فلت دکمه پاور و ولوم و سایلنت آیفون 14

1٬400٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

فلت دکمه پاور و ولوم و سایلنت آیفون 14

در آیفون 14، فلت دکمه پاور و ولوم و سایلنت یک واحد سخت افزاری است که به یک فلت متصل هستند. عملکرد هر کدام از دکمه‌ها به شرح زیر است:

  • دکمه پاور: دکمه پاور در آیفون 14 برای روشن کردن و خاموش کردن دستگاه استفاده می‌شود. با فشار دادن و نگه داشتن این دکمه، می‌توانید دستگاه را روشن یا خاموش کنید. همچنین، با فشار کوتاه بر روی دکمه پاور، می‌توانید به سرعت گزینه‌هایی مانند قفل کردن یا خروج از برنامه فعلی برسید.
  • دکمه ولوم: دکمه ولوم در آیفون 14 از دو بخش تشکیل شده است: ولوم افزایشی (+) و ولوم کاهشی (-). با فشار دادن دکمه ولوم افزایشی، می‌توانید صدای دستگاه را بلندتر کنید. و با فشار دادن دکمه ولوم کاهشی، می‌توانید صدای دستگاه را کمتر کنید. همچنین، دکمه ولوم در برخی برنامه‌ها، مانند دوربین، برای تغییر تنظیماتی مانند زوم استفاده می‌شود.
  • دکمه سایلنت: دکمه سایلنت یا حالت صامت در آیفون 14 برای قطع صداهای دستگاه استفاده می‌شود. با فشار دادن این دکمه، صدای زنگ تماس، اعلان‌ها و سایر صداهایی که توسط دستگاه تولید می‌شوند، قطع می‌شود. این حالت می‌تواند مفید باشد در مواقعی که نمی‌خواهید صداهای ناخواسته توسط دستگاه پخش شود، مانند در جلسات مهم، سینما یا در زمان استفاده در مکان‌هایی که باید آیفون شما سایلنت باشد.

این قطعه به دلیل استفاده بیش از اندازه در برخی شرایط خاص، عملکرد خود را از دست داده و معیوب می‌شود. در صورت معیوب شدن فلت دکمه پاور و ولوم و سایلنت آیفون 14، قطعه فعلی بایستی با قطعه یدکی اورجینال و رو کاری خود تعویض شود.
دکمه پاور و ولوم و سایلنت در آیفون 14 نقش مهمی در کنترل و عملکرد دستگاه دارند و به کاربر امکان کنترل سریع و ساده بر روی برخی از تنظیمات و عملکردهای دستگاه را می‌دهند.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید