اپل نتایج سه ماهه سوم را گزارش کرد

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 356

اپل از سال‌ها قبل گزارش‌هایی سه ماهه برای پیشبرد اهداف خود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که  شامل سود سه ماهه سهام داران و امکانات جدید پیشرو می‌باشد.

کوپرتینو - 28 ژوئیه 2022 - اپل امروز نتایج مالی سه ماهه سوم مالی 2022 خود را که در 25 ژوئن 2022 به پایان رسید اعلام کرد. این شرکت رکورد درآمد سه ماهه ژوئن 83.0 میلیارد دلاری را به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشت و سود سه ماهه به ازای هر سهم کاهش یافته از این شرکت ثبت شد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت: «نتایج رکورد این سه ماهه حاکی از تلاش‌های مداوم اپل برای نوآوری، پیشبرد امکانات جدید و غنی‌سازی زندگی مشتریان است.» مانند همیشه، ما با ارزش‌های خود پیشرو هستیم و آنها را در هر چیزی که می‌سازیم اعمال می‌کنیم، از ویژگی‌های جدیدی که برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربر طراحی شده‌اند، تا ابزارهایی که دسترسی را افزایش می‌دهند، بخشی از تعهد دیرینه ما برای ایجاد محصولات بهتر برای همه است. ”

"نتایج سه ماهه ژوئن ما همچنان توانایی ما را در مدیریت موثر تجارت خود علیرغم محیط عملیاتی چالش برانگیز نشان می‌دهد. لوکا ماستری- مدیر مالی اپل- گفت: ما رکورد درآمد سه ماهه ژوئن را به ثبت رساندیم و دستگاه‌های فعال نصب شده ما به بالاترین حد خود در هر بخش جغرافیایی و رده انواع محصول رسید. در طول سه ماهه، ما نزدیک به 23 میلیارد دلار جریان نقدی عملیاتی ایجاد کردیم، بیش از 28 میلیارد دلار به سهامداران خود برگشت دادیم و به سرمایه گذاری در برنامه های رشد بلندمدت خود ادامه دادیم.

هیئت مدیره اپل سود نقدی 0.23 دلاری به ازای هر سهم از سهام عادی این شرکت را اعلام کرده است. سود سهام در تاریخ 11 آگوست 2022 به سهامداران سابقه دار تا پایان کار در 8 آگوست 2022 قابل پرداخت است.

اپل به صورت دوره‌ای اطلاعاتی را برای سرمایه گذاران در وب سایت شرکتی خود، apple.com، و وب سایت روابط سرمایه گذار خود، investor.apple.com ارائه می‌دهد. این شامل بیانیه‌های مطبوعاتی و سایر اطلاعات در مورد عملکرد مالی، گزارش‌های ارسال شده یا ارائه شده به SEC، اطلاعات مربوط به حاکمیت شرکتی، و جزئیات مربوط به مجمع سالانه سهامداران است.

این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه‌های آینده‌نگر، به معنای قانون اصلاحات دعوی حقوقی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. این اظهارات آینده‌نگر شامل مواردی در مورد پرداخت سود سه ماهه شرکت و برنامه‌های آن برای ویژگی‌ها و محصولات جدید است.

این اظهارات مستلزم ریسک و عدم قطعیت است و نتایج واقعی ممکن است با هر نتیجه آتی بیان شده یا ضمنی توسط اظهارات آینده نگر متفاوت باشد. خطرات و عدم قطعیت‌ها عبارتند از: اثرات شرایط اقتصادی جهانی و منطقه‌ای در نتیجه سیاست های دولت، جنگ، تروریسم، بلایای طبیعی، و مسائل بهداشت عمومی.

این اظهارات به هیچ وجه قطعی نیست و اپل مسئولیتی در قبال این گفت و گو‌ها ندارد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید