امکان اجاره محصولات اپل برای کاربران علاقمند

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1565

اپل شیوه‌ای نوین را برای جذب کاربران به محصولات خود آغاز کرده و قصد دارد با ورود آیفون 14 به بازار، انقلابی برای محصولاتش ایجاد کند. به این صورت که شما می‌توانید محصولات اپل از جمله تلفن‌های همراه و آیپدهای آنرا به صورت ماهانه یا بازه زمانی مشخص اجاره کرده و تجربه کاربری آن‌را تست کنید.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ این سرویس اشتراکی همانند آنچه تا پیش از این در سرویس‌های اشتراکی نرم افزاری دیده شده، قابل خریداری و تمدید خواهد بود و کاربران از طریق آن می‌توانند اقدام به اجاره آیفون یا دستگاه‌های دیگر نظیر آیپد و مک کنند.

سرویس اشتراکی اپل طبق توصیف‌های بلومبرگ قرار است شبیه به اجرای دستگاه‌های سخت افزاری باشد و برای دستگاه‌هایی نظیر آیفون، آیپد و مک ارائه شده است. کاربران می‌توانند به جای خرید آیفون، آیپد و مک اقدام به اجاره این دستگاه‌ها به صورت ماهانه کنند و در ازای آن هزینه مشخصی را به عنوان مبلغ اشتراک محصولات سخت افزاری ارائه دهند.

این سرویس در حالی قرار است ارائه شود که شرکت اپل تا پیش از این امکان خرید قسطی محصولات خود را در برخی از کشورهای مختلف نیز ارائه داده بود و حالا این خدمات به کاربران کمک می‌کند تا به جای خرید دستگاه، صرفا آن‌ها را برای مدت زمانی مشخص اجاره کنند.

اپل احتمالا تصمیم دارد تا خدمات مربوط به اجاره آیفون را در برخی از کشورهای خاص و مشخصا پس از آغاز عرضه آیفون ۱۴ فراهم کند. در حقیقت کاربران امکان اجاره آیفون ۱۳ را به قبل را ممکن است نداشته باشند. اپل با این کار تصمیم دارد تا تجربه استفاده از آیفون ۱۴ که بیشترین تغییر در طراحی داشته را به کاربران ارائه دهد.

با این امکان کاربران می‌توانند برای مدتی از این دستگاه‌ها استفاده کنند و پس از تجربه‌ی فوق‌العاده با آن، به دنبال خرید این محصول بروند. به نظر می‌رسد این روش برای جذب هرچه بیشتر کاربران به سمت اپل می‌باشد.

بر اساس گزارش‌های رسیده از فاکس کان حاکی از آن است که شرکت اپل فرایند طراحی آیفون ۱۴ را به پایان رسانده است و اطلاعات مربوط به ظاهر و قطعات بدنه این تلفن هوشمند را در اختیار فاکس کان قرار داده است.

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو دارای تغییرات زیادی در طراحی خود هستند. این محصولات احتمالا ظاهری متفاوت با آیفون‌های امروزی خواهند داشت و احتمالا به آیفون ۴ و آیفون ۵ شباهت دارند. بخش پشتی این تلفن هوشمند دیگر برامدگی سابق را ندارد و اپل این محصول را به صورت صاف و یکپارچه طراحی خواهد کرد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید