دوربین جلو آیفون 13 پرو

1٬555٬000 ‎تومان
بدون مالیات

دوربین جلو آیفون 13 پرو شامل یک سنسور TrueDepth است که از فناوری سه بعدی استفاده می‌کند. این دوربین شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که قابلیت عکاسی HDR را داراست. همچنین این دوربین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و 60 فریم در ثانیه را نیز دارد. علاوه بر این، دوربین جلو آیفون 13 پرو دارای سنسورهای مخصوص تشخیص چهره (Face ID) است که قابلیت شناسایی چهره کاربر را فراهم می‌کند،اگر دوربین جلویی آیفون 13 پرو شما آسیب دیده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در صورتی که دوربین دچار مشکل شده است، می‌توانید به مرکز تعمیرات و خدمات اپل سرویس ایران  مراجعه کنیدما می‌توانیم دوربین را تعمیر یا تعویض کنیم.


  • 100% اورجینال 
  • بازشده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض قطعه درمحل 
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

دوربین سلفی آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو دارای یک لنز 12 مگاپیکسل است. این لنز واید 23 میلی‌متری است که 1/3.6 ابعاد سنسور است. دریچه دیافراگم این لنز f/2.2 است. 

همچنین این دوربین به حسگر بیومتریک تشخیص عمق مجهز شده است. این حسگر باعث عمق بخشیدن و سه بعدی کردن عکس‌ها و فیلم‌های دوربین سلفی می‌شود. همچنین بهبود‌های صورت گرفته در این بخش باعث شده است تا دقت فیس آیدی بسیار بالا رود.

این دوربین با کمک پنل محافظ گوریلا گلس صفحه نمایش پوشانده شده است. با این حال در صورت برخورد جسم نوک تیز به دوربین سلفی ممکن است که این قطعه آسیب ببیند.

در چنین زمانی بایستی دوربین سلفی آسیب دیده با قطعه یدکی خود تعویض گردد. با توجه به آپدیت‌های امنیتی در سیستم عامل iOS، تعویض بایستی با قطعه اورجینال صورت گیرد.

شما عزیزان می‌توانید دوربین سلفی آیفون 13 پرو اورجینال و باز شده از روی گوشی را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

مشخصات

مدل
iPhone 13 Pro
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
دریچه دیافراگم دوربین سلفی
f/2.2
قابلیت دوربین سلفی
HDR 4 برای داینامیک بالا در عکس‌ها
اسکنر LiDAR برای بهبود تشخیص چهره در شرایط نوری کم و افزایش دقت تشخیص چهره
تشخیص چهره (Face ID)
تصویربرداری با کیفیت 4K در 60 فریم در ثانیه
حالت Night mode و Deep Fusion برای بهبود عکس‌ها در شرایط نوری کم

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید