سهم 40 درصدی اپل از فروش ساعت های هوشمند در سه ماهه ی چهارم 2020

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 439

طبق آخرین اخباری که از شرکت اپل اعلام شده است، چیزی در حدود 12.9 میلیون دستگاه اپل واچ و به صورت تخصصی تر، سری ساعت های هوشمند اپل واچ شش و SE طی سه ماهه ی چهار سال 2020 به فروش رفته است.

طی گزارش از گزارشگر همیشگی یعنی Apple insider که با استناد از آماری که از کانترپوینت به دستش رسیده داده است، اپل به عنوان یک غول بزرگ در زمینه فناوری قادر بود تا باز هم رکورد شکنی درخشانی را انجام رسانده و سهم زیادی از فروش را در تمامی بازار های الکترونیکی مال خود کند.

این گونه نتایج از کانترپوینت نشان می دهد که تمامی پیش بینی های آینده از این غول بزرگ فناوری نیز درست خواهند بود؛ چرا که قبل تر در مورد فروش آیفون های 12 با بهره گیری از فناوری 5G هم گزارش داده بود که این سری از گوشی های آیفون جزو پر فروش ترین های 5G در جهان خواهند شد و بر مربوط به فروش زیاد ساعت های هوشمند هم مزیدی بر علت است!.

فروش زیاد در کنار راکد بودن بازار

با اینکه امسال بیش از پیش درگیر مسئله ی همه گیری بیماری کرونا و سختی های بیش از حد مردم هستیم، باز هم مسئله تکنولوژی در این کمپانی به قوت خودش باقی مانده و نه تنها این کمپانی شاهد کاهش میزان تقاضا در بخش فروش نشده، بلکه افزایش 19 درصدی فروش را به طور تخصصی تر در بخش Apple Watch 6 و Apple Watch SE به خود دیده است!.

بزرگترین سهم فروش مال اپل است!

باز هم کانترپوینت خبری جدید در مورد بازار های فروش داد و اعلام کرد که اپل امسال با دردست گرفتن بیش از 40 درصد از سهم فروش در بازار تکونولوژی های هوشمند، جزو بزرگترین طراح، تولید کننده و فروشنده در زمینه ی ساعت های هوشمند گردیده است.

این در حالی است که سال گذشته سهم 34 درصدی از فروش مال کوپرتیونی ها بود.

اپل امسال نسخه ی اپل واچی با نام SE را روانه بازار کرد که قیمت 279 دلاری اش کاربران را جهت خرید بیشتر مشتاق کرده است!.

سامسونگ، دنبال کننده ی اپل در زمینه فروش

با اینکه اپل هر سال به میزان فروش خود می افزاید، اما از سامسونگ نیز در رده دوم فروشنده های بزرگ نمی توان چشم پوشی کرد. سامسونگ در سال گذشته همواره پابه پای اپل او را دنبال میکرد و الان هم با رشد یک درصدی نسبت به قبل، به سهم فروش 10 درصدی در بازار رسیده است.

اپل مجبور به ساخت دستگاه های میان رده می شود

به نظر می رسید با وجود فروش های بسیاری که اپل حول محصولات میان رده با قیمت نسبتا مناسب اش دارد مجبور شود تا به دلیل درخواست های زیاد کاربرانی که عاشق مدل هایی ارزان تر از پرچم دار ها هستند را بسازد تا برای همیشه در صدر فروش دستگاه های هوشمند بماند.

تحلیلگر ارشد اپل اعلام کرد "ما اعتقاد داریم که با تداوم پیشرو بودن مدل‌های شاخص این شرکت‌ها، رشد ASP (متوسط قیمت فروش) در دو تا سه سال آینده ادامه خواهد داشت. موفقیت اپل با مدل SE، احتمالا دیگران از جمله سامسونگ را برای عرضه‌ی نسخه‌های مشابه و نزدیک شدن به بازار انبوه ترغیب خواهد کرد.". این بیانیه در حالی اعلام شد که الان هم فروش اپل طی سه ماهه ی سوم اش بیش از 75 درصد بوده و این میزان در سه ماهه ی چهارم اش هم قابل پیش بینی به صورت صعودی خواهد بود. این موارد همگی نشان دهنده ی این است که بالاترین میزان فروش کمپانی اپل نزدیک به بازه ی زمانی سه ماهه ی چهارم رخ داده است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید