iPhone 14 Earpiece Speaker

اسپیکر مکالمه آیفون 14

1٬850٬000 ‎تومان
بدون مالیات

اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی از کیفیت بالا مکالمه بهرمند شوید.


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

اسپیکر مکالمه آیفون 14

اسپیکر مکالمه آیفون 14 یکی از قطعات مهم و اساسی است. این اسپیکر در بالای تلفن همراه قرار دارد و برای ارائه صداهای تماس تلفنی و مکالمات استفاده می‌شود.

اسپیکر مکالمه آیفون 14 دارای کیفیت صدای بالا و واضح است و برای بهبود تجربه مکالمه کاربران طراحی شده است. با استفاده از این اسپیکر، کاربر می‌تواند به صورت روان و بدون مشکل با طرف مقابل خود در حین تماس صحبت کند.

همانند هر قطعه‌ی الکترونیکی دیگری، اسپیکر مکالمه آیفون 14 نیز ممکن است معیوب شود. اما در کل، اکثر اسپیکرهای مکالمه آیفون 14 بدون مشکل عمل می‌کنند و کیفیت صدا را به خوبی انتقال می‌دهند.

در مواردی ممکن است اختلالاتی مانند قطعی، نویز،‌ صدای ضعیف و سایر اختلالت برای اسپیکر مکالمه آیفون 14 رخ دهد. برای اینکه متوجه خرابی قطعه اسپیکر مکالمه خود شوید؛ ابتدا توری اسپیکر مکالمه را با دستمال تمیز کنید. چناچه مشکل مربوطه همچنان وجود داشت؛ بایستی قطعه فعلی با قطعه یدکی اسپیکر مکالمه تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید قطعه اورجینال و روکاری اسپیکر مکالمه آیفون 14 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

باتری اورجینال آیفون 14

از 3٬960٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید