بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام ios

person نویسنده: سجاد قربانی list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 3274

اهمیت ورزش و فعالیت بدنی را برای داشتن زندگی سالم نمی‌توان نادیده گرفت. در دنیای امروز دیگر تفاوتی نمی‌کند کجای کره زمین زندگی می‌کنید؛ با استفاده از تلفن همراه خود به مربیان و برنامه‌های ورزشی برتر رشته ورزشی مدنظرتان دسترسی دارید. در ادامه بهترین برنامه‌های حوزه ورزش و سلامت ios در سال 2022 را معرفی می‌کنیم. برنامه متناسب با هدفتان را انتخاب کنید و همین امروز شروع به فعالیت کنید.

اهداف افراد از ورزش و فعالیت بدنی متفاوت است؛ هدف شما ممکن است کاهش وزن، افزایش وزن، افزایش قدرت و انعطاف یا حتی فقط انجام حرکاتی برای انجام فعالیت روزانه و طول عمر بیشتر باشد. از این رو بهترین برنامه‌های ورزشی را در دسته بندی‌های مختلف معرفی کرده‌ایم.

کاهش وزن

همیشه فواید عمومی ورزش و تناسب اندام که همه ما از آن مطلع هستیم باعث حفظ انگیزه و نگه داشتن ما در مسیر هدفمان نمی‌شود. برنامه‌های زیر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر درگیر آن می‌شود و با کسب دستاوردهای مختلف، گرفتن جوایز و به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه‌های اجتماعی با اشتیاق به جلسه بعدی تمرینی باز می‌گردد و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

Nike Training Club

برنامه باشگاه تمرینی نایک کاملا رایگان ارائه شده است؛ که دارای مجموعه عظیمی از تمرینات و برنامه‌های تمرینی است. با کمک مربیان و متخصصان سلامت این برنامه بدن و ذهن خود را تقویت کنید.

تمرینات در انواع مختلف از جمله یوگا، تقویت هسته مرکزی بدن، تمرینات قدرتی، تمرینات خانگی، تناسب اندام سریع و... برای همه ورزشکاران در هر سطحی وجود دارند.

nike training club app

دانلود از اپ استور

Carrot Fit

برنامه تناسب اندام هویج همچون برنامه هواشناسی هویج که در مقاله بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ آن را معرفی کردیم، یک هوش مصنوعی است که دارای شخصیت است و با توجه به میزان فعالیت شما اخلاق و رفتارش عوض می‌شود. گاه تهدید می‌کند، گاه با جملاتش الهام بخش شما است و گاه تمسخر کرده و رشوه می‌دهد. هرکاری می‌کند تا شما فعالیت خود را انجام دهید. شما باید برنامه تمرینی 7 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده را پست سر بگذارید تا مورد سرزنش برنامه قرار نگیرید.

carrot fit app

دانلود از اپ استور

مقاله‌ی مرتبط:


معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ 2022


دویدن

دویدن یک فعالیت پایه ورزشی است که با حداقل امکانات قابل انجام است. اما اگر شکل صحیح دویدن را یاد نداشته باشید یا از کفش نامناسبی استفاده کنید، دویدن نه تنها باعث سلامتی شما نمی‌شود بلکه ممکن است به شما آسیب وارد کند. برنامه‌های زیر با ترسیم نمودار و نقشه برداری از مسیر دویدن‌تان شما را همراهی می‌کنند.

Fit Radio

موسیقی در ورزش مسئله مهمی است. گوش دادن به موسیقی‌های پرانرژی، سرگرم کننده و جذاب، الهام بخش شما در جلسه تمرینی‌تان خواهد بود. اگر وقت نمی‌کنید تا هر روز به دنبال یک پلی لیست جدید باشید، این برنامه را نصب کنید. هر روز به جدیدترین پلی لیست‌های محبوب از 100 دی جی برتر دنیا دسترسی داشته باشید.

آهنگ‌های پلی لیست‌ها به طور خاص انتخاب شده‌اند تا بیشترین بهره را از جلسه تمرینی خود ببرید. گوش دادن به موسیقی با تمپو ثابت باعث حفظ ریتم و بالا نگه‌داشتن انرژی‌تان در جریان فعالیت بدنی می‌شود. این برنامه برای اپل واچ نیز ارائه شده است. پلی لیست محبوبتان را به اپل واچ خود بفرستید و از آنجا کنترلش کنید.

fit radio app

دانلود از اپ استور

Strava: Run, Ride, Swim

یک برنامه عالی برای ردیابی و گزارش‌گیری از فعالیت دویدن یا دوچرخه سواری از طریق GPS است. این برنامه فعالیت کاردیو را با بازی تلفیق کرده است و با امکاناتی مثل جوایز و دستاوردها و برگزاری چالش‌ها روحیه رقابتی را در شما حفظ می‌کند. با موجود بودن نسخه اپل واچ هم اکنون می‌توانید فعالیتتان را روی مچ دست خود دنبال کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. با استفاده از این برنامه بیش از 30 فعالیت را انجام دهید. 

strava app

دانلود از اپ استور

یوگا

چه به دنبال کاهش استرس باشید و چه بخواهید اندام آسیب خورده‌ای را بهبود دهید و یا حتی به دنبال افزایش قدرت بدنی هستید از یوگا کمک بگیرید. برنامه‌های زیر مربی یوگا را به دستگاه دیجیتال‌تان خواهد آورد. با یادگرفتن ژست‌ها و موقعیت‌ها و انجام آنها به هدفتان برسید.

Daily Yoga

این برنامه از سال 2012 بهترین برنامه یوگا در اپ استور است و توسط بیش از 60 میلیون کاربر دوست داشته شده است. کلاس‌های کوتاه همراه با موسیقی و مجموعه‌ای از ژست‌ها و روال‌های ورزشی در اختیار شما هستند. این برنامه علاوه بر سلامت بدن با کمک تمرینات یوگا، با امکان مدیتیشن سلامت ذهن شما را نیز بهبود می‌دهد. 30 برنامه تمرینی شخصی برای رسیدن شما به هدفتان قابل دسترسی است. تمرین کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

daily yoga app

دانلود از اپ استور

Simply Yoga

این برنامه برای مبتدیان طراحی شده است و جلسات تمرینی زنده آن از 20 تا 60 دقیقه است. 35 حالت مختلف با دستورالعمل‌های صوتی و تصویری که در انجام حرکات کاربر را راهنمایی می‌کند. این برنامه با برنامه Health به آسانی همگام می‌شود و تمرین و کالری سوزانده شده را به این برنامه منتقل می‌کند.

Simply Yoga app

دانلود از اپ استور

تمرینات قدرتی

تمرینات کاردیو عالی هستند اما اگر نیاز به عضلانی شدن و تقویت قدرت و حجم آنها دارید باید به سمت وزنه و تمرینات قدرتی بروید. با این حال اگر تکنیک درست اجرای حرکات را ندانید ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را متحمل شوید. برنامه‌های زیر اطلاعات کافی در مورد ماهیچه‌ها و اندام بدنتان و نحوه تعامل صحیح با تجهیزات سالن یا باشگاه ورزشی که درآن فعالیت می‌کنید ارائه می‌دهد.

GymBook

با استفاده از این برنامه روتین ورزشی خود را بسازید، حرکات انجام شده را ثبت کنید و فعالیت‌تان را آنالیز کنید. و یا از میان 50 روتین ورزشی از پیش تعریف شده یکی را انتخاب کنید. هر تمرین دارای تصاویر متحرک و نشان دهنده عضلات اصلی و ثانویه تحت تاثیر حرکت مورد نظر است. شما می‌توانید ست‌ها و تعداد تکرار هر تمرین را تعریف کنید و با نسخه اپل واچ این برنامه کار را با آن ادامه دهید. تمرینات تکمیل شده با جزئییات کامل در برنامه Health ذخیره می‌شوند.

بعد از یک جلسه تمرینی مقابل آیینه باشگاه بروید و از خود عکس بگیرید و آن را در برنامه ثبت کنید؛ چند ماه دیگر بازگردید و روند پیشرفت خود را مشاهده کنید.

geembook app

دانلود از اپ استور

StrongLifts Weight Lifting Log

ورزش کردن با این برنامه یکی از بهترین راه‌های بدست آوردن عضله و کاهش چربی است. اما در نظر داشته باشید تمرینات وزنه برداری این برنامه برای مبتدیان ممکن است سنگین و سخت باشد. با همراه شدن با این برنامه 3 جلسه تمرینی 45 دقیقه‌ای در هفته خواهید داشت. تمرکز این برنامه بر روی ماهیچه‌های بزرگ و اصلی است تا تاثیر و نتیجه بهتری داشته باشد. این برنامه از سال 2011 تا به حال با کسب امتیاز 4.9/5 عملکرد فوق العاده‌ای داشته است.

کار برنامه ریزی را به این اپلیکیشن بسپارید و فقط وزنه بزنید و پیشرفت کنید. این برنامه حرکت بعدی شما را مشخص می‌کند و به طور خودکار وزنه‌ها را افزایش می‌دهد.

StrongLifts Weight Lifting Log,

دانلود از اپ استور

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید