انواع بند های اپل واچ

person نویسنده: ارغوان حسینی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 203

هنگام خرید بند اپل واچ قبل از اینکه به جزئیاتی مثل رنگ یا جنس آن (که از پلاستیک و سیلیکون باشد یا فلز و چرم) فکر کنید، لازم است اورجینال و اصل بودن آن را بررسی کنید. زیرا در بیشتر مدل‌های اپل واچ سنسورهای مختلفی درون دستبند قرار دارد که عملکردشان را بهتر و دقیق‌تر می‌کند؛ از سنسورهای بلوتوث و شارژ گرفته تا فشار سنج و اعلام وضعیت که بسیار هیجان انگیز و کاربردی هستند. در این صفحه سعی کردیم به طور خلاصه و جامع به بررسی بند های اپل واچ بپردازیم. حتما تا انتها با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بند اپل واچ

 برای اینکه اپل واچ شما در بهترین حالت کار کند، بند اپل واچ نقش مهمی دارد. سعی کنید دسته اپل واچ شما به راحتی دور مچ دست‌تان قرار بگیرد. قانون کلی این است که هرچه مچ دست شما بزرگتر باشد، قاب و بند بزرگتری بپوشید. درحالیکه قطر بزرگترین قاب در سایر برندها مثل گارمین به 51 میلی‌متر هم می‌رسد، ولی ابعاد قاب اپل واچ‌ها بین 38 تا 44 میلی‌متر است. برای انتخاب دسته اپل واچ مناسب با این ساعت‌ها و راحتی و دوام بیشتر روی مچ دست در طول روز، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

  • ضخامت بند
  • عرض بند مواد
  • و جنس بند
  • اندازه قطر کیس 

به جز بند اپل واچ، قاب پشتی اپل واچ هم دارای سنسورهایی مثل حسگر نوری قلب(PPG) و سنسور قلب الکتریکی (الکترود) است که پشت مچ را می‌پوشاند. ولی اندازه‌گیری بیومتریک‌های بیشتر مثل دما، عرق یا هیدراتاسیون نیازمند قرار دادن حسگرها در امتداد ناحیه مچ دست و تأمین برق، وسایل الکترونیکی کوچک و ارتباط با خود ساعت است که اغلب به کمک بندهای اورجینال اپل واچ ممکن می‌شود. ظاهراً اپل در حال اضافه‌کردن سنسورهای بیشتری به بند های ساعت هوشمند خود است.

دستبندهای هوشمندی که قابلیت تشخیص اثر انگشت، سنسور دما، سنسور مادون قرمز برای اسکن رگ‌ها و ترجمه حرکات انگشت برای بازی را دارد. انتخاب دسته و بند اپل واچ مناسب براساس نوع کاربری به دلیل تنوع بالای لوازم جانبی اپل واچ و تفاوت قیمت آن‌ها، لازم است اول نوع بند و کاربری آن را مشخص و سپس براساس معیارهای زیر، بند ساعت هوشمند اپل مناسب را انتخاب کنید. برای دوام و استحکام بالا، بندهای فلزی یا استیل پیشنهاد می‌شود.

برای استفاده روزمره، از دسته و بند سیلیکونی ضد آب و ضد عرق استفاده کنید.

برای رفتن به محیط‌های رسمی و مجلل بند‌های چرمی یا فلزی مناسب‌ترند.

برای ورزش‌کاران بند‌های مقاوم در برابر آب و عرق مانند بند سیلیکونی و فلزی مناسب است.

در صورت داشتن بودجه بیشتر، برای طراحان و کاربرانی که دنبال رنگ‌های خاص برای مراسم و رویدادهای مهم هستند، اپل بند های فانتزی و لاکچری یا مگنتی پیشنهاد می‌شود.

انواع بند برای اسمات واچ اپل

 تمامی لوازم جانبی اپل واچ 

پر فروش ترین بند های اپل واچ

بند میلانس

  • نصب و جداسازی آسان
  • دارای قفل مگنتی
  • سوراخ هایی برای عبور جریان هوا 
  • عدم تعریق پوست
  • جنس فلزی نرم و منعطف
  • سایز 38/40/41mm

تنوع در بند اپل واچ فلزی میلانس 38/40/41mm میلی متری موجب محبوبیت و جذابیت این محصول در بین طرفداران گردیده است. بند میلانس را می توان جز کلاسیک ترین بند های اپل واچ برشمرد. حتی اگر اپل واچ نسخه طلایی هم نداشته باشید با استفاده از بند میلانس اپل واچ، ساعت شما ظاهری لوکس و زیبا خواهد داشت.

هر کاربر می تواند به راحتی بند ساعت هوشمند خود را بدون نیاز به ابزار خاصی تعویض نماید. آهنربایی داخل بند فلزی ساعت اپل به کار رفته است که باعث می‌شود بند کاملا دور مچ قرار گیرد و کاربران با هر اندازه ی مچی می‌توانند از این بند استفاده کنند و اندازه‌ی آن را به سادگی با مچ دست خود تنظیم کنند.

بند میلانس دارای بافتی ظریف و شیک می‌باشد، همچنین نسبت به سایر بند های اپل واچ ماندگاری و دوام بیشتری دارد. برخلاف تصور اکثر کاربران این بند روی دست سنگینی ندارد و کاربر احساس راحتی و رضایت خاطر خواهد داشت.

بند سیلیکونی

شرکت اپل با تولید محصولات با کیفیت بالا و ارائه خدمات بسیار خوب خود همیشه مورد توجه کاربران قرار گرفته است، یکی از محصولات محبوب این شرکت، اپل واچ ها هستند که با ظاهر شیک مناسب همه ی سلیقه ها هستند، بند سیلیکونی این ساعت های هوشمند که یکی از لوازم جانبی اپل واچ است و بیشتر برای کاربرانی که اسپرت می پسندند مناسب است، بند سیایکونی اپل واچ در رنگ های متنوعی موجود است که شما می توانید با داشتن چند رنگ از این بند ها همیشه ساعت خودتان را با لباستان ست کنید.

استفاده از این بند ها بسیار راحت است و به راحتی می توانید بند جدید را جایگزین قبلی کنید، تعداد 7 سوراخ بر روی این بند وجود دارد که شما می توانید تا حد زیادی مناسب با سایز مورد نظرتان از آن استفاده کنید و دقیق ترین اندازه را انتخاب کنید، طول بند سلیکونی اپل واچ 23 سانتی متر است و قطر این بندها حدودا به 2 میلیمتر می رسند.

برای این که با استفاده از بند سیلیکونی اپل واچ خود را دور دستتان ببندید راحتترین راه ممکن برای شما فراهم شده و قفل فشاری این بند را می توانید با یک فشار کوچک دور دستتان ببندید. پیشنهاد ما این است که رنگ بندی فروشگاه آنلاین اپل سرویس را از دست ندهید.

بند لدر لوپ

جدیدترین بند معرفی شده توسط شرکت اپل، بند لدر لوپ است که با ظاهری متفاوت و شیک توجه ها را به سمت خود جذب کرده است. بند لیدر لوپ مناسب برای سری های مختلف اپل واچ و ساعت های هوشمند طرحی که قابلیت تعویض بند را دارند، بوده و در رنگ بندی متنوعی موجود است. قفل بند این مدل از نوع مغناطیسی و آهنربایی بوده که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این به خاطر وزن سبکش در طول روز دست شما را اذیت نمی کند.

بند Leather Loop مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان می باشد و استفاده از این بند در خاص بودن استایل و ساعت شما قطعا تاثیر گذار است.

  • ظاهری شیک
  • وزن سبک
  • استفاده راحت
  •  جنس چرم مصنوعی
  • دارای قفل بند مغناطیسی و آهنربایی
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • مناسب برای اپل واچ و ساعت های طرح اپل واچ

بند فلزی بریسلت

امروزه انواع مختلف بند ساعت، محافظ صفحه، کاور و استند شارژ برای این اسمارت واچ تحت برندهای مختلف در بازارهای جهانی موجود می‌باشد. بند اپل واچ یکی از محبوب‌ترینِ این محصولات است که در طرح‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود. می‌توان گفت که خرید بند فلزی بریسلت ساعت هوشمند اپل واچ 42 میلی متری برای افرادی که به‌دنبال سبک متفاوتی از استایل و ظاهر خود هستند یکی از گزینه‌های انتخابی بسیار مناسب است.

بند فلزی بریسلت ساعت هوشمند اپل واچ اغلب برای محیط‌های رسمی و اداری در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با تهیه و نصب این بند، حس جدیدی از استایل و پوشش کلاسیک را با اپل واچ تجربه نمایند. استفاده از استیل ضد زنگ برای ساخت این محصول علاوه بر ظاهر زیبای بند موجب مقاومت آن در برابر ضربه شده است.

بند بریسلت اپل واچ از تکه‌های هم‌اندازه و به‌هم متصل تشکیل شده که توسط قفل ضامن دار کوچکی به‌راحتی دور مچ دست کاربر قرار می‌گیرد. به‌منظور سهولت در کوتاه یا بلند کردن طول بند روی هر یک از تکه‌ها، پین‌هایی تعبیه شده که بوسیله ابزار مخصوص می‌توان طول بند را به اندازه دلخواه تنطیم نمود. با در نظر داشتن قیمت خرید بند فلزی بریسلت ساعت هوشمند اپل واچ 42 میلی متری تجربه خرید مقرون به صرفه‌ای برای کاربران رقم خواهد خورد.

بند اسپورت نایکی

این مدل بند اپل واچ، مناسب برای سری های مختلف Apple Watch و همچنین ساعت های هوشمند طرح اپل واچی که امکان نصب بند اورجینال اپل را دارند، می باشد. این بند برای سایزهای مختلف اپل واچ موجود بوده و در رنگ بندی بسیار متنوعی عرضه شده است. اگر ورزشکار هستید استفاده از بین مدل بند ساعت، در راحتی و استایل شما نقش بسزایی دارد.

بند نایکی اپل واچ از وزن سبکی برخوردار بوده و جنس سیلیکونی آن باعث شده که در استفاده احساس راحتی داشته باشید. بند اپل واچ نایکی به صورت کاملا اورجینال هم اکنون در فروشگاه آنلاین اپل سرویس موجود است.

  • وزن سبک
  • و استفاده راحت
  • جنس سیلیکونی
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • مناسب برای اپل واچ و ساعت های طرح اپل واچ

بند استیل مدل کارتیر

بند زنانه اپل واچ  45mm در ظاهر بیش‌تر به دستبندهای زینتی شباهت دارد و طوری طراحی شده که هم برای استایل های زنانه مناسب است. اگر ظاهر ساعت برایتان خسته‌کننده شده است، نگران نباشید. با خریدبند ساعت هوشمند اپل واچ 7 Apple Watch 45mm مدل Cartier به آسانی می‌توانید تغییر بزرگی در ظاهر این ساعت ایجاد کنید.

بند استیل زنجیری برای مراسم‌های رسمی و یا محیط‌های اداری مناسب‌تر است. با این حال فراموش نکنید که بند زنانه اپل واچ 7 مدل کارتیر وزن نسبتا کم‌تری نسبت به سایر بندهای استیل دارد. بنابراین برای استفاده روزمره هم می‌توانید این بند را همراه خود داشته باشید. بند زنجیری اپل واچ از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است.

این به این معنی است که اگر بند ساعتتان با قطرات آب در تماس باشد پس از مدتی دچار زنگ زدگی نخواهد شد. اما در هر حال این مدل کار به مراقبت ، نیاز دارد.

بند چرمی 

بند چرمی اپل واچ مدل کلاسیک با داشتن گیره قابل تنظیم به سب بند های ساعت قدیمی جلوه زیبایی به اپل واچ شما می دهد. این محصول مناسب برای انواع اپل واچ های تولید شده توسط شرکت اپل است. 

چرم طبیعی و با دوام با ضخامت مناسب که در صورت استفاده مکرر دچار پارگی نمی شود. در هر صورت انواع مختلف اپل واچ که از جنس چرم طبیعی هستند عمرانه عمل کرده و مناسب استایل و سلیقه زنان و مردان می باشد.

تولید شده در سایزهای مختلف برای اپل واچ‌های 38، 41،40 و 42،44 و 45 میلی متری

عمرانه، راحتی ، زیبایی و کلاسیک بودن این مدل بند، طرفداران خاص خود را دارد.

بند پارچه، نایلونی

بند پارچه-نایلونی Watch مدل Loop برای ساعت هوشمند اپل ، سایز 42 یا 44 میلی متری مناسب می باشد، جنس این بند از پارچه با رویه ای به شکل فنر های ریز پلاستیکی است که نرمی و لطافت خاصی را به این بند بخشیده است، دارای چسب بسیار قدرتمندی است که به راحتی و درعین حال محکم ، روی مچ دست بسته می شود.

این مدل بند ساعت اور جنس بوده و برای زنان و مردان در هر استایلی زیبا عمل می کند.

رنگ بندی فوق العاده این محصول و همچنین راحتی آن، قطعا شما را پای بند میکند. شما عزیزان می توانید با ادمین های اپل سرویس در ارتباط بوده و مشاوره شوید.

بند پلاستیکی

 

 70 درصد کاربرانی که از بند پلاستیکی استفاده کرده اند به این موضوع اشاره داشته اند که در دست بسیار سفت است و کاملا وزن ساعت و بند به مراتب بیشتر حس می شود و برای استفاده روزانه راحت نمی باشد، عرق می کند و در رنگ های شفاف آلودگی بیشتری از خود نشان می دهد. اما نسبت به قیمت کمتری که دارد برای بعضی کاربران مورد قبول بوده است. در هر صورت همه چیز بستگی به نیاز، سلیقه و جیب شما دارد که چه بندی برای شما بهتر است.

تعویض بند اپل واچ

تعویض بند ساعت اپل بسیار ساده است و هر کاربر می‌تواند بنا بر سلیقه دلخواه خود بند مورد نظر را بصورت جداگانه خریداری کرده و روی اپل واچ خود نصب کند. تنوع در بندهای ساعت هوشمند شرکت اپل باعث شده به جای اینکه کاربر چند ساعت متفاوت خریداری کند و بابت هر ساعت هزینه ی زیادی پرداخت کند تا بتواند ساعتش را با لباس و استایل خود هماهنگ کند بهتر است با خرید یک ساعت اپل واچ و بندهای مختلف با رنگ بندی متنوع به راحتی و با هزینه ی کمتر آن را با ظاهر خود ست نماید. شرکت اپل در هر دوره بندهای مدرن و زیبایی به بازار عرضه می‌کند که مورد استقبال طرفداران محصولات اپل قرار می‌گیرد.

به منظور تعویض بند اپل‌واچ در پشت ساعت دو دکمه در بالا و پایین آن تعبیه شده است که با بدنه ساعت هم سطح می‌باشند، با فشار دادن هر دکمه بند از همان قسمت از ساعت جدا می‌شود، با رها کردن دکمه می‌توان بند را کنار کشیده و به راحتی بند قبلی را جدا کرد. برای جایگزین کردن، بند اپل‌ واچ را کشیده تا در جایگاهش قرار گیرد، باید صدای چفت شدن قطعه فلزی در بند را بشنوید در غیر این صورت بند به خوبی نصب نشده است. با هربار فشار دادن دکمه هم سطح پشت ساعت قطعه فلزی بیرون می‌آید و می‌توانید بند ساعت خود را تغییر دهید.

در پایان

واقعیت این است که بند اپل واچ دقیقا مثل گارد گوشی عمل می کند. مهم است که از چه جنس و با چه کیفیتی است، به همین خاطر پیشنهاد می دهیم از بند های اورجینال استفاده نمایید. حال که به پایان این مطلب رسیدیم امیدواریم این صفحه برای شما کاربردی بوده و توانسته باشید بند مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید.

شما می توانید تمامی بند های اپل واچ را با بهترین قیمت وخدمات پس از فروش از اپل سرویس ایران تهیه نمایید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید