اپل انتظار محبوبیت بیشتر مدل ارزان قیمت آیفون های 2018 را دارد.

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2030

بررسی آیفون ارزان قیمت 2018

اپل قصد دارد با استفاده از پنل‌هایLCD، مدل ارزان‌تری از آیفون‌های خود را در اختیار کاربران قرار دهد. اپل انتظار محبوبیت بیشتر این مدل را دارد. بر طبق گمان زنی ها انتظار می رود که اپل در رویداد معرفی آیفون‌های جدید خود، از مدل  6.1 اینچی با پنل LCD، رونمایی کند که با برچسب قیمت ارزان‌تری به بازار عرضه خواهد شد. کوپرتینویی ها قصد دارند با استفاده از این مدل، طعم آخرین دستاورد در زمینه گوشی‌های هوشمند را به قشر وسیع‌تری از مخاطبین بچشانند. افرادی که پیش‌تر به دلیل قیمت بالای آیفون 10 و به سبب استفاده از پنل OLED در این گوشی، از تجربه ی آن  محروم مانده بودند. نشریه وال استریت ژورنال به دلیل دسترسی به منابع قابل اعتماد،  همیشه نقش به سزایی در فاش کردن نقشه های اپل ایفا کرده است. حال این نشریه با تاییدیه پیشین مبنی بر عرضه ی 3 مدل آیفون در سال 2018، از افزایش سفارشات اپل برای تولید پنل LCD ، که احتمالا بخش عمده‌ای از آن ها در آیفون 6.1 اینچی به کار خواهد رفت، خبر داده است. براساس این گزارش، کوپرتینویی‌ها انتظار استقبال بیشتر کاربران از این مدل را دارند. سال گذشته اپل با معرفی آیفون 10، برای نخستین بار از پنل OLED برای صفحه نمایش استفاده کرد.

آیفون ایکس

این در حالی بود که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس همچنان از پنل LCD ، استفاده می کردند. برای آن دسته از کاربران که با تفاوت های پنل یاد شده آشنایی ندارند، باید یاد آور شویم که پنل های OLED تضاد رنگ بیشتری  را ارائه می‌دهد و رنگ‌ها دراین نوع  نمایشگرها درخشان تراز پنل های LCD  است. با این وجود تولید کنندگان برای بهره مندی حداکثر از این نوع پنل‌ها، از ترفندهای خاصی  استفاده می کنند. OLED نسبت به پنل‌های دیگر از قیمت بالایی برخوردار هستند.

در این گزارش ذکر شده که مدل 5.8 اینچی OLED ، جانشین آیفون 10 خواهد بود. این در حالی است که مدل 6.5 اینچی OLED به سبب استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، با برچسب پلاس عرضه خواهد شد که طبعا قیمت بالاتری خواهد داشت.

مدل 6.1 اینچی LCD هم با قیمت پایین‌تری عرضه می شو، همچنان از بریدگی صفحه نمایش استفاده می کند اما فناوری استفاده شده در این دستگاه مانند نبود ویژگی تاچ  سه بعدی، قیمت تمام شده را پایین می آورد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید