برترین اپلیکیشن های اپ استور 2018 از سوی اپل معرفی شدند

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1799

Agenda-BANDIMAL-Calzy3-ITranslate Converse-Triton  sponge-Florence-Playdeads Inside-Alto s Odysse

با جزییاتی که از کنفرانس WWDC 2018 منتشر شد ios12 به کاربران معرفی گردید که ضمن معرفی این محصول چندی بعد برترین برنامه های اپ استور توسط خود کمپانی اپل مشخص شد که به قرار زیر است :

Agenda-BANDIMAL-Calzy3d-ITranslate Converse-Triton  sponge-Florence-Playdeads Inside-Alto s Odysse

ما در این مطلب تمام اپلیکیشن های نام برده شده را به طور مختصر معرفی می کنیم اما شرکت اپل سرویس ایران در بخش اپلیکیشن های آیفون توضیحات کامل و لینک دانلود این برنامه ها را برای شما کاربران همیشگی قرار خواهد داد.

BANDIMAL:

برنامه ای سرگرم کننده و بصری است که به بچه ها این اجازه را میدهد جهان خلاق موسیقی را کشف کنند. به طوری طراحی شده تا هر صدایی در آن تبدیل به آهنگ شود.همچنین انیمیشن های پر جنب وجوش و صوتی را شامل میشود و از تمام آیپدها و آیفون ها با ios 10 به بالا پشتیبانی می کند.

Calzy3d:

کالسی یک ماشین حساب مدرن برای استفاده روزمره به حساب می آید ،البته به شما کمک میکند محاسبات ریاضی خود را به گونه ای ظریف تر انجام دهید. ویژگی منحصر به فردش میتواند قابلیت منطقه حافظه باشد که با این قابلیت میتوانید مقادیر متعددی عدد را به حافظه سپرده و بعد ها به سادگی استفاده کنید. همچنین میتوانید برای محاسبات خود تاریخ وعنوان انتخاب کنید. همچنین کالسی 3 میتواند نتیجه محاسبات را به زبان انگلیسی و 65 زبان دیگر ترجمه کند. از تمامی تکنولوژی های ios و جدید ترین تکنولوژی های آیپد و  Touch IDFace ID پشتبانی کند.

برترین اپلیکیشن های اپ استور 2018

Alto s odyssey:

هرچند از اواخر فوریه این بازی از ios خارج شده اما از بازی های شاهکار اندروید است و بر اساس الهام گرفتن از بازی های سرگرم کننده کره ای طراحی شده با همان فضای گرم و زیبا و متنوع برای یک ماجراجویی بی نهایت جالب.

Playdeads Inside:

این بازی به معنای واقعی یک جهنم از پیگیری است و داخل یک Platformer  پازل است و این قابلیت احساسی مناسب را برای نمایش موزه هنر ایجاد میکند. این بازی جوایز منتقدان سال 2016 و بهترین بازی مستقل 2016 همچنین دستاور برجسته در زمینه هنر را ازآن  خود کرد و سازگار با آیفون 6 اس و آیپد Air 2 و اپل تی وی است.

Triton Sponge:

بخشی از مجموعه برنامه های گاوس جراحی برای اتاق عمل است و با استفاده از الگوریتم پردازش تصویر برای محاسبه میزان خون ازدست رفته است که اولین و تنها برنامه برای براورد زمان واقعی خونریزی  در جراحی است. دارای سنسور ساختار که توسط Occipital ساخته شده است.

Florence:

یک بازی با داستانی صمیمی و فراموش نشدنی پر از الهام از رمان های گرافیکی می باشد.

ITranslate Convers:

آیفون خود را به یک دستگاه ترجمه تبدیل کنید!              

تبدیل آیپد و آیپد واتچ به دستگاه ترجمه دو طرفه که قابلیت ترجمه به 38 زبان دیگر را دارد. این اپلیکیشن برای ترجمه سریع و دقیق طراحی شده است. با این برنامه میتوانید یک مکالمه طبیعی به زبان دیگر را تجربه کنید.

برترین اپلیکیشن های اپ استور 2018

Agenda:

برنامه یک یادداشت متمرکز و زیبا به همراه مسنتد سازی پروژه شما!

یک جدول زمانی منحصر به فرد که یادداشت های شما را در قالب یک تصویر منسجم از حال، آینده و گذشته نشان می دهد. حتی می توانید یادداشت های خود را  به تقویم اضافه کنید. این برنامه به شما کمک میکند تا به خودتان یادآوری کنید چه اقداماتی را باید انجام میدادید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید