آنتن 5G آیفون 14

1٬690٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

آنتن 5G آیفون 14

آیفون 14 از فناوری شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و یک آنتن 5G دارد که وظیفه ارتباط با شبکه‌های 5G را بر عهده دارد. شبکه 5G نسل جدید شبکه‌های ارتباطی است که سرعت بالا، زمان پاسخ کمتر و قابلیت اتصال همزمان به تعداد بیشتری دستگاه را فراهم می‌کند.

آنتن 5G در آیفون 14 در قسمت بالای دستگاه قرار دارد و از طریق آن، آیفون 14 قادر است به شبکه‌های 5G متصل شود. این آنتن با استفاده از فرکانس‌های مختلف و تکنولوژی‌هایی مانند mmWave و Sub-6GHz، ارتباط با شبکه‌های 5G را برقرار می‌کند.

با استفاده از آنتن 5G در آیفون 14، کاربران قادر خواهند بود از سرعت دانلود و آپلود بسیار بالا در شبکه 5G بهره‌مند شوند. همچنین، این آنتن بهبود قابل توجهی در زمان پاسخ و تاخیر دستگاه در ارتباط با شبکه فراهم می‌کند.

مهم است بدانید که دسترسی به شبکه 5G بستگی به پوشش شبکه در منطقه شما دارد. در برخی مناطق، پوشش شبکه 5G هنوز نسبتاً محدود است و ممکن است نتوانید از آن بهره‌برداری کنید. در این صورت، آیفون 14 به طور خودکار به شبکه‌های 4G یا دیگر فناوری‌های ارتباطی پشتیبانی شده تغییر خواهد کرد تا ارتباط پایدارتری را فراهم کند. از این رو، این قطعه نقش مهمی در ارتباط شما به دنیای اینترنت ایفا می‌کند و آسیب دیدن آن می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما در دنیای امروزی ایجاد نماید.

 چناچه این قطعه در آیفون شما آسیب دیده است؛ می‌توانید قطعه یدکی آنتن 5G آیفون 14 اورجینال و رو کاری را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید