سنسور لیدار آیفون 13 پرو

1٬580٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

سنسور لیدار آیفون 13 پرو

سنسور‌ها و حسگر‌های گوشی‌های آیفون اپل به ویژه سری‌های جدیدتر، بخش متمایز و خاص آن است. این سنسور‌ها با بهترین کیفیت و کاربردی‌ترین نوع خودشان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. سنسور لیدار آیفون 13 پرو یکی از جدیدترین سنسور‌های معرفی شده شرکت اپل است که به همراه آیفون سری 12 در سال 2020 معرفی شد.

این سنسور در واقع با استفاده از پخش یک منع نوری فرو سرخی از طریق بخش دوربین همانند یک رادار عمل کرده و فاصله شی تا گوشی آیفون 13 پرو را محاسبه می‌کند. در نهایت خروجی این فرآيند سه بعدی خواهد بود. از این امکان در عکسبرداری و فیلمبرداری سه بعدی، واقعیت افزوده و سایر موارد استفاده می‌گردد. دقت و کیفیت و مقاومت این سنسور در سری جدید گوشی آیفون سری 13 نسبت به سری 12 افزایش یافته است.

با این حال در شرایط خاص ممکن است آسیب ببیند و قطعه سخت افزاری آن معیوب شود. در چنین شرایطی این قطعه بایستی با قطعه یدکی سنسور لیدار تعویض گردد.

از آنجایی که این قطعه معماری و فناوری جدید اپل است؛ قطعات یدکی های‌کپی آن در بازار وجود ندارد و در صورت وجود کلاهبرداری بیش نیست.

شما عزیزان می‌توانید سنسور لیدار آيفون 13 پرو اورجینال و باز شده از روی گوشی‌ را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آهنربا مگ سیف آیفون سری 13

1٬200٬000 ‎تومان
آهنربا مگ سیف آیفون سری 13 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید