اداپتور مناسب برای شارژ اپل واچ

person نویسنده: امیر حسینی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 468

انتخاب بهترین شارژر برای اپل واچ، مهمترین راه برای نگهداری بهتر از اپل واج شما

راهنمای انتخاب بهترین شارژر اپل واچ

اپل واچ یا همان ساعت هوشمند اپل یکی از محصولات پرطرفدار شرکت اپل به شمار می آید.

اگر شما هم یکی از مدل های این محصول اپل را داشته باشید باید کنار این محصول یک شارژر مناسب هم برای شارژ تهیه کنید.

در حال حاضر سه مدل اپل واچ SE نسل دوم، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2  در سایت رسمی اپل برای فروش قرار داده شده است. این در حالی است که در بازار ایران هنوز اپل واچ های سری اولترا، سری 7 و سری 8 نیز هنوز به فروش می رسند.

آداپتورهای 18 وات یا آداپتورهای ثالث 5 وات مبتنی بر پروتکل CPD-USP برای شارژ سریع مناسب هستند. اپل واچ سری 7 با آداپتور 5 وات مبتنی بر پروتکل CPD-USP نیز کار می کند. 

وقتی شما یک اپل واچ را تهیه کردید این محصول نیاز به مراقبت دارد و یکی از این مراقبت ها تهیه ی یک شارژر مناسب است. در این مطلب ما در ادامه به شما کمک می کنیم تا با شارژرهای پر قدرت بازار آشنا شوید و آنچه نیاز شما را برطرف می کند بتوانید تهیه کنید.

کابل شارژر مغناطیسی اپل واچ: یک محصول مناسب برای شارژ به صورت القایی و بدون نیاز به کانکتور و درگاه شارژ است. مشاهده مشخصات شارژر اصلی اپل واچ مهم ترین ویژگی این محصول سازگاری با تمام انواع اپل واچ هاست. هدف اپل از این محصول استفاده ی راحت کاربران برای شارژ است. با این محصول به راحتی اپل واچ خود را شارژ کنید.

پایه شارژهای مناسب اپل واچ 

شرکت اپل با ترکیب فن آوری Magsafe و شارژر القایی محصول MX2F2AM را تولید کرده است که طول این کابل 2 متر است و برای شارژ اپل واچ های سری 1 تا 5 طراحی شده است.

شارژر بی سیم مگ سیف دوگانه MagSafe DOU : مدل دیگری از شارژهاست که از بهترین های بازار است و دارای ویژگی استفاده ی طولانی مدت است. این شارژر برای تمامی اپل واچ های موجود در بازار قابل استفاده است و طراحی زیبا و جذابی هم دارد.

شارژر بی سیم رومیزی هم یک شارژر با کیفیت بالا و طراحی زیبا، دارای سیستم حفاظتی قطع جریان برق در صورت بالا رفتن دما، ولتاژ یا اتصال کوتاه است. این دستگاه به راحتی تمام دستگاه های هوشمند را شارژ می کند و مناسب برای تمام مدل های اپل واچ است.

شارژر بیسیم مخصوص اپل واچ McDODO: یک شارژر چندکاره است که می تواند هم زمان گوشی، ساعت و ایرپاد شما را شارژ کند. این شارژر 3 درگاه خروجی دارد و از نوع بی سیم است و حداکثر توان آن 15 وات است.

شارژر بی سیم کوتستی مدل BK-CS5168 : این شارژر یکی دیگر از مدل های مناسب است که ولتاژ آن از 5 تا 9 متغیر است و برای انواع اپل واچ ها قابل استفاده است.

شارژر بی سیم گرین لاین مدل GN6in1wFC : این شارژر بی سیم با کابل USP TypeC دارای دو درگاه خروجی از نوع بی سیم است و شدت جریان خروجی 2 آمپر دارد. این مدل هم یکی از انواع مناسب و جذاب برای شارژ انواع اپل واچ است.

نکته ی مهمی که باید در انتها ذکر کنیم این موضوع است که در بسته بندی های اپل واچ سری 8 به بعد آداپتور شارژ وجود ندارد و این کار را شرکت اپل برای حفظ محیط زیست انجام داده است.

اگر شما سری های قبل از سری 8 اپل واچ را دارید می توانید از آداپتورهای قبلی استفاده کنید که عموما ۵ وات هستند و اگر آداپتوری برای استفاده ندارید یا به دنبال یک آدپتور مناسب برای اپل واچ سری 8 و بالاتر خود هستید می توانید آداپتورهای 20 وات اپل را با درگاه تایپ سی تهیه کنید که بهترین گزینه است، همچنین بهترین انتخواب برای سری SE ، سری 6، سری 7 و سری اولترا را نیز می توانید استفاده کنید.

از قطعات جانبی دیگری که برای اپل واچ به آن نیاز پیدا خواهید کرد پایه های شارژ رومیزی است که پایه ی شارژ اپل واچ رومیزی Apple Watch STAND مناسب برای سری های 1تا 6 و پایه ی شارژ اپل واچ بیسوس مدل ACSLH  مناسب برای سری های 1 تا 5 می توانند انتخاب های خوبی باشند.

لطفا از قسمت لوازم جانبی مخصوص اپل واچ دیدن نمایید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید