رفع مشکل جفت نشدن کیس شارژ یا گوشی تک یدکی به ایرپاد قدیمی

person نویسنده: هانیه قاسمی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 1773

هدفون ایرپاد اپل از طریق بلوتوث به آیفون یا هر دستگاه دیگری جهت پخش فایل‌های صوتی و یا دریافت اطلاعات از طریق میکروفن متصل می‌شود که به دلیل طراحی سبک و آرگونومیک، امکان استفاده در هر شرایطی را مثل انجام کارهای روزمره، ورزش کردن و غیره برای کاربران فراهم ساخته است. متاسفانه ممکن است که به دلیل گم شدن و یا ایجاد اختلال در کیس شارژ و یا گوشی‌های ایرپاد، قطعه یدکی تهیه کنید که پس از خرید یکی از مشکلات رایج قابل پیش بینی، جفت نشدن کیس شارژ یا گوشی ایرپاد یدک است. با ما جهت بررسی و رفع این مشکل همراه باشید.


عوامل موثر در جفت نشدن گوشی ایرپاد یا کیس شارژ یدکی به ایرپاد قدیمی به دلایل متعددی اتفاق می‌افتند که به شرح زیر است:

ایرپاد یا کیس شارژ قدیمی با محصول یدکی در یک محل قرار دارند

زمان وصل کردن گوشی یا کیس شارژ جدید به کیس شارژ یا ایرپاد قدیمی باید توجه کنید که قطعه خراب شده در محدوده 10 متری نباشد. اگر گوشی ایرپاد یا کیس شارژ ایرپاد اپل شما گم شده و عمل جفت شدن روی محصول یدکی انجام نمیشود، پیشنهاد می‌شود که در قدم اول ایرپاد خود را ردیابی کنید؛ شاید اصلا به قطعه یدکی نیاز نداشته باشید و قطعه گم‌شده واقعا گم نشده باشد!

pairing-trouble-of-airpods-parts

تقلبی بودن ایرپاد

امروزه به دلیل افزایش محبوبیت برند اپل در بین عموم، تولید و فروش محصولات و قطعات تقلبی، فیک و های کپی این برند افزایش یافته است؛ به طور کلی حتی قطعات سخت افزاری های کپی نیز پس از مدتی در شرایط خاصی مانند کم بودن بودجه و موجود نبودن نسخه اصلی در بازار پیشنهاد می‌شود و به هیچ عنوان مناسب استفاده طولانی مدت است. استفاده از محصولات فیک ایرپاد برای جایگزین کردن بخشی از نسخه اصلی نیز ممکن به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست؛ زیرا ایرپاد اپل به دلیل عدم تطابق فریمور و سخت افزار نسخه فیک به اورجینال، تنها برای اتصال به دستگاه و پخش موسیقی مناسب است و حتی قابلیت انجام امکانات ویژه‌ای که شرکت اپل عرضه کرده را ندارد!
به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید یدکی قطعات اورجینال اصل است. شما می‌توانید به آسانی راه‌های تشخیص ایرپاد اصل از فیک را بدانید.

pairing-trouble-of-airpods-parts

یکسان نبودن مدل گوشی ایرپاد و کیس شارژ

هر نسل از ایرپاد دارای طراحی خاص و مدرن ویژه خود است؛ اما به دلیل مشابه بودن ویژگی اساسی ایرپادها یعنی "بی سیم بودن" گاهی اوقات کاربران در هنگام خرید آن دچار اشتباه می‌شوند. متاسفانه امکان همگام‌سازی دو قطعه ایرپاد با مدل و سری متفاوت امکان پذیر نیست. توجه کنید که مدل قطعه یدکی که تهیه کردید با ایرپاد شما یکی باشد. نحوه تشخیص مدل ایرپاد را اینجا بفهمید.

یکسان نبودن ورژن فریمور

فریمور یا سخت افزار ایرپاد باعث اجرا شدن امکانات هوشمند آن مانند عملکرد حسگر‌ها، دستیار خودکار سیری، حذف نویز و دیگر قابلیت‌ها می‌شود؛ در صورت مشابه نبودن ورژن آن، فرایند جفت شدن انجام نمی‌شود. نحوه بروزرسانی فریمور ایرپاد را اینجا مطالعه کنید.

pairing-trouble-of-airpods-parts

در صورتی که پس از بررسی موارد بالا، هدفون اپل شما هنوز هنگام جفت سازی مشکل دارد، پیشنهاد می‌شود که ایرپاد قدیمی خود را مجدد راه‌اندازی کنید.

سپاس از همراهی شما.

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در سه‌شنبه, دسامبر 26, 2023 نوشته شده توسط Ⓥσのムの پیوند دیدگاه
سلام ...
ایرپاد- های کپی - هم اگه گم بشه امکان خرید گوشی یدک و یا تنظیمش امکان پذیره ؟!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید