آیفون اس ای 2؛ شبیه به آیفون 8، سریع مثل آیفون 11

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 720

ظاهراً آیفون SE جدید ظاهری شبیه به آیفون 8 دارد، اما مانند آیفون 11 قدرتمند است!

شایعات مربوط به آیفون اس ای 2، پس از انتشار Ming-Chi Kuo ، یک تحلیلگر اپل با سابقه قابل اعتماد، به تازگی در خبرها قرار گرفته است که اخیراً اظهار داشت که اپل به زودی می خواهد این آیفون را در اوایل سال 2020 معرفی کند.

آیفون اس ای 2 مدل 2020- iPhone SE 2


Kuo پیش بینی می کند جانشین آیفون SE 2016 ممکن است بیشتر شبیه آیفون 8 به نظر برسد تا یک آیفون 5، که ظاهری مدرن تر به گوشی کوچک و میان رده اپل می بخشد. اگر این طراحی درست باشد، برخی از ویژگی های قدیمی آیفون مانند سنسور اثر انگشت Touch ID  و حاشیه های ضخیم بالا و پایین کمی طولانی تر خواهد شد. ماه گذشته، بلومبرگ گزارش داد که آیفون ارزان قیمت بعدی اپل شبیه آیفون 8 و به همراه ویژگی Touch ID است.

در مورد کارایی آیفون، Kuo نشان می دهد که این مدل سال 2020 ممکن است دارای یک پردازنده A13 و 3 گیگابایت حافظه رم باشد. کم و بیش مطابق با آیفون 11. این میتواند یک آیفون کوچک قدرتمند باشد. این فقط گوشی ممکن است به اندازه آیفون 5 سبک نباشد.

یک مورد که هنوز درباره دستگاه جدید مشخص نشده است، قیمت آن است. قیمت پایه و اصلی آیفون SE سال 2016، 399 دلار بود که به اپل کمک کرد تا برای مشتریانی که نمی خواهند صدها دلار بیشتر برای آیفون جدید خرج کنند یا کسی که توانایی پرداخت آن را ندارند، محبوب باشد. اما با توجه به جدیدترین سخت افزارهای اپل که به سراغ تکرار آیفون SE بعدی می رود، شک و تردید وجود دارد که همان قیمت اولیه را خواهد داشت یا خیر.

اوایل سال گذشته، کوو ادعا کرد که آیفون SE 2 عرضه نخواهد شد، یا حداقل برای سال 2018 در گزینه ها نیست. حالا شرایط تغییر کرده و این شایعات، دوست داران قدیمی iPhone SE را خوشحال کرده است. امیدواریم که این گوشی طراحی جذاب قبلی خود را حفظ کرده و در عین حال پیشرفته تر هم شده باشد و همچنین به عنوان یک میان رده، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.

 

منبع: The Verge

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید