بررسی تخصصی اپل واچ سری 7 جدیدترین ساعت هوشمند اپل

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 1444

با اینکه زمزمه های تغییر طراحی اپل واچ در سری جدید مطرح شده بود، اپل همه را شگفت زده کرد اپل واچ سری ۷ خود را همانند طراحی سری های قبلی با چندین تغییر جزئی به بازار عرضه کرد. شاید در نگاه اول این تغییرات جزئی چندان چشمگیر نباشد اما وجود صفحه نمایش بزرگتر، باتری قوی تر، سرعت شارژ بیشتر میتواند تاثیر زیادی در نحوه کارکرد اپل واچ جدید داشته باشد. ما در ادامه این مقاله به بررسی کامل و تخصصی Apple Watch 7 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...


بررسی تخصصی اپل واچ سری ۷

چالشی که اپل در این سری از اپل واچ ها با این روبه رو بود، این بود‌که صفحه نمایشی بزرگتر را طراحی کند، برای اینکار ۴۰ درصد لبه های صفحه نمایش را کاهش دادند و در نتیجه صفحه نمایش سری ۷ حدود ۲۰ درصد بزرگتر از سری ۶ اپل واچ ها و ۵۰ درصد از سری ۳ است. از لحاظ ضخامت‌نیز شیشه روی ساعت ۵۰ درصد ضخیم تر از سری ۶ بود و پشت ساعت صاف تر از قبل است و این تغییرات باعث می‌شود تا دربرابر ضربه ها و شکستگی ها مقاوم تر باشد.
البته اپل ضخامت صفحه را با افزودن سنسور تاچ با پنل OLED جبران کرده.همچنین سری جدید در مقابل گردو غبار نیز مقاوم بوده و دیگر نیازی نیست تا موقع انجام کارهای روزانه نگران گرد و غبار باشید.
نکته قابل توجه دیگر این است که این ساعت ضد آب بوده و تا عمق ۵۰ متر نیز دوام میاورد. از لحاظ وزن ساعت نیز تغییر چندان زیادی بین سری ۶ و ۷ حس نمی‌شود و هردو تقریبا وزن یکسانی دارند.

با سنسور شگفت انگیز به کار رفته در این سری، میتوانید به راحتی اکسیژن خون، مقدار ساعت خواب، خواب مفید و ضربان قلب خود را در هرجا و هرساعتی اندازه بگیرید در حقیقت در این سری بیشتر از قبل به سلامت کاربران توجه شده‌. برنامه خواب این ساعت فقط برای ثبت کردن ساعات خواب شما نمیباشد بلکه با کمک آن میتوانید برنامه منظمی برای ساعت خواب خود تنظیم و روی روتین خوابی منظم داشته باشید.
این سری از اپل واچ ها با WatchOS 8 همراه شده و میتوانید از آخرین قابلیت های اپل واچ ها بهره مند شوید. همچنین باعث شدند تا این ساعت عملکردی سریع و روان نیز داشته باشد.
در این سری هم مانند سری ۶ دیگر برای دیدن ساعت و یا اطلاعات دیگر نیازی نیست به صفحه نمایش ضربه بزنید بلکه صفحه نمایش همیشه روشن است و در داخل محیط حدود ۷۰ درصد روشنایی بیشتری نسبت به قبل دارد.
اپل واچ های سری ۷ در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی متری به فروش می‌رسند و در سه مدل آلومینیومی، تیتانیومی و آهنی به بازار عرضه شدند و از لحاظ قیمت خرید سری ۷ همانند سری ۶ قیمت یکسانی دارند، ساعت های لبه آلومینیومی از قیمت ۳۹۹ دلار شروع می‌شوند البته قیمت ساعت شما براساس سایز، GPS و  یا Cellular بودن و بندی که برای ساعت خود انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد.

همانند طراحی جدید صفحه نمایش، دکمه های برنامه های مختلف هم طراحی جدیدی دارند تا به شما تجربه دلنشین تر و راحت تری از استفاده از ماشین حساب، تایمر و ثانیه شمار را برای کاربر فراهم سازند.
همچنین در این طراحی جدید با قابلیت Quick Path میتوانید با ضربه زدن به صفحه کیبورد و یا کشیدن انگشت خود به روی آن به راحتی تایپ کنید.
شاید موضوع خیلی مهمی که در ساعت های هوشمند مطرح باشد، عمر باطری و شارژ آنها باشد و به این علت در طراحی این سری دقت بسیاری اعمال شده تا نسبت به سری قبلی خود ۳۳ درصد سریع تر شارژ شوند و با طراحی جدید و کابل USB-C میتوانید این ساعت را در عرض ۴۵ دقیقه ۸۰ درصد شارژ کنید.
همانطور که گفتیم در این سری به سلامت فردی کاربران توجه بیشتری شده و همچنین در برنامه mindfulness این ساعت میتوانید با آوا و ویدیوهای مختلفی که برای شما تعبیه شده، مدیتیشن کنید و تمرکز بیشتری برروی خود پیدا کنید.
در ویژگی سلامت اپل واچ سری ۷ هر هفته تمرینات جدیدی برای شما در نظر گرفته میشود که این تمرینات شامل یوگا و پیلاتس هم می‌شوند‌.
همچنین با شبکه بی سیم بکار رفته در این سری از اپل‌واچ ها دیگر برای بیرون رفتن نیازی به گوشی خود ندارید و به راحتی میتوانید به دوستان و یا خانواده خود پیغام دهید.
با کمک Find People میتوانید به موقعیت مکانی دوستان خود دسترسی داشته باشید و دیگر میتوانید از زمانی که کودکان خود به خانه میرسند و یا اعضای خانواده خانه نیستند، مطلع باشید.

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در سه‌شنبه, نوامبر 23, 2021 نوشته شده توسط Charmah پیوند دیدگاه

نخبگان 4 گرم پروکسی

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید