فعال شدن قابلیت شارژ معکوس آیفون 12

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 10073

خوب است بدانید که بسته ‌های جدید باتری مگ‌ سیف اپل قادر است از شارژ معکوس آیفون ۱۲ پشتیبانی نماید و در صورتی که به منبع تغذیه متصل شود، می تواند امکان شارژ هر دو دستگاه را تامین نماید.

هم اکنون شما عزیزان می توانید نسبت به خرید بسته باتری مگ‌ سیف اپل در مراکز فروش رسمی و وب‌ سایت اینترنتی اپل اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در صورت اتصال آداپتور برق ۲۰ وات یا بالاتر، این امکان برای شما فراهم خواهد بود که آیفون را به وسیله درگاه مگ‌ سیف با سرعت ۱۵ وات شارژ نمایید. قابل ذکر است کالای ذکر شده از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می ‌کند؛ این در حالی است که این قابلیت تا به امروز توسط کمپانی اپل فعال نبوده است. برای درک بهتر شما می توانیم به سال ۲۰۱۹ و زمان رونمایی از سری آیفون ۱۱ نگاهی بیندازیم.

قبل از رونمایی از سری آیفون ۱۱ شایعاتی به گوش می رسید که گوشی های اپل مجهز به قابلیت شارژ معکوس هستند. این قابلیت می توانست این امکان را در اختیار دستگاه هایی که از پروتکل شارژ بی‌سیم Qi برخوردار هستند، قرار دهد که دبگر لوازم الکترونیکی مانند هدفون، ساعت هوشمند، و… را به‌صورت القایی شارژ کنند. اما اپل پس رونمایی از آیفون ۱۱ در خصوص شارژ معکوس صحبتی نکرد و این موضوع باعث شد تا افراد تصور کنند اپل دیگر قصد ندارد از این ویژگی در محصولات تولیدی خود استفاده نماید؛ ولی بعد ها مشخص شد که قابلیت در خانواده آیفون ۱۱ تعبیه شده و در حال حاضر این ویژگی به دلایلی نامشخص غیر فعال است.

اما در حال حاضر، سری آیفون ۱۲ از این توانایی برخوردار است که شارژ بسته باتری را از طریق اتصال مگ ‌سیف انجام دهد. مد نظر داشته باشید که با اتصال بسته باتری مگ ‌سیف به گوشی آیفون، امکان شارژ کردن هر دو به منبع تغذیه یکسان که در اینجا منظور همان آداپتور است، فراهم می باشد.

کمپانی اپل اعلام نموده ‌کند که برای شروع شارژ بسته باتری به‌ طور معکوس، شاید نیاز باشد قبل از هر چیز، ابتدا باتری آیفون حدود ۸۰ درصد شارژ گردد. در حال حاضر این اولین شارژ معکوس است که در گوشی آیفون ۱۲ بکار گرفته شده و بعدا به وفور شاهد استفاده آن خواهیم بود.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید