اسلات سیم کارت آیفون 14

1٬700٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

اسلات سیم کارت آیفون 14

قطعه اسلات سیم کارت در آیفون 14 برای قرار دادن سیم کارت استفاده می‌شود. این اسلات در قسمت بالایی سمت چپ دستگاه قرار دارد. برای دسترسی به این اسلات، می‌توان از سوزن سیم کارت استفاده کرد. آیفون 14 از سیم کارت نانو (Nano-SIM) پشتیبانی می‌کند، که سیم کارتی با ابعاد کوچکتر از سیم کارت معمولی است.

برای قرار دادن سیم کارت، ابتدا باید ابزار نوک تیز را در سوراخ کوچک بالای اسلات قرار داده و خشاب سیم کارت سیم کارت را بیرون بکشید. سپس سیم کارت خود را با توجه به جهت و طرح نشانه‌گذاری شده در خشاب سیم کارت قرار داده و خشاب سیم کارت را به داخل اسلات برمی‌گردانید. در نهایت، با فشار دادن ملایم خشاب سیم کارت، آن را به محل قبلی بازگردانید.

در برخی مدل‌های آیفون 14، قابلیت دو سیم کارت (Dual SIM) نیز وجود دارد، که این امکان را به شما می‌دهد همزمان دو سیم کارت را در داخل آیفون خود قرار دهید.

اسلات سیم کارت به دلیل این که یک قطعه داخلی است؛ به راحتی آسیب نمی‌بیند. اما یکی از عواملی رایج که باعث آسیب اسلات سیم کارت می‌شود؛ قرار دادن خشاب سیم کارت به روش اشتباه یا با فشار زیاد است. همچنین در صورتی که خشاب سیم کارت آسیب فیزیکی دیده باشد؛ می‌تواند به مرور  اسلات سیم کارت را معیوب کند.

چناچه این قطعه در آیفون شما آسیب دیده است؛ می‌توانید قطعه یدکی اسلات سیم کارت آیفون 14 اورجینال و روکاری را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید