اسپیکر مکالمه آیفون 13 پرو

1٬280٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور 

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

اسپیکر مکالمه آیفون 13 پرو

کیفیت مکالمه در تماس‌های تلفنی آیفون بستگی به سلامت قطعه اسپیکر مکالمه دارد. در واقع در آیفون دو اسپیکر وجود دارد. یکی از اسپیکر‌های برای پخش صدا در هنگام برقراری انواع تماس است. در واقع به دلیل نگهداشتن آیفون در هنگام تماس در کنار گوش،‌ پخش صدای تماس بایستی به گونه‌ای باشد که به گوش آسیبی نرسد. همچنین صدای پخش شده از اسپیکر باید به نحوی باشد که ضمن شنیدن صدا،‌ بدون قطع و وصلی و رسا باشد. تمام فاکتور‌های ذکر شده به جز کیفیت آنتن دهی به قطعه سخت افزاری مربوطه در دستگاه نیز بستگی دارد.

قطعه اسپیکر مکالمه آیفون 13 پرو در بخش داخلی و پایین دستگاه قرار دارد. عواملی مانند آب و رطوبت، گرد و غبار، ضربه و فشار، ولتاژ غیرعادی و سایر موارد بستگی دارد. آسیب دیدن اسپیکر باعث می‌شود که مهمترین وظیفه یک گوشی هوشمند، یعنی برقراری تماس مختل شود. از این رو بایستی در اولین فرصت این قطعه تعویض گردد.

شما عزیزان می‌توانید اسپیکر مکالمه آیفون 13 پرو اورجینال و باز شده از روی گوشی را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

دوربین جلو آیفون 13 پرو

از 1٬260٬000 ‎تومان
دوربین جلو آیفون 13 پرو شامل یک سنسور TrueDepth است که از فناوری سه بعدی استفاده می‌کند. این دوربین شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2...

فلت فلاش آیفون 13 پرو

از 1٬760٬000 ‎تومان
100% اورجینال  باز شده از روی گوشی  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  امکان تعویض این در محل  ارسال به تمامی نقاط کشور

آهنربا مگ سیف آیفون سری 13

1٬200٬000 ‎تومان
آهنربا مگ سیف آیفون سری 13 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید