تاچ ال سی دی های‌کپی آیفون 14


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور 

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

تاچ ال سی دی آیفون 14

آیفون 14 اپل مدل استاندارد در سال 2022 توسط شرکت اپل معرفی و رونمایی شد.

نمایشگر این سری از آیفون‌های اپل از پنل‌های Super Retina XDR OLED در ابعاد 6.1 اینچی طراحی شده است. حداکثر نرخ نوسازی تاچ ال سی دی آیفون 14 معادل 60 هرتز است که موجب سریع‌تر شدن واکنش نمایشگر به تغییرات خواهد شد.

آیفون 14 با توجه به ادامه دادن راه نسل قبل خود یعنی آیفون 13 بهبود آنچنانی در افزایش رزولوشن نداشته است و دارای رزولوشنی معادل با 1170 پیکسل در 2532 پیکسل است. با این حال تراکم پیکسلی آیفون 14 بهینه‌تر شده است و به 460 پیکسل در هر اینچ رسیده است.

نسبت تصاویر در نمایشگر آیفون 14 مانند آیفون 13، 19.5:9 است اما با توجه به کاهش چشمگیر ناچ بار در آيفون 14، نسبت نمایشگر به بدنه نیز به 86 درصد بهبود داشته است. تمام پنل نمایشگر آیفون 14 را شیشه محافظ گوریلا گلس و فریم ال سی دی پوشانده است که در مقابل ضربات و عوامل مخرب از پنل محافظت می‌کنند. با این حال تمام دستگاه‌های دیجیتال حتی آیفون‌ها در صورت شدید بودن میزان آسیب وارد شده؛ معیوب و نیاز به تعویض پیدا خواهند کرد.

نمایشگر آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنا نیست و امکان دارد که در صورت شدید بودن میزان آسیب به دلیل عوامل مختلف معیوب شود.

چناچه تاچ ال سی دی آیفون 14 شما آسیب ببیند؛ علائمی زیر را احتمالا را مشاهده خواهید کرد:

  • خاموش شدن ال سی دی و روشن نشدن
  • از کار افتادن لمس دستگاه
  • پیدایش شکستگی
  • پیکسل‌های سوخته
  • تغییر رنگ پیکسل‌ها
  • تغییر رنگ کلی نمایشگر
  • هنگ کردن تاچ

در چنین شرایطی استفاده از آیفون شما سخت خواهد شد. در چنین شرایطی بایستی تاچ ال سی دی آیفون 14 فعلی با قطعه یدکی و اورجینال خود تعویض شود. با این حال ممکن است به دلیل نبود قطعه یدکی اورجینال و یا گران بودن قطعه یدکی مربوطه نتوان آن را خریداری کرد. در چنین شرایطی شما عزیزان می‌توانید این قطعه یدکی را به صورت های‌کپی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

قابل ذکر است که این نوع نمایشگر قیمت کمتری دارد و تفاوت ظاهری ندارد. با این حال این قطعه نباید به عنوان قطعه جایگزین برای همیشه تعویض شود و پس از مدتی بایستی با قطعه اورجینال یدکی خود تعویض شود.

مشخصات

نمایشگر
Super Retina XDR OLED
ابعاد نمایشگر
6.1 اینچ
تراکم پیکسل
460 پیکسل در اینچ
رزولوشن
1170 در 2532 پیکسل
حداقل میزان روشنایی
1200 نیت (Peak)
حداکثر میزان روشنایی
800 نیت (HBM)
قابلیت‌های نمایشگر
800 نیت (HBM)
HDR10
دالبی ویژن
نرخ نوسازی 60 هرتزی
نسبت نمایشگر به بدنه 86 درصدی
Grade 
1402-07-28

ایفون ۱۴کپی

تاچ السیدی

نظر خود را بنویسید

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

اسپیکر مکالمه آیفون 14

از 1٬850٬000 ‎تومان
اسپیکر مکالمه آیفون ۱۴ می تواند نقش بسیار مهمی در پخش موسیقی و کیفیت مکالمه برای شما ایفانماید، با تعویض به صورت اورجینال این قطعه در صورت خرابی...

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید