فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این در محل
  • ارسال به تمامی نقاط کشور
تعداد

فلت فلاش آیفون 14

 Flashlight iPhone 14

دوربین پشت آیفون 14 مانند سری‌های قبلی سه گانه است و از سه لنز با عملکرد‌های متفاوت بهره می‌برد.

دوربین اصلی و دوربین واید از لنز واید 26 میلیمتری با قدرت 1.9 میکرومتر سایز پیکسل بهرهه می‌برد. این لنز 12 مگاپیکسلی قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر از نوع سنسور شیفت را دارد. دریچه دیاگرام این لنز تنها f/1.5 است.

دوربین اولترااواید از یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی 13 میلیمتری با پوشش 120 درجه‌ای برخوردار است که دارای دریچه دیاگرام f/2.4 است.

مجموعه دوربین‌های آیفون 14 از یک فلاش قدرتمند نیز بهره می‌برد که به بهبود کیفیت نور در تاریکی و یا عکس و فیلم برداری کمک می‌کند. قابلیت دیگر این فلاش، امکان چراغ قوه است که در نبود نور کافی یا نبود نور کمک بزرگی می‌کند.

این فلاش ممکن است با آسیب دیدن بخش دوربین پشتی آسیب ببیند و میعوب شود. در صورت میعوب شدن این قطعه ممکن است مشکلات زیادی در هنگام عکس برداری و فیلم برداری با آن مواجه شوید.

در چنین شرایطی بایستی فلاش مربوطه با قطعه یدکی اورجینال و رو کاری تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید فلت فلاش یدکی اورجینال و رو کاری آیفون 14 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

باتری اورجینال آیفون 14

از 3٬960٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید