معرفی بازی Mobile Legends: Bang Bang

person نویسنده: امیررضا شورابی list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 361

بازی های آنلاین در سبک موبا (مبارازت 5 به 5 یا 3 به 3) یکی از پرطرفدار ترین بازی ها هستند و بازی Mobile Legends هم یکی از قوی ترین بازی ها در این سبک میباشد.

بازی Mobile Legend: Bang Bang توسط شرکت چینی Montoon طراحی و عرضه شده است. به دلیل شباهت زیاد موبایل لجندز به بازی دوتا در سال 2015 شکایتی از سوی شرکت بازی Dota صورت گرفت و Montoon جریمه سنگینی متحمل شد که باعث شد بازی از دسترس خارج شود تا اینکه با تغییراتی که سال 2016 در بازی ایجاد شد توانست دوباره وارد بازار بازی های آنلاین شود.
این بازی استراتژیک دارای مود ها و نبرد های متفاوتی است ک بازی را جذاب تر میکند. برای مثال در مود بتل رویال (Battle Royal) مبارزات به صورت تیمی انجام میشود.
در این بازی هرکسی میتواند شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کند که این شخصیت میتواند از Assasin، Fighter و ... باشد که هر شخصیت بازی قابلیت های منحصر به فرد را دارا میباشد.
روند پیشرفت شما در این بازی بر اساس بالا رفتن لول میباشد که البته این مسئله در رابطه با هیرو ها متفاوت است. به محض ورود 10 بازیکن به میدان نبرد لول همه هیرو ها صفر شده و بازی به صورت کاملا برابر آغاز میشود و این مهارت بازیکنان است که فرد برنده را مشخص میکند.

game-pic


تمامی هیرو ها (hero) برای ایجاد تنوع در بازی، دارای Skin های مختلف به همراه صدا گذاری های متفاوت هستند که یکی از نقاط قوت این بازی است.
شرکت Montoon برای بها دادن به کاربران خود 2 مرحله نبرد در بازی طراحی کرده است. برای مثال MCL مبارزه ای بین کشوری است که شرکت کنندگان مسابقات بین قاره ای از منتخبان MCL هستند. در جریان این مسابقات 10 بازیکن برتر انتخاب شده و وارد استودیوی Montoon میشوند و مسابقه بین این دو تیم 5 نفره برگزار میشود و مدال و جام اهدا میشود.
بعد از تحریم کشورهای کوبا، ایران و کره جنوبی این بازی در کشورهای نامبرده از دسترس خارج شد و تنها با استقاده از مرزگریز (برنامه های تغییر IP) قابل دسترسی میباشد. برای اینکار شما میتوانید پس از ورود به بازی مرزگریز خود را خاموش کرده و بازی خود را با پینگ پایین تر ادامه دهید.
خیلی از بازیکنان میخواهند برای شخصیت خود لباس یا همین Skin بخرند الماس برای بازی خود میخرند و به دلیل چشم تو هم چشمی و معتادی زیاد که خود بازی دارد پول میدهند و برای شخصیت خود Skin میخرند که از بقیه متمایز باشد که به دلیل محدود شدن دسترسی کاربران ایرانی این کار فقط با پرداخت دلاری امکان پذیر است که اکثریت افراد نمیتوانند این کار را انجام دهند. شما میتوانید از طریق خرید گیفت کارت به پرداخت های درون برنامه ای دسترسی داشته باشید. برای خرید گیفت کارت به لینک زیرمراجعه کنید.
شما میتوانید این بازی جذاب را از اینجا دریافت کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید