معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2022

person نویسنده: سجاد قربانی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 860

برنامه اپل استور موجود در ساعت هوشمند خود را که باز کنید، با هزاران برنامه متنوع رو‌به‌رو خواهید شد که بعضی از آنها واقعا مفید و کاربردی‌اند؛ و بعضی دیگر فقط وقت شما را هدر می‌‎دهند. با وجود انبوهی از برنامه‌ها در اپل استور،  در این مقاله بهترین برنامه‌های کاربردی و سرگرم کننده را برای اپل واج معرفی می‌کنیم تا حداکثر استفاده را از ساعت هوشمندتان ببرید.

Shazam: Music Discovery

shazam on apple watch

اگر عاشق موسیقی هستید و همیشه دربخش نظرات پست‌های اینستاگرام اسم آهنگ استفاده شده را می‌پرسید، این برنامه مخصوص شما است.

فرض کنید در رستوران یا کافه‌ای نشسته‌اید یا در حال رفتن به مقصد موردنظرتان با یکی از تاکسی‌های اینترنتی هستید و موسیقی دلنشینی پخش می‌شود و دوست دارید نام آن را بدانید تا در پلی لیست خود اضافه کنید. کافی است برنامه shazam را که روی اپل واچ‌تان نصب کرده‌اید اجرا کنید و به آسانی با یک اشاره برنامه شروع به گوش کردن و شناسایی موسیقی پخش شده می‌کند. کار تمام است حالا به موسیقی موردنظر دسترسی دارید تا به آن گوش دهید یا به پلی لیست اپل موزیک خود اضافه کنید.

نگران نداشتن اینترنت نباشید زیرا این برنامه حتی به صورت آفلاین نیز کار می‌کند! فقط کافی است دکمه آبی برنامه را بزنید و موسیقی را شناسایی کنید. بعد از متصل شدن به اینترنت به برنامه بازگردید موسیقی شما در بخش my shazam قابل دسترسی است!

این برنامه کاملا رایگان است و امتیاز 4.9/5 را از 6.7 میلیون امتیازدهی کسب کرده است.

دانلود از اپ استور

Water Reminder - Daily Tracker

water reminder app screenshot

یادآور آب، برنامه‌ای که هر فردی باید از آن استفاده کند. مصرف آب کافی و هیدراته ماندن با سبک زندگی حال حاضر و داشتن مشغله فراوان کار دشواری است. مصرف آب کافی امری ضروری برای عملکرد درست بدن است. همچنین به سوخت ساز بهتر و تولید انرژی کمک‌کند. اغلب به فکر افزایش مصرف آب افتاده‌ایم اما یا فراموش کرده‌ایم که آب بنوشیم یا اصلا مقدار آبی که تا به اینجای روز نوشیده‌ایم از خاطرمان رفته است.

این برنامه به شما کمک می‌کند تا بدانید روزانه چه مقدار آب نیاز دارید. روند مصرف آب شما را ردیابی می‌کند و به شما یادآوری می‌کند آب بنوشید تا به هدف خود دست یابید.

به راحتی حجم نوشیدنی‌های سفارشی را ایجاد کنید و با توجه به زمان بیدار شدن و خوابیدن اعلان‌های برنامه را برنامه ریزی کنید. این برنامه به شما اطلاعات آماری از میزان مصرف آب در بازه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌کند.

برنامه Water Reminder با داشتن انیمیشن‌های جالب و رابط کاربری عالی شما را به نوشیدن آب تشویق می‌کند.

این برنامه رایگان است و امتیاز 4.7/5 از 45.7 هزار امتیازدهی را کسب کرده است.

دانلود از اپ استور

CARROT Weather: Alerts & Radar

carrot weather on apple watch

چرا این برنامه بهترین برنامه آب‌وهوا است؟ چون پنج شخصیت دارد!

از میان پنج شخصیت از "بسیار حرفه‌ای و مودب" تا "بیش از حد پر از ناسزا" که شما را به مسخره می‌گیرد، یک شخصیت برای هویج هواشناس انتخاب کنید و منتظر تغییر در آب‌وهوا بمانید تا ببینید هویج هواشناس شما برایتان چه در نظر گرفته است.

با داشتن این برنامه روی اپل واچ به پیش‌بینی‌های جاری، ساعتی و روزانه هوا به طور بسیار دقیق دسترسی خواهید داشت. حریم خصوصی اولویت این برنامه می‌باشد و تضمین می‌کند که اطلاعات مکانی شما به شخص ثالث فروخته نخواهد شد.

نکته جالب این برنامه تعامل با هوش مصنوعی آن است. می‌توانید بیش از 100 مکان مخفی را ردیابی کنید و بیش از 70 دستاورد را به دست آورید.

این برنامه برنده جایزه سال اپل، جایزه طراحی اپل و انتخاب سردبیران اپل استور می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این برنامه جالب و سرگرم کننده را نصب کنید و از کار با آن لذت ببرید.

کسب امتیاز 4.7/5 از 48.3 هزار امتیاز دهی نشان از عملکرد خوب این برنامه دارد.

دانلود از اپ استور

مقاله‌ی مرتبط:


مقایسه پیکسل واچ گوگل با اپل واچ‌های 2022


iTranslate Translator

itranslate app on apple watch

یاری رسان شما در سفر اینجاست. ITranslate به کمک میکروفون اپل واچ به صحبت فرد مقابل گوش می‌دهد و بلافاصه آن را به زبان انتخابی شما ترجمه می‌کند و حتی می‌توانید به آن گوش دهید. شما نیز همین کار را برای پاسخ به فرد مقابل انجام دهید تا به آسانی مکالمه داشته باشید.

به راحتی بین بیش از 100 زبان مختلف دنیا جابه‌جا شوید. اگر قصد یادگیری دارید این برنامه با داشتن فرهنگ لغت شامل معانی و مترادف‌های مختلف برای کلمات، روزانه عبارات و کلمات جدید را روی ساعت هوشمندتان به شما نشان می‌دهد.

این برنامه را به رایگان می‌توانید از اپل استور دانلود کنید و اگر به امکانات اضافه نیاز داشتید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

470.6 هزار کاربر در مجموع امتیاز 4.7/5 را به آن اختصاص داده‌اند.

دانلود از اپ استور

Tiny Armies

tiny armies for apple watch

آماده‌اید تا با ساعت اپل خود جنگی به راه بیندازید؟

بازی ارتش‌های کوچک یک بازی استراتژی ساده و سرگرم کننده است که باید با حرکت دادن نیرو‌های خود در اطراف یک تخته برای بدست آوردن موقعیت مناسب و شکست دشمنان تلاش کنید. در این میان دریاچه‌ها، کوه‌ها و جنگل‌ها را پیش رو دارید.

همه ما بازی snake را از گذشته به خاطر داریم که با ظاهری ساده و گیمپلی جذاب و چالشی ساعت‎ها ما را سرگرم خود می‌کرد. پس گول ظاهر ساده این بازی را نخورید و با نصب آن به تنهایی یا با دوستانتان یا حتی به صورت آنلاین! به جنگ دشنمان بروید و آنها را شکست دهید. هیچ چیز نمی‌تواند مانع لذت بردن شما از ساعت هوشمندتان شود.

البته ناگفته نماند که این بازی جذاب 0.99 دلار قیمت دارد که برای تهیه آن می‌توانید با اطمینان خاطر از فروشگاه اپل سرویس گیف کارت اپل حتی به میزان مبلغ دلخواه تهیه کنید.


خرید گیفت کارت اپل


این بازی امتیاز 4.3/5 از 212 امتیازدهی را دریافت کرده است.

دانلود از اپ استور

Todoist: To-Do List & Planner

todoist app on apple watch

یکی از بهترین برنامه‌‎های مدیریت وظایف و لیست کار‌ها را روی مچ دست خود داشته باشید. با این برنامه ساده و در عین حال قدرتمند می‌توانید برای برنامه‌های روزانه و کاری خود برنامه ریزی کنید.

امروزه برنامه ریزی و یادداشت وظایف و تنظیم یادآور برای یک جلسه مهم، امری اجتناب ناپذیر است. حالا چه بهتر که این امکان را روی اپل واچ داشته باشیم تا هرلحظه دسترسی سریع‌تری به موارد یادداشت شده داشته باشیم.

کار‌ها را اضافه کنید و از میان حالت‌های نمایش روی نمایشگر اپل واچ یکی را انتخاب کنید تا لیست آنها را ببینید و مدیریت کنید. علاوه بر آن قابلیت استفاده از فرمان صوتی برای ایجاد یک کار روی ساعتتان فراهم است. به سادگی لیست کارهای شما با نسخه آیفون و مک همگام خواهد شد.

همین حالا این برنامه را از اپل استور دریافت کنید و یادآور "بازگشت به وبلاگ اپل سرویس" را به آن اضافه کنید تا از مطالب ما بی‌بهره نمانید.

این برنامه توانسته با طراحی کاربردی و رفع نیاز خوب امتیاز 4.8/5 را از 89.2 هزار بررسی کاربران دریافت کند.

دانلود از اپ استور

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید