بهره مندی مک بوک پرو 13 اینچ 2020 از پردازنده نسل دهم اینتل

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 639

اخبار جدید مک بوک پرو 13 اینچ 2020

پس از انتشار آپدیت های اپل شاهد تغییرات کمی از قبیل طراحی دوباره تاچ بار برای مک بوک پرو 2019 16 اینچی بودیم ولی در سال جدید میلادی اپل با رونمایی از نسخه جدید مک بوک پرو که از لحاظ نرخ صفحه کوچک شده بود، قدمی به سمت نسل دهمی کردن سیستم های خودش برداشت . نسخه 2020 13 اینچی مک بوک پرو با بهره گیری از یک پردازنده آیس لیک نسل دهمی 10 نانو متری انتظارات را بالاتر میبرد، تا آن اندازه که نسخه 2020 آن در بنچمارک ها تا 21% از کارایی و عملکرد پردازشی بیشتری برخوردار است که همین افزایش نرخ پردازش جایگاه بهتری را در بنچ مارک های نوید میدهد.
دلیل استفاده نشدن از گرافیک خارجی در 13 اینچی اپل وجود بدنه اسلایم و نازک آن و گرمای تولید شده از گرافیک خارجی است که طول عمر آن را کاهش میدهد، ولی اپل برای این موضوع هم فکری کرده است، با استفاده از پردازنده Core i5-8257u در 2019 از گرافیک درونی Intel Iris Plus Graphics 645 و از Core i7-1068NG7 در سال 2020 از گرافیک درونی Intel Iris Plus Graphics G7 بهره میگیرد که جای خالی گرافیک خارجی تا حد مطلوبی پر میکند.
در پایان باید گفت که مک بوک پرو 13 اینچی علی رغم اندازه کارایی بالایی برای کار های رندریند داشته و با استفاده از گرافیک داخلی خودش تا حد مطلوبی توانایی انجام پروژه های گرافیکی را فراهم میکند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید