تجربه ی عکاسی با آیفون 12

person نویسنده: محمدرضاهنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 539

گفته شده که آیفون 12 از دوربین حرفه ای با نمایه های مختلف برخوردار می باشد و این ویژگی فرصت خوبی برای علاقه مندان به عکاسی با موبایل و ایفون می باشد، بنابراین اگر شما هم علاقه مند به این سبک عکاسی هستید این مقاله را از دست ندهید.

تجربه ی عکاسی یا آیفون 12 

همانطور که می دانید آیفون 12 سیستم های پیشرفته ای را برای دوربین خود را ارائه می دهد و یکی از سریعترین تراشه ها را در تلفن های هوشمند که دارای ویژگی های عکاسی محاسباتی قدرتمندی می باشد را برای همه کاربران ارائه می دهد.
عکاسان در سراسر دنیا از آیفون 12 ، آیفون 12 مینی ، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس برای ثبت تصاویری خیره کننده از مناظر شهری ، مناظر طبیعی ، مردم و موارد دیگر ، روز به شب استفاده می کنند.
آیفون 12 و آیفون 12 مینی از یک سیستم دوربین دوگانه قدرتمند با دوربین ultra Wideگسترده و یک دوربین Wide جدید با دیافراگم ƒ / 1.6 بهره می برند که 27 درصد نور بیشتر برای عکس ها و فیلم های بهبود یافته در محیط های کم نور فراهم می کند که این خود یک ویژگی بسیار کاربردی برای علاقه مندان به عکاسی می باشد.
هر دو مدل همچنین ویژگی های جدید عکاسی محاسباتی را ارائه می دهند که شامل حالت شبانه و عملکرد سریع Deep Fusion در همه دوربین ها برای بهبود عکس در هر محیطی است. Smart HDR 3 از یادگیری ماشینی برای تنظیم هوشمندانه تعادل رنگ سفید ، کنتراست ، بافت و اشباع عکس برای تصاویر کاملاً طبیعی استفاده می کند.
سیستم دوربین pro در آیفون 12 با دوربین های Ultra Wide ، Wide و Telephoto کاربردی تر است و حتی ویژگی های خلاقانه تری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.
آیفون 12 پرو مکس با داشتن یک دوربین تله فوتو 65 میلی متری برای افزایش انعطاف پذیری و دامنه بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر ، و همچنین یک دوربین Wide پیشرفته دارای 47 درصد سنسور بزرگتر با 1.7μm پیکسل برای 87 درصد بزرگتر ، تجربه دوربین حرفه ای را حتی بیشتر می کند. بهبود در شرایط کم نور LiDAR Scanner همچنین قابلیت های پیشرفته مدل های Pro را باز می کند ، از جمله تا 6 برابر فوکوس خودکار سریعتر در صحنه های کم نور و معرفی پرتره های حالت Night.

Apple_ShotoniPhone_andrey-glazunov_12172020_carousel-jpg-large.jpg

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید