اپل احتمالا تولید و فروش آی مک پرو را متوقف خواهد کرد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 465

اپل یکی از شرکت های بسیار بزرگ در زمینه طراحی، تولید و فروش محصولات الکترونیکی است که از سال های گذشته تاکنون در کوپرتینو فعالیت داشته است.

این شرکت وظیفه ساخت محصولات بسیاری زیادی چون لپ تاپ، کامپیوتر های شخصی، گوشی های آیفون، آیپد، آیپاد ،ایر تگ، هدست و ایرپاد و بسیاری محصولات دیگر را دارد و حتی خبر رسیده که به تازگی ممکن است خط جدیدی حول تولید ماشین های هوشمند را نیز به مجموعه ی خود اضافه کند.

در روند توسعه ی کمپانی اپل به تازگی خبری رسیده که آینده ی کامپیوتر های شخصی این شرکت را معلوم می کند؛ در این خبر شایع شده که ممکن است اپل تولید و فروش آی مک پرو را متوقف کند!.

در این میان شاهد بودیم که اپل عرضه کردن یک سری نسخه های آی مک پرو را قطع کرده و تنها یک پیکربندی را برای فروش دارد.

کاهش فروش ها، دلیل لغو تولید

یکی از دلایل مهمی که اپل را به توقف تولید سیستم های رایانه شخصی وا داشته، کاهش بسیار زیاد فروش آخرین سری های آی مک پرو می باشد.

اگر وارد سایت رسمی فروشگاه آنلاین اپل مربوط به آی مک شوید، متنی با عنوان هنگام تهیه آخرین نسخه ی خود هستید مواجه می شوید که خود نشان از پایان دوره ی iMac ها دارد.

اپل در پی معرفی جدید ترین آی مک خود است

اپل اینسایدر خبر داد که اپل قرار است نسخه ای جدید از iMac های خود را در قالب یک پردازنده منحصربه فرد و کالبدی جدیدی منتشر کنند.

شاید با خودتان فکر کنید که این خبر معرفی محصول جدید، خبر های مبتنی بر توقف تولید را نقض می کند؛ اما شاید اپل قصد داشته باشد پیش از اعلام توقف کامل تولید تیری در تاریکی بی اندازد و محصول جدید اش را منتشر سازد.

آخرین نسخه ی آی مک اپل جهت خرید چه ویژگی هایی دارد

سری آخر پردازنده ای که توسط اپل ساخته شده Intel Xeon W با 10 هسته ی پردازشی در سرعت 3 گیگاهرتز، به همراه 32 گیگابایت حافظه از نوع ECC با فرکانس 2666 مگاهرتز است.

علاوه بر این ها 1 ترابایت حافظه داخلی که میزان بالایی به حساب می آید آن هم از نوع SSD و 8 گیگابایت حافظه ی گرافیکی از نوع Radeon Pro Vega 56 و 10 گیگابایت اترنت نیز در آخرین نسخه ی آی مک اپل به کار رفته است.

با اینکه اپل نسبت به توقف تولید آن اشاره ی مستقیم نکرده است، وجود تیتر های خداحافظی و ایجاد محدودیت کامل در پیکربندی نسخه های مختلف خود نشان از نزدیک شدن آی مک ها به پایان شان اشاره دارد.

نسخه ی آخر آی مک ها، نقطه عطفی در طراحی!

به نظر می رسد نسل جدید سیستم های کامپیوتری اپل که در سال 2021 ارائه می شوند، شامل بزرگ ترین باز طراحی بصری اپل هستند که در دو نسخه با نام رمزی J456 و J457 در دست طراحی و ساخت اند. به همین دلیل پیش بینی میشود مدل J457 شامل ویژگی های جذاب سخت افزاری جهت جایگزین شدن با iMac Pro باشد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید