نسل جدید آیفون SE در سال 2022 میلادی رونمایی خواهد شد!

person نویسنده: هانیه قاسمی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1454

شرکت اپل همیشه سعی داشته است تا با معرفی  بهترین و جدیدترین محصولات خودش کاربران خود را غافلگیر کند. حال به تازگی شایعه‌ای در جهت طراحی، تولید و عرضه سری جدید گوشی‌های نوستالژی و محبوب SE در سال 2022 پخش شده است. از این رو بسیاری از علاقمندان سری خانواده آیفون SE منتظر تایید یا تکذیب ابن خبر هستند. با ما به منظور بررسی بررسی این سری جذاب همراه باشید.


نسل سوم آیفون اس ای در سال 2022 رونمایی می‌شود!

شرکت اپل با معرفی نسل دوم آیفون اس ای در سال 2020 مجددا باعث درخشش این سری گوشی‌های هوشمند خود شد. این گوشی که در بین رقبای خود در بازار میان رده قرار دارد؛ از امکانات و مشخصات فنی کاربردی بیشتری بهره می‌برد. همچنین قیمت مناسب در کنار طراحی نوشتالژی این گوشی هوشمند اپل باعث شده است تا جزوه گوشی‌های پر فروش میان رده از سال 2020 باشد.

این سری آیفون دارای نمایشگر Retina IPS LCD لمس خازنی با قدرت پردازش 16 میلیون رنگ در ابعاد 4.7 اینچی با نسبت تصویر 16 به 9 است. محافظ نمایشگر این سری پوشش ضد خش به همراه لایه اولفوبیک است. ترکیب این لایه‌ها باعث شده است تا نمایشگر آیفون SE 2020 در مقابل نور بازتابی نداشته باشد و لکه دست یا غیره بر روی آن نماند.

باتری لیتیوم پلیمری آیفون SE 2020 با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی شارژ سریع 18 وات و شارژ وایرلس بی سیم Qi توانسته است تا با کمک تراشه بایونیک A13 در بخش پردازنده‌ها، مصرف بهینه‌تر و شارژدهی بیشتر ضمن طول عمر مفیدتری داشته باشد.

دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون اس ای نسل دو دارای لنز 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 با امکانات زیر است:

  • فوکوس خودکار با امکان تشخیص فاز
  • لرزشگیر اپتیکال تصویر
  • لنز واید
  • فلاش دوگانه‌
  • فیلمبرداری با کیفیت 1080 و 2160

همچنین دوربین سلفی دارای دوربین 7 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.2 با امکان فیلمبرداری با کیفیت 1080 در 30 فریم بر ثانیه است.

تمام این مشخصات با بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی در ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی متر با وزن 148 گرم در برابر عوامل مخرب محافظت می‌کند.

همانند سری های قبلی،این سری نیز یکی از گوشی های دیجیتال میان رده اپل به شمار میرود تنها با این تفاوت که سری جدید قابلیت ساپورت از اینترنت 5G را خواهد داشت. از این رو سری آیفون اس ای نسل دو توانسته گواهی IP67 که نشان دهنده مقاومت دستگاه در آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه است را کسب نماید.

آیفون SE 2022

برای نسل سوم آیفون‌های اس ای انتظار میرود تا گام متحول کننده ای برای اپل در حوزه گوشی های میان رده بازار با اینترنت 5G باشد. احتمال دارد که طراحی این سری از آیفون از آیفون 8 اقتباس گرفته اما گزارش شده است که در سری جدید طراحی همانند سری قبلی خود با دکمه هوم و تاچ آیدی به بازار معرفی می‌شود. در این صورت در این سری نباید انتظار فیس آیدی داشت. اما تنها تفاوتی که این گوشی را از سری قبلی خود متمایز می‌کند؛ پردازنده قوی‌تر (چیپ A15 به کار رفته در آن) است که باعث بهینه‌تر شدن مصرف باتری ضمن طولانی‌تر کردن عمر مفید شارژدهی و سلامت باتری می‌شود. از این رو با ارتقا واحد پردازنده آیفون SE 2022  می‌توان پیش بینی کرد که این نسل از اینترنت همراه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. به عبارتی این سری از گوشی‌های SE طراحی تازه‌تری نسبت به آیفون 8 خواهد داشت.
در ارتباط با پیشرفت طراحی مدرنیته و آرگونومیک سری گوش‌های هوشمند آیفون از سال 2020 باید انتظار تغییر ظاهری و رونمایی آن با ظاهری منحصر به این سری را داشت. با این حال اپل با معرفی آیفون 13 مینی اعلام کرد که این مدل آخرین سری از گوشی‌های هوشمند مقرون به صربه با مشخصات فنی کاربردی کمتر است. از این رو بایستی منتظر تایید و یا تکذیب این خبر از جانب شرکت اپل با اعلام اطلاعات دقیق‌تری بمانیم.


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید