باتری های‌کپی آیفون 14

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • دارای گارانتی 6 ماهه 
  • امکان تعویض قطعه در محل
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

original icon

تعداد

باتری های‌کپی آیفون 14

در سال 2022 شرکت اپل با معرفی آیفون 14 به کاربران خود اعلام کرد که بهبود‌های زیادی در باتری‌های آیفون‌های جدیدش رخ داده است.

این سری مانند سری‌ها قبلی آیفون از باتری‌های لیتیوم یونی بهره برده است. با این حال این باتری مشخصات متفاوت‌تر و بهتری دارد.

ظرفیت باتری آیفون 14 با داشتن کلاس 3000 تا 4000 میلی آمپر ساعت توانسته است که ظرفیت خود را به 3279 میلی آمپر ساعتی برساند.

آیفون 14 توانسته با توان حداکثری خود را در 15 وات حفظ کند اما تنها در 30 دقیقه می‌تواند تا 50 درصد شارژ شود. قابل ذکر است که این باتری از پشتیبانی سریع (Fast Charging) نیز بهره ببرد و قادر باشد تا با شارژر‌های بی‌سیم Qi نیز شارژ شود.

با این حال به دلایل مختلفی ممکن است باتری هر دستگاه دیجیتالی معیوب شود که آیفون 14 از قاعده نیز مستثنا نخواهد بود. در صورتی که باتری آیفون 14 شما معیوب شود؛ در هنگام خرید و یا تامین باتری یدکی ممکن است با نبود قطعه اورجینال یا گران بودن آن مواجه شوید. پیشنهاد ما به شما در چنین شرایطی استفاده از باتری آیفون 14 با کیفیت های‌کپی است. با این حال باید توجه داشته باشید که این قطعه صرفا برای مدت کوتاه باید استفاده شود و پیشنهاد می‌شود که در صورت وجود شرایط، با نسخه اورجینال آن تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید باتری آیفون 14 را با کیفیت های‌کپی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

مشخصات

نوع باتری
لیتیوم یونی
مشخصات باتری
15 وات با MagSafe
شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi
پشتیبانی از فناوری Power Delivery 2
ظرفیت باتری
3279 میلی‌آمپر ساعت

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

باتری اورجینال آیفون 14

از 3٬960٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید