27- اگر سفارشی به درخواست مشتری تهیه و تامین گردد | سفارش کالاهای خاص و منحصر به فرد ، به هیچ عنوان قابلیت عودت نمی باشد.
28- پروسه عودت مبلغ کالا 10 روز پس دریافت کالا به انضمام کسر هزینه های ارسال و دریافت به دلیل بررسی موارد لازم و تنها فقط به حساب خریدار واریز خواهد شد. نکته ( تمام هزینه های ارسال و عودت به عهده خریدار بوده و اپل سرویس بایت هزینه های حمل هیچ مسولیتی ندارد )
29- لطفا پس از تحویل مرسوله ، حتما از بسته عکس بگیرید و در هنگام آنباکس فیلم تهیه نمایید
30 - در سفارش و خدمات آنلاین همانند گیفت کارت ، اپل آیدی ، آنلاک و موارد مشابه که نیاز به ایمیل می باشد ، درصورتی که به اشتباه و یا رها شده قرار بگیرد اپل سرویس هیچگونه مسولیتی در این قبال نداشته و در صورت پرداخت مبلغ قابل عودت نمی باشد .
31- در صورتی که نیاز به ( برسی / گارانتی / استفاده از خدمات پس از فروش / عودت و .... ) را در مورد محصولاتی که از اپل سرویس تهیه نموده اید این فرم را تکمیل و پرینت نموده و به همراه محصول به واحد خدمات پس از فروش ارسال نمایید . دقت فرمایید بسته بندی محصول به هیچ عنوان پاره و یا دفرم نشود و از نوشتن هرگونه متن یا برچسب و یا .... به جعبه محصول خود داری نمایید .لازم به ذکر است که قطعات مصرفی همچون ( شارژر / کابل / گلس / چسب / ال سی دی و ... ) دارای گارانتی و عودت نمی باشد .
32- مهلت تست قطعات دست دووم در شهرستان ۲۴ ساعت از زمان تحویل و در تهران ۱۰ ساعت می باشد (درصورت بروز مشکل در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز حتی روزهای تعطیل می توانید این موضوع را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۰۳۹۲۵۶۲۲۲ اطلاع دهید )
33- انتقال مالکیت برد های آیفون ، در صورت رجیستر بودن برد با جایگزینی انتقال برد قبلی امکان پذیر می باشد ( انتقال ثبت تعمیری ) / و در صورت وضعیت سفید با فاکتور فروشنده و ضمانت سرویس دهی همتا می باشد
34-تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.apple-service.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت اپل سرویس هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.apple-service.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
35- اپل سرویس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
36- اپل سرویس متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت اپل سرویس، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
37 - استفاده از حامل پیک متوری برای سفارشات زیر ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال توسط اپل سرویس پیشنهاد می شود ( عدم بیمه ) / در صورتی که سفارش بالاتر از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال باشداپل سرویس موظف به ارسال ایمن ( غیر از پیک متوری ) می باشد / شایان ذکر است هزینه کرایه تحت هر شرایطی با خریدار می باشد
38 - کالای دست دوم شامل ۷ روز ضمانت بازگشت نمی باشد . و تنها در صورت مغایرت امکان تعویض آن در مدت ۲۴ ساعت می باشد و همچنین مدت زمان آماده سازی و ارسال بین 10 الی 15 روز کاری می باشد
39 - مرجع تشخیص اصالت کالا مراکز ذیصلاح می باشد و صرفا نظر مشتری مورد تایید نیست
40 - کنسلی سفارش در 7 روز بنا به دستور قضایی کسب و کار های اینترنتی تنها برای محصولات نو قابل انجام می باشد به شرطی که پلمپ محصول باز و یا از حالت استاندارد خارج نشده باشد .
41- کنسلی سفارش برای محصولاتی که به صورت تماس تلفنی ثبت شده بنا به درخواست مشتری بوده و تنها در صورت مغایرت امکان عودت در ۷ روز ( باز نشدن پلمپ ) را دارند .
42 - آگهی محصولات دست دوم در سایت تنها موارد گفته شده توسط آگهی دهنده ثبت می شود و شرکت مسولیتی در مقابل درست یا نادرست بودن آنها نداشته و کاربر موضف به کنترل آنها می باشد و در صورت مغایرت تنها ۲۴ ساعت اداری مهت ارسال و مرجوعی دارد
43- قطعات و محصولاتی که نیاز به بازگشایی از روی دستگاه و یا اورغ نمودن داشته باشند به هیچ عنوان عودت و کنسلی ندارد
44- کالا یا خدمات آنلاین ( مجازی ) امکان عودت و یا کنسلی به هیچ عنوان ندارد
45- باتری و شارژر محصولات ویژه تنها در صورت مغایرت یا خرابی امکان تعویض داشته وبه هیچ عنوان لغو نمی شود.
45- ارایه فاکتور تنها به صورت مجازی و ارسال به ایمیل مشتری که در هنگام سفارش ثبت نموده انجام میشود که از ایمیل info@apple-service.ir ارسال می گردد. در صورت نیاز به فاکتور فیزیکی باید توسط کاربر اطلاع رسانی شود تا ارسال گردد
46- با توجه به نوسانات شدید ارزی امکان تغییر قیمت قبل و بعد سفارش می باشد . از این رو امکان لغو سفارش و یا تایید را به عهده مشتری عزیز می باشد . و همچنین نیز لغو یکطرفه بدون درنظرگرفتن زمان ثبت را برای خود محفوظ داریم .