آنتن وای فای آیفون 14

1٬200٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

آنتن وای فای آیفون 14

آنتن وای فای آیفون 14، به عنوان یکی از قابلیت‌های ارتباطی مهم این تلفن همراه، برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi استفاده می‌شود.

آیفون 14 از استاندارد Wi-Fi 6 (802.11ax) پشتیبانی می‌کند. این استاندارد جدیدترین نسخه از Wi-Fi است و سرعت بالا، عملکرد بهینه در محیط‌های پرترافیک و کاهش مصرف انرژی را فراهم می‌کند.

همچنین آیفون 14 در باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز عمل می‌کند. این امکان را به کاربر می‌دهد تا به شبکه‌های Wi-Fi در دو فرکانس مختلف متصل شود و از تداخل کمتری با سایر دستگاه‌ها برخوردار شود.

این سری از آیفون‌های اپل از تکنولوژی MIMO (Multiple-Input Multiple-Output) نیز پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی امکان ارسال و دریافت همزمان داده‌ها را از چندین آنتن فراهم می‌کند و عملکرد و قدرت سیگنال را بهبود می‌بخشد.

تکنولوژی Beamforming به کار برده شده در آنتن‌های آیفون 14 اجازه می‌دهد سیگنال را به صورت جهت‌گیری شده به دستگاه‌های متصل شونده ارسال کنند، که منجر به بهبود قدرت سیگنال و پوشش وای فای می‌شود. همچنین آنتن وای فای آیفون 14 از قابلیت Wi-Fi Hotspot نیز پشتیبانی می‌کند. از این رو می‌توان به راحتی آیفون خود را به شبکه Wi-Fi تبدیل کنید.

در کل، آنتن وای فای آیفون 14 با استفاده از استانداردهای جدید، فرکانس‌های مختلف و تکنولوژی‌های پیشرفته، امکان ارتباط سریع و پایدار با شبکه‌های بی‌سیم را فراهم می‌کند. از این رو در صورت معیوب شدن این قطعه، مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. در چنین شرایطی بایستی قطعه معیوب را با آنتن وای فای آیفون 14 اورجینال و رو کاری تعویض نمایید.

شما عزیزان می‌توانید آنتن وای فای آیفون 14 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری اورجینال آیفون 14

از 3٬960٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید