خشاب سیم کارت آیفون 13 پرو

950٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
نوع مورد نظر را انتخاب نمایید.
تعداد

خشاب سیم کارت آیفون 13 پرو

خشاب سیم کارت قطعه‌ای ظریف و حساس است. این قطعه تنها بخشی از گوشی هوشمند آیفون است که کاربران می‌توانند خودشان به شخصه آن را جهت تعویض سیم کارت، از دستگاه جدا کنند. با توجه به ظرافت ذکر شده این قطعه در صورت وارد شدن ضربه و یا فشار می‌شکند و آسیب می‌بیند. همچنین به دلیل ابعاد کوچک این قطعه، گم شدن آن دور از انتظار نیست.

استفاده از خشاب سیم کارت آسیب دیده؛ باعث آسیب دیدن اسلات سیم کارت و در نتیجه افزایش میزان خسارت وارده می‌شود. اگرچه که در صورتی که جا سیم کارت دفرمه شود و ظاهر همیشگی خود را از دست دهد؛ قابل قرارگیری در محل خودش نیست.

از آنجایی که این قطعه وظیفه نگهداشتن و ثابت کردن محل سیم کارت در اسلات است؛ جایگزین کردن خشاب سیم کارت آسیب دیده با نسخه یدکی آن در اولین زمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

شما عزیزان می‌توانید این قطعه را به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

دوربین جلو آیفون 13 پرو

از 990٬000 ‎تومان
دوربین جلو آیفون 13 پرو شامل یک سنسور TrueDepth است که از فناوری سه بعدی استفاده می‌کند. این دوربین شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2...

فلت فلاش آیفون 13 پرو

از 1٬760٬000 ‎تومان
100% اورجینال  باز شده از روی گوشی  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  امکان تعویض این در محل  ارسال به تمامی نقاط کشور

آهنربا مگ سیف آیفون سری 13

1٬200٬000 ‎تومان
آهنربا مگ سیف آیفون سری 13 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید