اپل نسخه جدید iMovie را با Storyboards و Magic Movie معرفی کرد

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 577

اپلیکیشن iMovie برای ساخت و ویرایش ویدیو است که کمپانی اپل برای دستگاه‌های مک، آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتتشر کرده. در ابتدا این برنامه برای دیوایس Mac عرضه شده بود اما به دلیل محبوبیت و پرطرفدار بودن آن، Apple در سال 2010 تصمیم گرفت که نسخه‌‌ای را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ عرضه کند. در واقع می‌توان گفت که آی مووی یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی شرکت Apple به حساب می‌آید.

اپل امروز نسخه جدیدی از iMovie را با ویژگی‌هایی معرفی کرد که ساخت فیلم‌های گرفته شده با آیفون و آیپد را راحت‌تر و کاربردی‌تر می‌کند. استوری‌بوردها به سازندگان محتوا و فیلم‌سازان مشتاق کمک می‌کنند تا مهارت‌های داستان‌سرایی و ویدیویی خود را با الگوهای از پیش ساخته شده برای انواع ویدیوهای محبوب که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند تقوت کنند. ویدئوهایی مانند کارهای خودتان، آموزش آشپزی، بررسی محصول، آزمایش‌های علمی را ویرایش و بهبود بخشند. استوری‌بوردها شروع به کار را با لیست‌های شات،  منعطف و راهنمایی گام به گام در مورد اینکه کدام کلیپ برای هر نوع ویدیو گرفته می‌شود، آسان می‌کند. برای کسانی که می‌خواهند ویدیویی حتی سریع‌تر ایجاد کنند، Magic Movie فوراً یک ویدیو زیبا از کلیپ‌ها و عکس‌هایی که کاربر انتخاب می‌کند، ایجاد می‌کند و به‌طور خودکار انتقال‌ها، جلوه‌ها و موسیقی را به این ویدیو اضافه می‌کند. هر دو ویژگی جدید شامل طیف وسیعی از سبک‌ها برای کمک به شخصی‌سازی ظاهر و احساس نهایی ویدیو هستند، از جمله عناوین، فیلترها، انتقال‌ها، پالت‌های رنگی و موسیقی که همگی برای کار با یکدیگر طراحی شده‌اند.

باب بورچرز، معاون بازاریابی جهانی محصول اپل گفت: «iMovie به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قدرت داده است تا داستان‌های خود را از طریق ویدیو ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. این آخرین نسخه iMovie، با استوری‌بوردها و فیلم جادویی، ساخت ویدیو را حتی بیشتر ساده‌تر می‌کند، و ما فکر می‌کنیم که همچنان الهام‌بخش موج بعدی سازندگان ویدیو برای شیرجه‌زنی و شروع خواهد بود.»

داستان سرایی ویدیویی را با استوری‌بردها بیآموزید و بهبود بخشید

استوری‌بوردها به کاربران امکان یک شروع بزرگ در فرآیند ایجاد ویدیو را می‌دهد و به مبتدیان کمک می‌کند تا ویرایش و مهارت‌های داستان سرایی خود را بهبود بخشند. به جای شروع با یک جدول زمانی خالی، سازندگان می‌توانند از بین 20 استوری‌برد مختلف که انواع ویدیوهای محبوب را شامل می‌شوند، از جمله آموزش‌های آشپزی، پرسش و پاسخ، بررسی محصول، گزارش‌های خبری و موارد دیگر را انتخاب کنند. هر استوری‌بورد دارای یک لیست عکس است که کلیپ‌ها را سازماندهی می‌کند تا روایت خاصی را بیان کند. هر مکان‌نما همچنین شامل یک تصویر کوچک گویا، همراه با نکته‌ای است که سوالی می‌پرسد یا پیشنهادی برای نحوه عکسبرداری از آن کلیپ برای جالب‌تر کردن آن ارائه می‌دهد. برای سفارشی‌سازی بیشتر، می‌توان عکس‌ها را در صورت نیاز اضافه و مرتب کرد و یا از استوری‌برد حذف کرد.

سازندگان می‌توانند با اعمال سبک‌های مختلف ویدیو که شامل عناوین و انتقال‌ها، و همچنین گزینه‌هایی برای طرح‌بندی عنوان، فونت‌ها، فیلترها و پالت‌های رنگی هستند، آزمایش کنند. آهنگ‌های موسیقی به ‌صورت پویا برای تناسب با طول پروژه تنظیم می‌شوند و کاربران می‌توانند هر کلیپ را با ابزارهای ویرایش بصری مانند برش، تقسیم، سرعت کلیپ و حجم کلیپ اصلاح کنند.

ویدیوهای کامل شده استوری بورد به راحتی از طریق پیام‌ها، ایمیل و در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

با Magic Movie فوراً فیلم بسازید!

Magic Movie به ایجاد ویدیوهای سفارشی زیبا، انتقال مفهوم بهتر و موسیقی زیباتر تنها با چند ضربه کمک می‌کند. برای ایجاد یک فیلم درMagic Movie ، کاربر به سادگی یک آلبوم یا هر گروهی از عکس‌ها یا تصاویر را از کتابخانه خود انتخاب می کند و Magic Movie فورا بهترین قسمت های فیلم را شناسایی می‌کند و پروژه را ایجاد می‌کند. سازندگان به راحتی می‌توانند با مرتب کردن مجدد یا حذف کلیپ‌ها در فهرست عکس‌های Magic Movie ساده یا با ویرایش بیشتر پروژه، تغییر مورد پسند خود را روی ویدیو اعمال کنند. برای تغییر ظاهر و احساس کل ویدیو، می‌توان سبک‌ها را اضافه کرد. مانند ویدیوهای Storyboard، Magic Movies را می‌توان از iMovie از طریق پیام‌ها، ایمیل و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید