طراحی جدید مک بوک ایر که در تصاویر رندر مشخص شده

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 429

طبق تصاویر رندر منتشر شده توسط پراسر، می توان تغییراتی که در مک بوک ایر ایجاد شده است را مشاهده کرد. در بخش طراحی این مک بوک تغییرات زیادی لحاظ شده و احتمالا شامل رنگ های مختلفی خواهد بود.

یکی از تحلیلگران معروف محصولات اپل یعنی جان پراسر در ویدیو یوتیوب خود در مورد این خبر چنین گفته است:

جان پراسر اعلام کرد، تصاویری از طراحی جدید مک بوک با رنگ های جدید در دست دارد اما این سوال که " آیا این دستگاه مک بوک پرو است یا مک بوک ایر؟ " قابل پاسخگویی به طور دقیق نیست، زیرا از تصاویر به دست آمده نمی توان تشخیص داد. اما اگر به تعداد درگاه ها در تصاویر دقت کنید می توانیم حدس بزنیم که مک بوک پرو نخواهد بود زیرا تعداد درگاه ها محدود هستند.

قابل توجه است که این تحلیلگر تصاویر اصلی و واقعی را پخش نکرده و با کمک Renders Bylan تصاویر رندر را در معرض نمایش گذاشته است.

طبق تصاویر منتشر شده تغییرات طراحی این دستگاه شامل موارد زیر می باشد:

• مک بوک ایر جدید مانند سایر محصولات اپل (آیپد پرو، آیفون 12 و آی مک) از لبه های تخت و صاف برخوردار است و دیگر خبری از لبه های مخروطی در این محصول نیست.

• دارای دو پورت USB-C می باشد. اطلاعاتی در مورد درگاه مگ سیف وجود ندارد.

• نمایشگر و صفحه کلید دارای حاشیه سفید می باشد. در واقع نمایشگر مک بوک ایر جدید، قطعا حاشیه سفید مانند آی مک خواهد داشت اما اندازه این حاشیه مشخص نیست.

این تحلیلگر نام آشنا در گذشته هم تصاویر محصولات جدید اپل را منتشر می کرد، به عنوان مثال طراحی ایرتگ ها یا ایرپاد مکس بسیار شبیه به محصول اصلی بودند.

با توجه به شایعات می توان یش بینی کرد، مک بوک ایر مجهز به نمایشگر mini LED خواهد بود همچنین از درگاه شارژ مگ سیف هم در این محصول استفاده خواهد شد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید