چسب دور ال سی دی آیفون 13 پرو

110٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • یک بار مصرف 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • دارای تاییدیه واتر رزیست اپل 
  •  ارسال به سراسر کشور
تعداد

چسب دور ال سی دی آیفون 13 پرو

 شرکت اپل در دوران مختلف به کیفیت و مقاومت در محصولاتش معروف بوده است. گوشی‌های هوشمند آیفون نیز از این قاعده مستثنا نبوده‌اند. از این در حال حاضر آیفون جزوه یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های هوشمند در مقابل نفوذ آب، رطوبت، بخار، گرد و غبار است. با این حال گوشی‌های هوشمند اپل در صورت آسیب دیدگی و نیاز به تعمیر، بایستی مونتاژ شوند. مونتاژ تمام دستگاه دارای مقاومت بالا در موارد گفته شده؛ حتی آیفون نیز باعث از بین رفتن مقاومت ذکر شده می‌شود. این امر باعث آسیب پذیری آیفون در مقابل موارد گفته می‌شود.

چسب دور ال سی دی آیفون به منظور نگه داشتن ال سی دی در جایگاه خودش، باعث بازگشت قابلیت ضد آب، رطوبت، بخار، گرد و غبار نیز می‌شود. توجه فرمایید که چسب‌های مختلفی در بازار برای این امر وجود دارد. با این حال برای سلامت آیفون خود، پیشنهاد می‌شود که چسب دور ال سی دی مناسب آیفون 13 پرو را به صورت کاملا اورجینال و دارای تاییدیه‌های اپل استوری و واتر رزیست را فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به همراه ضمانت سلامت فیزیکی خریداری فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

دوربین جلو آیفون 13 پرو

از 1٬555٬000 ‎تومان
دوربین جلو آیفون 13 پرو شامل یک سنسور TrueDepth است که از فناوری سه بعدی استفاده می‌کند. این دوربین شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید