تحولی عظیم در ساعت‌های هوشمند با ورود اپل واچ X

person نویسنده: زهرا انجیدنی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 38

تاریخ انتشار، اخبار و اطلاعات مربوط به اپل واچ  X  را می‌توانید در این مقاله مطالعه کنید.

اپل واچ ایکس، یک دستگاه هوشمند و پیشرفته است که توسط شرکت اپل تولید شده است. این دستگاه دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، امکانات بیشتری نسبت به نسخه های قبلی ارائه می‌دهد.

تاریخ عرضه این محصول در 20 یا 27 سپتامبر در کنار آیفون 16 تخمین زده شده است. سیستم عامل این محصول WATCH OS 11 می‌باشد. اپل واچ X از پردازنده S10  بهره برده است. قیمت احتمالی Apple watch X  با اندازه 41 میلیمتر حدود 399 دلار و با اندازه 45 میلیمتر حدود 429 دلار می‌باشد.

اپل واچ ایکس

طراحی:

در طراحی جدید اپل سعی کرده بدنه اپل واچ 10 را باریک تر و نازک تر به همراه دوربین فیس‌تایم طراحی کند. باریک شدن لبه ها نسبت به مدل‌های اپل واچ اولترا و اپل واچ سری 9 امکان نمایش بزرگ‌تر بدون افزایش عرض یا ارتفاع را دارد. شایع شده که این محصول از تیتانیوم تیره ساخته شده است و قابلیت دابل تب را نیز دارد که می‌توان برای آن عملکردهای متفاوتی اعمال کرد.

 

بدنه اپل واچ ایکس

بند اپل واچ:

اپل در حال کار کردن بر روی راه های جدیدی در جهت اتصال بندها به اپل واچ می‌باشد که برای هر دو اندازه سازگار شود.

بندهای اپل واچ ایکس

صفحه نمایش:

احتمال دارد اپل واچ X به صفحه نمایش OLED بروز رسانی شود که منجر به مصرف انرژی بهینه و طول عمر بهتر باتری می‌گردد.

 

apple watch x

برد منطقی:

انتظار می رود که اپل واچ دارای مادربرد مسی با روکش رزین باشد که باعث می‌شود برد نازک تر شود و مقاوت در برابر آب را بیشتر می‌کند. نازک بودن برد منطقی فضای داخلی بیشتری برای قطعات دیگر فراهم می‌کند.

 

ویژگی های سلامتی:

یکی از قابلیت‌هایی که در این سری میتوان به نمایش گذاشت سنسور افزایش خون می‌باشد. با این که نمی‌تواند مقادیر مشخصی از فشار خون را به نمایش بگذارد اما می‌تواند به کاربران اطلاع دهد که فشار خون آنها در حال افزایش می‌باشد.

سنسور اپل واچ ایکس

از دیگر قابلیت های دیگر میتوان به تشخیص آپنه خواب اشاره کرد که در اپل واچ X به چشم می‌خورد. این قابلیت براساس الگوی خواب فرد تشخیص داده می‌شود.

 یکی از برنامه ریزی هایی که قرار است اپل تا پایان دهه به نمایش بگذارد تشخیص قند خون بدون نیاز به سوراخ کردن پوست می‌باشد که از طریق بکارگیری سنسورها از جمله مادون قرمز می‌باشد.

سنسور قند خون در اپل واچ ایکس

بهبود صدا و تصویر:

افزایش کیفیت تماس صوتی و تماس تصویری و تعامل با سیری و بهبود قطعات میکروفون و بلندگو که تجربه صوتی واضح تری را ارائه میدهد از جمله ویژگی هایی می‌باشد که میتوان درمدل اپل واچ X اشاره کرد.

تماس تصویری در اپل واچ ایکس

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید