قوانین و شرایط استفاده از وب سایت


عضویت شما در سایت و یا استفاده هر یک از خدمات این سایت به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و شرایط استفاده از وب سایت می باشد.

تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت اپل سرویس ایران منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنند‌گان است و تمامی کالاهای این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

اپل سرویس جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر احتمالی در قوانین و شرایط استفاده از وب سایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده و مرور دوره ای این صفحه اقدام نمایند تا از تغییرات احتمالی ما آگاه شوند . متن توافقنامه همواره بر روی سایت قابل ملاحظه خواهد بود 

1- مشتری یا کاربر موظف است که در هنگام ثبت سفارش اطلاعات حقیقی خود را ثبت نماید بدیهی است در غیر این صورت شرکت اپل سرویس ایران هیچ گونه مسئولیتی را در قبال سفارشات شما ندارد و با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص دیگری وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.

2- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس مذکور، دقیق و قابل استناد باشد.

3- افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت زمان و تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش خود را دریافت کند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهای رها شده در سبد خرید ندارد.

4- مشتری موظف است در هنگام ثبت سفارش نسبت به انتخاب محصول و رنگ مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشد؛ پس از ثبت نهایی سفارش و آماده سازی برای ارسال هیچ گونه تغییری در سفارش لحاظ نمی گردد .

5- روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. اپل سرویس ایران به مشتریان خود در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت در هر روز، امکان سفارش‌‏گذاری را می‌‏دهد.

6- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و کسر شدن مبلغ از حساب کاربر، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

7- با توجه به نوسان شدید قیمت در بازار  و عدم توانایی تیم محتوا به آپدیت نگه داشتن قیمت ها بعد از انجام مراحل ثبت سفارش، در صورت تغییر در قیمت با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت عدم رضایت سفارش شما کنسل و یا با موافقت شما تایید میگردد.

8- اپل سرویس ایران میبایست تمام کالاهای ارسالی را تست و از سلامت آنها اطمینان داشته باشد.

9- اپل سرویس ایران قطعات و محصولات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی و آماده ارسال می کند لذا بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل ، پارگی یا آسیب به بسته بندی به عهده ی شرکت های حمل و نقل کننده است و هیچ گونه مسئولیتی متوجه اپل سرویس ایران نمیباشد. شرکت تنها در راستای مشتری مداری پیگیر موضوع خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که تمامی بسته های ارسال شده توسط شرکت های حمل و نقل (پست –تیپاکس) بیمه شده و در صورت ایجاد مشکل شرکت های ذی ربط باید پاسخ گو باشند.

10- در صورت باز بودن بسته در زمان تحویل، از تحویل آن خودداری نمایید.

11- در صورتی که کالای تحویل داده شده به شما معیوب یا مغایر با کالا خریداری شده باشد، باید در تهران کمتر از 24 ساعت و در شهرستان  قبل 72 ساعت عودت گردد.

12- اپل سرویس ایران میبایست در صورت تغییر در شرایط تحویل و زمان با خریدار هماهنگ باشد.

13 - در صورت اشتباه توسط شما در هنگام ثبت سفارش و خرید به هیچ عنوان کالا قابل عودت نمی باشد.

14 - در صورت گارانتی دار بودن قطعات گارانتی آنها توسط شرکت های گارانتی دهنده انجام خواهد شد و اپل سرویس مسئول گارانتی نمی باشد.

15 - روند تحویل کالا، بسته به موقعیت از ۲۴ الی ۷۲ ساعت اداری می باشد.

16 - تنها گارانتی قطعه در صورتی قابل قبولی می باشد که توسط خود مجموعه یا همکاران سرویس در محل انجام شده باشد.

17- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت های داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

18- خاطر نشان می شود در قطعات اورجینال ( باز شده از روی کار ) به دلیل دست دوم بودن ممکن است مثل جنس نو و آک بند، تمیز و بدون خط و خش نباشد ولی قابل قبول بوده و توسط متخصصین مرکز قبل از ارسال کنترل کیفیت شده و سپس ارسال میگردد.

19- با توجه به قیمت نصب در محل متفاوت قطعات لطفا قبل از انتخواب این مورد قیمت نصب را با مرکز هماهنگ نمایید و در صورت خرید چند قطعه و نیاز به نصب در محل تمام آنها . نیازی به انتخواب تک تک قطعات با  نصب در محل نمی باشد ( فقط یک محصول را نصب در محل انتخاب نمایید )

20- با توجه به سیاست های شرکت و احتمال قطع همکاری با بعضی از تامین کنندگان یا سرویس کاران  لطفا  به هیچ عنوان به صورت مستقل با تامین کنندگان و یا سرویس کاران به صورت مستقیم در تماس نباشید. (کلیه ی پرداخت های این مجموعه توسط درگاه بانک ملت، شرکت فناوری اطلاعات آراد امرتات می باشد. )

21 - توجه !!!

به تازگی وب سایتی به نام (www.apple-servic.ir) با کپی برداری محتوی و حتی لوگو شرکت اپل سرویس ایران راه اندازی شده که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و حتی مشکلات متعددی از آن به ما گزارش شده است . در اینجا به اطلاع می رساند که شرکت اپل سرویس ایران در حال پیگیری این موضوع است و خاطر نشان می شود این وب سایت هیچ گونه ارتباطی به مجموعه اپل سرویس ایران ندارد ( این دامنه یک حرف e کم دارد )

22- اگر باتری مدتی پس از خرید و نصب متورم شود، مشمول گارانتی اپل سرویس ایران نمی شود. تورم باتری عمدتا به دلیل استفاده از کابل و آداپتور شارژ کپی و کیفیت پایین و یا کار کردن با دیوایسِ در حال شارژ می باشد.

23- جدا نمودن برچسب محافظ تاچ ال سی دی، به معنی پذیرفتن سلامت ال سی دی و ابطال گارانتی تست میشود.

24- اگر سفارشی به درخواست شما تامین گردد، به هیچ عنوان قابلیت عودت نمی باشد.

25- پروسه عودت کالا 10 روز پس دریافت کالا به انضمام کسر هزینه های ارسال و دریافت به دلیل بررسی موارد لازم اعمال خواهد شد.

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید