آنتن بلوتوث آیفون 14

1٬300٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

آنتن بلوتوث آیفون 14

بلوتوث یکی از روش‌های متصل کردن آیفون به سایر دستگاه‌ها و انتقال اطلاعات است. انتقال اطلاعات فقط به ارسال فایل‌های تصویری و صوتی ختم نمی‌شود.  در دنیای امروز اتصال به لوازم جانبی از جمله هدفون‌ها، اسپیکر‌ها، دستگاه‌های پخش و سایر موارد را بلوتوث امکان پذیر کرده است. بلوتوث یک ارتباط بی‌سیم است که در آیفون 14 شامل دو عملکرد گیرنده و فرستنده می‌شود. این آنتن در آیفون سری 14 از بلوتوث نسخه 5 استفاده می‌کند.

برد این آنتن به طوری طراحی شده است که مسافت بیشتری را پشتیبانی می‌کند. قدرت برد آنتن بلوتوث آیفون 14 بهبود‌هایی داشته است که باعث شده تا در هنگام اتصال به اسپیکر و هوفون‌های بلوتوثی، کاربران کمترین نویز را تجربه کنند.

از این رو آنتن بلوتوث یکی از قطعات مهم محسوب می‌شود که در صورت معیوب شدن می‌تواند تجربه ناخوشایندی را در هنگام اتصال به لوازم جانبی انتقال دهد. عواملی مانند جریان ولتاژ غیر عادی در هنگام شارژر‌های تقلبی، خرابی سایر قطعات، ضربه و نفوذ آب و رطوبت ممکن است باعث معیوب شدن آنتن بلوتوث آیفون 14 شود.

در صورت معیوب شدن این قطعه، شما عزیزان می‌توانید آنتن بلوتوث آیفون 14 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری اورجینال آیفون 14

از 3٬960٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید