دوربین سلفی آیفون 14

1٬780٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه می باشید ؟
تعداد

دوربین سلفی آیفون 14

دوربین سلفی آیفون 14 نیز ارتقاء‌هایی در مقایسه با نسل‌های قبلی داشته است. دوربین سلفی آیفون 14 یک سنسور 12 مگاپیکسلی با ابعاد فیزیکی 1/3.6 اینچ دارد.

این سنسور دارای فناوری فوکوس اتوماتیک با قابلیت تشخیص فازی (Phase Detection Autofocus) است که به شما امکان می‌دهد فوکوس را به صورت سریع و دقیق تنظیم کنید. همچنین، دوربین سلفی آیفون 14 قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K در سرعت 60 فریم در ثانیه را نیز دارا می‌باشد.

علاوه بر این، دوربین سلفی آیفون 14 دارای ویژگی‌هایی مانند عکاسی شب با کیفیت بالا (Night Mode)، عکاسی پرتره با پشتیبانی از تشخیص چهره، عکاسی HDR و ضبط ویدئو با قابلیت زوم دیجیتال تا 6x است.

مانند هر قطعه سخت افزاری دیگر، دوربین سلفی آیفون 14 نیز ممکن است که معیوب شود. علت معیوب شدن قطعه ممکن است دلایل گوناگون داشته باشد:

  • ضربه و فشار: لنز و شیشه آن ممکن است در صورت ضربه و فشار آسیب ببیند و کیفیت خود را برای عکس برداری و فیلم برداری از دست دهد.
  • آب و رطوبت: با نفوذ آب و رطوبت به داخل دستگاه ممکن است که فلت یا بخش‌های دیگر دوربین آیفون 14 دچار اختلال شود. در این صورت وارد شدن خسارت توسط این عامل، قطعه مربوطه دیگر قابل تعمیر نخواهد بود.
  • جریان ولتاژ: استفاده از شارژر‌های کپی و تقلبی می‌توانند جریان غیر عادی را در آیفون 14 ایجاد نماید. این جریان می‌تواند قطعات مختلفی از جمله دوربین سلفی را معیوب کند.

اختلال‌ها و از کار افتادن دوربین سلفی آیفون 14 ممکن است به جز غیر قابل استفاده بودن آن، باعث اختلال در فیس آیدی شود. همچنین در صورت تعمیر نکردن این قطعه ممکن است آسیب وارده در آيفون شما پخش و باعث خسارات بیشتر شود.

شما عزیزان می‌توانید دوربین سلفی آیفون 14 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید