شخصی سازی اپل واچ برای شما مهم است

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: نقد و بررسی محصولات دنیای تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 527

آیا علاقه مند به صفحه ساعت فعلی اپل واچ خود نیستید؟ شما به راحتی می‌توانید به یکی که ترجیح می‌دهید تغییر دهید. به علاوه، می‌توانید بسیاری از چهره‌های داخلی دستگاه را سفارشی کنید تا رنگ یا سبک متفاوتی به آن‌ها بدهید و آن‌ها را به ویژگی‌های خاصی به نام پیچیدگی مجهز کنید.

هر نسخه جدید واچ او اس اپل چهره‌های جدیدی را معرفی می‌کند. در سال 2022، watchOS 9 چهره‌های Lunar، Metropolitan و Playtime را اضافه کرد. این شرکت همچنین چهره‌های نجوم، پرتره و چند مورد دیگر را به‌روزرسانی و بهبود بخشید. می‌توانید با این چهره‌ها و چهره‌های به‌روزرسانی‌های قبلی کار کنید تا ساعت را شخصی‌تر کنید. در اینجا نحوه جابجایی از یک صفحه ساعت به صفحه دیگر و تغییر دادن آن‌ها به گونه‌ای که به هر صفحه یک حس شخصی ببخشید، آمده است.

WatchOS را به روز کنید

می‌توانید صفحه‌های ساعت خود را با هر نسخه از watchOS تغییر دهید و سفارشی کنید، اما برای بهره‌مندی از جدیدترین افزوده‌ها، به watchOS 9 یا بالاتر (و iOS 16 یا بالاتر در آیفون خود) نیاز دارید. برای اطمینان از اینکه آخرین نسخه watchOS را دارید، برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید و روی General < Software Update ضربه بزنید. اگر برنامه می‌گوید نرم‌افزار شما به‌روز است، می‌توانید ادامه دهید. در غیر این صورت، گوشی شما آخرین به روز رسانی را دانلود کرده و روی ساعت شما اعمال می‌کند.

apple watch custome

چهره‌های ساعت را تغییر دهید

برای تغییر صفحه ساعت، انگشت خود را روی صفحه فعلی خود به چپ یا راست بکشید. تمام صفحه‌های ساعتی را که قبلاً اضافه کرده‌اید مرور می‌کنید. ممکن است بخواهید چهره خود را در طول روز بر اساس جایی که هستید و کاری که انجام می‌دهید تغییر دهید. به عنوان مثال، ممکن است دوست داشته باشید صفحه ساعت کالیفرنیا را هنگام کار ببینید، به ساعت Infograph بپرید تا دما و سایر اطلاعات را زمانی که در فضای باز هستید ببینید، و سپس در پایان روز به صفحه ماژولار بروید تا ضربان قلب خود را چک کنید و به اپلیکیشن Breathe دسترسی پیدا کنید.

apple watch custome

افزودن واچ فیس‌های جدید

اگر از watchOS 9 استفاده می‌کنید اما هنوز واچ‌فیس‌های جدید را اضافه نکرده‌اید، در اینجا نحوه گیر کردن آن‌ها آورده شده است. در برنامه Watch در آیفون خود، روی نماد Face Gallery در پایین صفحه ضربه بزنید. ردیف بالا چهره‌های جدید و اصلاح‌شده، از جمله Metropolitan، Lunar، Playtime و Astronomy را نشان می‌دهد. روی چهره‌ای که می‌خواهید نصب کنید ضربه بزنید و روی دکمه افزودن ضربه بزنید. وقتی کارتان تمام شد، روی نماد ساعت من در پایین صفحه ضربه بزنید. به انتهای لیست واچ فیس‌ها بکشید و چهره‌های جدیدی را که به تازگی اضافه کرده اید مشاهده خواهید کرد.

apple watch custome

سازماندهی چهره‌های ساعت

ممکن است مجبور شوید تمام صفحه‌های ساعت را در بخش «چهره‌های من» بچرخانید تا یکی را ویرایش یا تغییر دهید، که اگر تعداد چهره‌های زیادی دارید زمان‌بر است. برای سرعت بخشیدن به فرآیند، چهره هایی را که نمی خواهید بردارید. در قسمت My Watch برنامه iPhone Watch، روی دکمه Edit در کنار My Faces ضربه بزنید. صفحه ساعتی را که می‌خواهید حذف کنید پیدا کنید، روی علامت منفی (-) در کنار آن ضربه بزنید و روی Remove ضربه بزنید.

apple watch custome

همچنین می‌توانید ترتیب چهره‌ها را تغییر دهید تا موارد دلخواه خود را در دسترس‌تر کنید. نماد دایره را در کنار چهره‌ای که می‌خواهید جابه‌جا کنید، نگه دارید، سپس آن را در لیست به سمت بالا یا پایین بکشید تا مکان آن را تغییر دهید. پس از اتمام کار، روی Done ضربه بزنید تا تغییرات را ذخیره کنید. دفعه بعد که انگشتتان را بین صفحه‌های ساعت مختلف بکشید، اکنون همه آن‌‎ها را به ترتیبی که آن‌ها را مرتب کرده‌اید خواهید دید.

صفحه ساعت خود را ویرایش کنید

شاید طرح صفحه ساعت خاصی را دوست داشته باشید اما به رنگ یا سبک آن اهمیتی نمی‌دهید. بسیاری از صفحه‌های ساعت به شما امکان می‌دهند عناصر خاصی را تغییر دهید. اگر می‌خواهید هم‌زمان یک چهره را اضافه کنید و آن را تغییر دهید، روی Face Gallery ضربه بزنید، سپس یک صفحه ساعت مانند Kaleidoscope را انتخاب کنید و می‌توانید چندین جزئیات را قبل از اضافه کردن آن تغییر دهید. یک رنگ و سبک را انتخاب کنید و هر تغییر در صفحه پیش‌نمایش در بالای صفحه نمایش داده می‌شود.

apple watch custome

وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه افزودن ضربه بزنید. سپس به بخش ساعت من بروید و انگشت خود را به سمت راست بکشید تا چهره جدیدی را که اضافه کرده‌اید با رنگ و سبکی که انتخاب کرده‌اید ببینید. همچنین می‌توانید صفحه‌های ساعت را پس از اضافه شدن به ساعت خود تغییر دهید. در قسمت My Watch، یکی از چهره ها را برای ایجاد تغییرات در آن انتخاب کنید.

ایجاد واچ فیس با عکس

شما می‌توانید یک صفحه ساعت از عکس‌های خود ایجاد کنید. یک آلبوم کامل از عکس‌ها را انتخاب کنید و هر بار که روی ساعت خود ضربه می‌زنید، عکس بعدی در آن آلبوم ظاهر می‌شود. در بخش ساعت من، روی عکس‌ها ضربه بزنید. آلبوم موارد دلخواه شما پیش‌فرض است، اما می‌توانید آن را تغییر دهید. 

با گزینه Synced Album، هر آلبوم عکسی که از قبل با آیفون خود همگام سازی می‌کنید، به طور خودکار برای صفحه ساعت استفاده می‌شود. گزینه Photos به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را به صورت دستی برای نمایش انتخاب کنید. گزینه Dynamic از عکس‌های جدیدی که می‌گیرید و عکس‌های خاطرات اخیر استفاده می‌کند. گزینه دلخواه خود را انتخاب و سفارشی کنید. به عنوان جایگزین، بخش My Watch را به سمت پایین بکشید و روی Photos ضربه بزنید. از این‌جا، می‌توانید یک آلبوم عکس ایجاد کنید که با ساعت شما همگام شود. می‌توانید یک آلبوم موجود را از iPhone خود بازتاب دهید یا یک آلبوم سفارشی برای ساعت خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای تعداد عکس‌های آلبوم 25، 100، 250 یا 500 محدودیت تعیین کنید.

apple watch custome

یک چهره ساعت پرتره ایجاد کنید

اگر از watchOS 8 یا بالاتر روی ساعت خود استفاده می‌کنید و آیفونی دارید که از حالت پرتره در برنامه دوربین پشتیبانی می‌کند، می‌توانید عکس‌های حالت پرتره خود را با جلوه‌های سه بعدی به صفحه ساعت تبدیل کنید. پس از گرفتن چند عکس پرتره در تلفن خود، به گالری چهره در برنامه Watch بروید و روی صفحه ساعت پرتره ضربه بزنید. روی Choose Photos ضربه بزنید، سپس عکس‌های پرتره‌ای را که می‌خواهید اضافه کنید (تا 24) انتخاب کنید و روی Add ضربه بزنید. در صفحه پرتره، روی افزودن ضربه بزنید تا صفحه ساعت جدید اضافه شود.

apple watch custome

اکنون هنگامی که چهره پرتره را در ساعت خود مشاهده می‌کنید، عکس‌ها باید پیش زمینه را از پس زمینه جدا کرده و هنگام حرکت بازوی خود جلوه‌ای سه بعدی داشته باشند. Digital Crown را بچرخانید تا هر عکس را بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کنید.

برچسب‎ها: اپل واچ

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید