سه برنامه مهم و کاربردی آیفون 2021

person نویسنده: یاسمین آقاربیع list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 5773

پیدا کردن برنامه های کاربردی مناسب هر فرد در دنیای اپ استور ها شاید کار سختی باشد. تیم اپل سرویس در این راستا بهترین و کاربردی ترین برنامه های مناسب هر فرد را معرفی و بررسی می‌کند. ما در ادامه این مقاله به بررسی برنامه Halide Camera، Widget Smith و Calm خواهیم پرداخت. برنامه هایی که به شما کمک می‌کنند راحت تر عکاسی کنید،‌ ویجت های خود را شخصی سازی کنید و برنامه ای منظم برای سلامت روان خود در نظر بگیرید. با ما همراه باشید...


برنامه Halide Camera

یکی از هزاران برنامه متعددی که می‌تواند مورد استفاده و برای کاربران گوشی های آیفون کاربردی باشد، Halide Camera میباشد. اگر شماهم کمی از عکاسی سر در می‌آورید این برنامه می‌تواند برای شما خیلی مفید باشد و به شما این اجازه را می‌دهد تا کیفیت عکسبرداری خود را بیشتر از پیش کنید. این برنامه از تمامی جدیدترین قابلیت های آیفون پشتیبانی می‌کند و به تازگی آپدیت جدیدی برای این برنامه به بازار عرضه شده که قابلیت این برنامه با قابلیت عکسبرداری ماکرو آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس تجربه فوق‌العاده و جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد‌.
البته این برنامه در آپدیت خود قابلیت ماکرو را برای آیفون های ۸ به بالا ارائه کرده و کاربران میتوانند برای فعال کردن این قابلیت نیز خودشان تصمیم بگیرند.
برای فعال کردن این قابلیت فقط کافیست بر دکمه AF ضربه زده و بعد هم بر آیکون گلی که روی صفحه وجود دارد ضربه بزنید.
همچنین می‌توانید فوکوس را دستی تنظیم کنید و حالت جدید دیگری که در آپدیت این برنامه اضافه شده، Neural macro نام دارد که به شما تجربه ای دقیق تر و آسان تر از تمامی برنامه های ادیت عکس می‌دهد. همینطور در این برنامه میتوانید حتی بعد از ادیت نیز به عکس اصلی دسترسی داشته باشید و اگر عکسی را Crop کرده اید به حالت اولیه برگردانید.

Halide Camera
در این برنامه می‌توانید آزادانه فوکوس، رنگ، بالانس و خیلی از قابلیت های دیگر را قبل از عکسبرداری تغییر دهید.
همانطور که می‌دانید در آیفون SE 2020 قابلیت پرتره نیز وجود دارد اما فوکوس در این حالت فقط برای افراد بوده و تاثیری بر روی اشیا ندارد، اما با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی حتی در آیفون SE بر روی تمامی اشیا فوکس کرده و در حالت پرتره از آنها عکسبرداری کنید.
همچنین این برنامه به طور کامل از آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو نیز پشتیبانی کرده و در آپدیت جدید خود، حالت Raw، قابلیت تغییر لنز و راهنمای لنز را به برنامه خود اضافه کرده تا تجربه دل انگیزتری را برای کاربران آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو به ارمغان آورد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

برنامه Widgetsmith

مدتی پیش بود که اپل به درخواست کاربران خود گوش داد و در iOS 14 ویجت های مختلف را برای هوم اسکرین به آپدیت خود اضافه کرد و این ویجت ها نیز در iOS 15 وجود دارند و برنامه های متعددی برای این ویجت ها و شخصی سازی آنها به بازار عرضه شد اما برنامه ای که بیش از همه میدرخشد، Widgetsmith  نام دارد. ایده اصلی این برنامه این است که به کاربران اجازه می‌دهد ویجت های خود را هر طور که دوست دارند طراحی و شخصی سازی کنند و برای اندازه ویجت ها می‌تواند در این برنامه از بین کوچک متوسط و بزرگ یکی را انتخاب کرده و هرکدام از آنها می‌تواند نماینگر یک‌سری از اطلاعات و محتوای گوشی شما باشد و کاربر این اجازه را دارد تا رنگ، رنگ پس زمینه و نوع فونت این ویجت ها را تغییر دهد و ساخت این ویجت ها در این برنامه بسیار آسان می‌باشد.
برای اینکار با ضربه زدن برروی دکمه Add اندازه ویجت خود را انتخاب کرده و سپس می‌توانید رنگ و فونت آن را تغییر دهید.
و پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که هر ویجت نمایان‌گر کدام بخش از اطلاعات گوشی شما باشد.
دیتاهای موجود در این برنامه که‌می‌تواند نمایانگر ویجت شما باشد عبارتند از:

  • زمان
  • تاریخ
  • اطلاعات شخصی: مانند عکس متن های شخصی و غیره
  • تقویم
  • یادآورها
  • آب و هوا
  • اطلاعات برنامه Health (سلامتی) و فعالیت شما

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

Widgetsmith

برنامه Calm

سلامت روان یکی از موضوعاتی است که امروز توجه بیشتری به آن شده و همگان سعی در بهتر شدن در آن دارند و برای اینکار نیاز است تا روزانه زمانی را برای خود سپری کنیم. یکی از این تمرینات می‌تواند مدیتیشن باشد که افراد مبتدی نیازمند راهنمایی اولیه هستند.‌ برنامه های متعددی در خصوص مدیتیشن و سلامت روان نیز برای کاربران به بازار عرضه شده یکی از این برنامه ها Calm نام دارد و چیزی که آن را از دیگر برنامه ها متمایز کرده، این است که سلبریتی های متعددی با این برنامه همکاری کرده و می‌توانید با صدای سلبریتی محبوب خود داستان شب گوش دهید. درحقیقت ایده اصلی این برنامه کمک به مدیتیشن کردن و صدها رسانه دیگر برای کمک به بهتر خوابیدن، آرام شدن و ذهن و سلامت روان داشتن است.
در این برنامه در قسمت داستان ها راوی های مشهور و متعددی از جمله لبرون جیمز، متیو مک کانهی، لوسی لیو و هزاران سلبریتی دیگر به چشم میخورند.
در کنار گزینه داستان شب، موسیقی های آرامش بخش، تمرین تنفس، تمرین مدیتیشن، کلاس های آنلاین، محتوای خصوصی مختص کاربر و هزاران کاربرد دیگر نیز دارد. حتی بخشی به نام بدن آرام در این برنامه وجود دارد که با تمرین و کشش های عضلانی روزانه، میتوانید به آرامشی فیزیکی نیز برسید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

Calm

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید