معرفی نرم افزار Castbox

person نویسنده: متین شهریارپور list دسته: اپلیکیشن و گجت و تازه های تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2038

نرم افزار Castbox، یکی از نرم افزار‌های محبوب در ایران است. شما می‌توانید به پادکست‌های مختلف، رادیو اینترنتی، کتاب صوتی و دیگر محتوا صوتی دسترسی داشته باشید. Castbox قابلیت دانلود و ذخیره محتوا صوتی را دارد و شما فایل صوتی با فرمت OPML را می‌توانید دانلود یا بارگذاری کنید.

دسترسی به انواع پادکست‌ها با موضوعات مختلف با نرم افزار Castbox

نرم افزار Castbox، یکی از محبوب ترین نرم افزار‌های پادکست در جهان است. این نرم افزار دارای بیش از 95 میلیون محتوا صوتی است. شما با داشتن Castbox می‌توانید به پادکست‌، کتاب‌های صوتی، رادیو اینترنتی و برنامه‌های آموزشی گوش دهید. با عضو شدن در جامعه Castbox، می‌توانید محتوا صوتی خود را به اشتراک بگذارید و در Livecast شرکت کنید.

شما می‌توانید به محتوا موجود در حالت Offline هم دسترسی داشته باشید. با ذخیره سازی محتوا صوتی مورد علاقه خود، می‌توانید هر وقت که می‌خواهید آن را گوش دهید.

در جامعه که Castbox شکل داده است؛ شما امکان درج لایک و کامنت را دارید. محتوا صوتی با موضوعات مختلف وجود دارد که شما می‌توانید گوش دهید و کامنت بگذارید.

Castbox توسط Amazon Echo پشتیبانی می‌شود. برای شروع کار با دستگاه اکو ، به بخش مهارت های برنامه الکسا بروید، مهارت Castbox را جستجو کرده و فعال کنید و همه چیز آماده است.

Castbox از هر وسیله نقلیه دارای CarPlay اپل یا Android Auto Google پشتیبانی می‌کند. برای شروع برنامه تلفن همراه را بارگیری کرده و تلفن خود را به وسیله نقلیه خود متصل کنید.

Castbox توسط اپل واچ پشتیبانی می‌شود. Castbox را در iPhone خود بارگیری کنید، به برنامه Watch بروید و "Show App on Apple Watch" را روشن کنید تا از پادکست های Apple Watch خود لذت ببرید.

این نرم افزار در پلتفرم‌های مختلف مانند Android, iOS و Web قابل اجرا است. شما در گوشی، با کامپیوتر و حتی اپل واچ خود می‌توانید Castbox را داشته باشید.


دسترسی به بهترین محتوا صوتی با اکانت‌ Castbox

شما برای دسترسی به این دنیا محتوا، باید اکانت Castbox بسازید. در واقع مانند تمام نرم افزار‌های دیگر، دو نوع اکانت وجود دارد: Normal account, Premium account

واضح است که امکاناتی که اکانت Premium به شما می‌دهد خیلی بهتر از اکانت معمولی است.

ابتدا به ویژگی‌های اکانت Premium می‌پردازیم:

  • بدون تبلیغات 
  • Subscription بدون محدودیت (شما تمام پادکست‌های مورد علاقه خود را می‌توانید دنبال کنید.
  • تنظیمات پیشرفته پخش کننده صوتی
  • قابلیت طراحی صفحه اصلی به صورت دلخواه
  • اولویت بندی در زمان پاسخ دهی

اکانت معمولی، دارای این امکانات نیست ولی شما با این نوع اکانت هم می‌توانید از این نرم افزار خوب لذت ببرید.

برخی مشکلات اکانت معمولی Castbox:

  • نمایش تبلیغات
  • محدودیت در دنبال کردن پادکست‌ها (100 عدد پادکست)


بررسی بخش‌ها و ویژگی‌های Castbox

در این نرم افزار، 4 بخش وجود دارد: Discover - Community - Library - Personal

ِشما با جست و جو در بخش Discover، با انواع پادکست‌ها با موضوعات مختلف مواجه می‌شوید. دیگر از دیگر امکانات این بخش، موتور جست و جو قوی است شما به راحتی پادکست مورد نظر خود را پیدا می‌کنید.

در بخش Community، قابلیت‌های اشتراک گذاری، درج لایک و کامنت وجود دارد. شما با دنبال کردن پادکست‌های مورد علاقه خود و نظر دادن راجب آن‌‌ها، به پیشرفت این جامعه کمک می‌کنید. شما در بخش می‌توانید اخبار جدید هم دنبال کنید و به اشتراک بگذارید.

شما می‌‌توانید پادکست‌‌های مورد علاقه خود را دنبال و ذخیره کنید و در حالت Offline به آن‌‌ها گوش دهید. در بخش Library به پادکست‌های ذخیره شده دسترسی دارید. شما می‌توانید Playlist برای خود در این بخش تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

در بخش Personal، شما به تنظیمات Castbox دسترسی دارید. در این بخش شما می‌‌توانید Record کنید، وارد Livecast شوید و یا Podcast برگذاری کنید. دیگر امکانات مربوط به این بخش ماله اکانت Premium است.

یک ویژگی منحصر به فردی که Castbox دارد؛ Zen mode است. شما با ترکیب صدای طبیعت و اهنگ‌های آرامبخش، می‌توانید برای خود آهنگ درست کنید. این آهنگ برای خواب، مدیتیشن و دیگر کار‌های آرامبخش قابل اجرا است.

فایل‌های صوتی ذخیره شده را می‌‌توانید با فرمت‌ OPML اکپورت یا ایمپورت کنید. ( می‌توانید فایل صوتی با فرمت OPML را دانلود یا بارگذاری کنید.)

در Castbox، برای شما نوتیفیکیشن قسمت‌های جدید پادکست میاد و شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

دیگر ویژگی‌ها Castbox، مکث خودکار هنگام زنگ و اعلان‌ها در صورت نتظیم و ریموت شدن از هدفون است.

  • مکث خودکار موقع تماس یا هر اعلان دیگر در صورت تنظیم

جمع بندی ویژگی‌های Castbox:

  • دسترسی به 95 میلیون محتوا صوتی. (پادکست، رادیو اینترنتی، کتاب صوتی ...)
  • دسترسی پادکست‌ها به صورت آنلاین و آفلاین
  • ذخیره و دانلود محتوا صوتی مورد علاقه خود
  • جامعه Castbox، اشتراک گذاری و درج لایک و کامنت 
  • بارگذاری پادکست‌های خود و اشتراک برای بقیه
  • محیط ساده و زیبا و قابل اجرا روی پلتفرم‌های مختلف
  • موتور جست و جو قوی
  • مکث خودکار موقع تماس یا هر اعلان دیگر در صورت تنظیم
  • نوتیفیکیشن اپیزود جدید پادکست


دانلود نرم افزار Castbox

در این بخش برای شما لینک دانلود Castbox در App Store, Play Store و Web آورده شده است. شما با وارد شدن به هر یک از لینک‌ها می‌توانید Castbox را دانلود کنید. (حجم نرم افزار 38 مگابایت)

همچنین شما عزیزان میتوانید لذت گوش دادن پادکست و موسیقی محبوب خود را در نرم افزار کست‌باکس، با محصولات زیر چند برار کنید!!


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات اورجینال اپل در ایران»

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید