فلت سنسور مجاورت آیفون 14

1٬789٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • بازشده از روی گوشی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

فلت سنسور مجاورت آیفون 14

یکی پر مصرف‌ترین فعالیت‌هایی گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون 14، برقراری تماس تلفنی است. باتری آیفون 14 لیتیوم یونی با ظرفیت 3279 میلی‌آمپر ساعت است که با 30 دقیقه شارژ شدن می‌تواند تا بیش از 50 درصد شارژرسانی داشته باشد. باتری آیفون طول عمر و قدرت شارژرسانی بالایی دارد. اما شاید اولین قطعه‌ای که در تمام دستگاه‌های دیجیتال پس از مدتی ظرفیت اولیه خود را از دست می‌دهد؛ باتری باشد.

از این رو شرکت اپل سعی کرده است که تا جایی که امکان دارد؛ این اتفاق را به تعویق اندازد. یکی کارهایی که شرکت اپل در این راستا انجام داده است؛ تعبیه قطعه سخت افزاری برای بهینه کردن مصرف باتری در زمان مکالمه است.

سنسور مجاورت که در جای اسپیکر مکالمه قرار دارد با اندازه گیری میزان فاصله گوشی تا گوش فرد در حال مکالمه، واکنش‌هایی مناسبی را برای نمایشگر در نظر گرفته است. در صورتی که فرد در حال مکالمه آيفون 14 را به گوش خود نزدیک نماید؛ نمایشگر خاموش می‌شود. اما با فاصله گرفتن آیفون 14 از گوش فرد در حال مکالمه، نمایشگر مجدد روشن می‌شود.

با اینکار عملکرد نمایشگر به صورت چشمگیری کاهش می‌یابد و مصرف باتری در هنگام مکالمه کاهش می‌یابد. همچنین دیگر با برخورد صفحه نمایش با اجزای صورت، به دلیل خاموش بودن نمایشگر لمس آن کار نخواهد کرد و تماس شما قطع نخواهد شد.

در برخی شرایط ممکن است فلت سنسور مجاورت آیفون 14 آسیب ببیند و نیاز شود تا با قطعه یدکی و روکاری آن تعویض شود. شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی و رو کاری فلت سنسور مجاورت آیفون 14 را به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری اورجینال آیفون 14

از 3٬960٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید