بهترین هدایای روز دختر

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: نقد و بررسی محصولات دنیای تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 546

آیا به فکر ایده‌های جدید برای روز دختر هستید؟ آیا تا به حال به هدایای دیجیتالی فکر کرده‌اید؟ به دنبال کادویی خاص می‌گردید که تکراری نباشد؟ در اینجا ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین کادو را برای دختر یا خواهر خود به مناسبت روز دختر انتخاب کنید.

روز دختر در ایران، مصادف با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) یعنی اول ماه ذی القعده (31 اردیبهشت) است.
شاید شما هم این فکر را دارید که به مناسب این‌روز با هدیه‌ای که تقدیم دختر و یا خواهرتان می‌کنید به آنها یادآوری کنید که چقدر دوستشان دارید و علاقه و محبت خود را نسبت به آن‌ها نشان دهید.
برای این‌که بهترین کادوی روز دختر را خریداری و تهیه کنید می‌توانید از خدمات ما در اپل سرویس که یک سایت ارایه دهنده کلیه خدمات و قطعات اصلی اپل و سایر برند‌های محبوب در ایران است؛ استفاده نمایید. زیرا ما پیشنهادات زیادی برای هدیه روز دختر با تخفیفات ویژه داریم که می‌توانید از میان آن‌ها به راحتی هدیه خود را انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

هدفون و هندزفری

هندفون‌های اپل شامل دو مدل بی‌سیم AirPods و AirPods Pro هستند. هر دو مدل از تکنولوژی بی‌سیم بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و با دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد و مکینتاش سازگار هستند. AirPode اولین نسل از هندفون‌های بی‌سیم اپل بود که در سال 2016 معرفی شد. این هندفون‌ها دارای قابلیت‌هایی مانند شناسایی خودکار و قرار گرفتن در حالت استندبای، دسترسی سریع به Siri و تبدیل خودکار بین موسیقی و مکالمه هستند. یک هدفون کاربردی و زیبا به دختران کمک می‌کند تا در هر موقعیتی و مکانی با خیال راحت موزیک مورد علاقه خود را گوش دهند و به کار‌های شخصی خود بپردازند. اگر دختر شما عاشق موسیقی یا گوش دادن به کتاب‌های صوتی یا هر نوع فایل صوتی دیگری است، پس موقعیت خوبی است تا با خرید هدفون و یا هندزفری، راحتی و حس خوب را به او هدیه دهید.

headfonia

پاور بانک و شارژر

پاور بانک یک شارژ الکتریکی است که به راحتی قابل حمل است. این دستگاه‌ها به صورت معمول دارای ورودی USB هستند که به کمک کابل شارژ، به دستگاهی که می‌خواهید متصل می‌شوند و به شارژر داخلی پاور بانک برق می‌دهند تا باتری آن شارژ شود. پاور بانک‌ها با ظرفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند و می‌توانند برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال، لپ تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده شوند. همچنین برخی از پاور بانک‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و حتی قابلیت شارژ چند دستگاه به صورت همزمان هستند. هدیه بسیار مناسبی برای کسانی است که دغدغه‌ی خاموش شدن گوشی خود را بابت از دست دادن شارژ گوشی در بیرون دارند. برای کسانی که امکان دسترسی به پریز برق در محل کار، دانشگاه و... ندارند اما با خیال راحت بابت شارژ گوشی خود، می‌توانند به امور روزانه خود بدون فوت وقت بپردازند.

pawer

اسپیکر

پیشنهاد بعدی ما به شما اسپیکر است.کارایی اسپیکرها به مجموعه‌ای از عوامل و ویژگی‌ها بستگی دارد که شامل کیفیت صدا، توان خروجی، فرکانس پاسخ‌گویی، کیفیت ساخت و طراحی و ... می‌شود. به طور کلی، یک اسپیکر با کیفیت، باید دارای صدای با وضوح و کیفیت بالا، بازتاب صدای مطلوب، توان خروجی و حساسیت مناسب، و بازه‌ی فرکانسی وسیعی باشد. اسپیکرهای با کیفیت بالا معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند پرتو صوتی ۳۶۰ درجه هستند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا از هر جای اتاق، صدا را بشنود. همچنین، برخی از اسپیکرها دارای قابلیت‌هایی مانند بلوتوث، NFC و ورودی AUX هستند که به کاربر امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را می‌دهند. معمولا علاقه‌مندی دختران به موزیک و رقص و یا گوش دادن به اهنگ هنگام ورزش زیاد است. پس یک اسپیکر جذاب که بتوانند هر جایی که می‌روند با خود ببرند و یا در مسیر کوه پیمایی از آن استفاده کنند تا در کیف و یا جیبشان جای بگیرد پیشنهاد بسیار خوبی است.

spiker

ساعت اپل واچ

ساعت اپل واچ یک دستگاه هوشمند ورزشی و سلامتی است که توسط شرکت اپل تولید می‌شود. این ساعت با اتصال به گوشی هوشمند، امکانات متعددی از جمله مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی، شمارش قدم‌ها، کنترل موسیقی و اطلاع رسانی دارد. همچنین با داشتن ارتباط با سیستم iOS، این ساعت اجازه می‌دهد تا از تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌ها آگاهی داشته باشند و با استفاده از برنامه‌های مختلف، به سادگی کارهای روزانه‌ شان را انجام دهند. ساعت اپل واچ با نسخه‌های مختلفی از جمله سری 8، سری 7، سری SE و... در دسترس است.

apple watch

گلس گوشی

مناسب برای کسانی که دوست دارند مراقب صحفه گوشی خود باشند و از برخورد ضربه یا خش بر روی گوشی خود جلوگیری کنند. در واقع می‌توان گفت که این مورد جزو مهمترین لوازمی است که هر کسی بسته به مدل گوشی خود باید بعد از خرید گوشی تهیه کند تا با خیال راحت‌تر از آن استفاده کند.

glas apple

 قاب و کاور گوشی

یکی از علایق دختر خانم‌ها رسیدگی به ظاهر وسایلشان است. قاب گوشی می‌تواند انتخاب خوبی برای آن‌ها باشد تا بتوانند با استیکر ها و پک های مخصوص خود به زیبایی قاب خود بیافزایند و در موقع عکاسی از قاب گوشی خود لذت ببرند. همچنین می‌توانید با خرید قاب برای گوشی شان از آسیب های احتمالی به گوشی جلوگیری کنید و در کنار زیبایی بتوانند از گوشی خود به بهترین شکل مراقبت بکنند.

iPhone guard

انتخاب و خرید انواع کادو روز دختر از سایت بسیار آسان است. کافی است از منوی سایت بر روی محصولات جانبی و یا محصولات اصلی سایت کلیک کنید تا تمام محصولات را مشاهده کنید و بعد از انتخاب هدیه، ادامه خرید را برای ثبت نهایی و سفارش انجام دهید تا با انتخاب خوبی که داشتید باعث خوشحالی فرد مقابلتان در روز دختر شوید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید