آموزش غیرفعال کردن ویس میل

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 590

اگر عاشق آیفون هستید، حتماً قابلیت پست صوتی را دیده‌اید. اکثر افرادی که به این ویژگی متکی هستند می‌توانند قرار ملاقات‌ها را تعیین کنند و با مشتریان خود تماس بگیرند. بنابراین، این ویژگی زمانی که فعال می‌شود بسیار مفید است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است بخواهید برای مثال هنگام سفر به یک کشور خارجی، پست صوتی آیفون خود را غیرفعال کنید.

در موارد دیگر، برای کسانی که از iOS 15 استفاده می‌کنند، ویژگی پست صوتی گاهی اوقات می‌تواند مشکل ساز باشد. اکثر کاربران می‌گویند که صفحه پست صوتی گاهی اوقات ممکن است گیر کند و از این رو حرکت به پست صوتی بعدی دشوار است. این امر نیاز به غیرفعال کردن پست صوتی در آیفون را برانگیخته است. اگر با هر یک از مشکلات بالا مواجه هستید و می‌خواهید پست صوتی را غیرفعال کنید، این قسمت برای شما مناسب است.

بنابراین، در این مقاله، می‌توانید مراحل ساده را در مورد نحوه غیرفعال کردن پست صوتی در آیفون هر زمان که می‌خواهید سفر کنید و هر گونه اطلاعات مرتبط که به شما کمک می‌کند تا سیستم پست صوتی خود را به طور موثر و بدون هیچ هزینه اضافی مدیریت کنید، دنبال کنید. اگر به هر حال نتوانستید ویژگی پست صوتی آیفون را غیرفعال کنید، لطفاً با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید تا به شما کمک کند.

نحوه غیرفعال کردن ویژگی پست صوتی آیفون

اگر از هزینه‌های اضافی ناشی از پست صوتی خسته شده‌اید، در اینجا یک روش ساده برای غیرفعال کردن پست صوتی در آیفون به شما کمک می‌کند.

  • با ضربه زدن روی نماد تلفن موجود در صفحه اصلی آیفون خود شروع کنید. در مرحله بعد اعداد #62#* را وارد کرده و با شماره تماس بگیرید تا بتوانید شماره صندوق پست صوتی خود را تعیین کنید. عدد را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید یا اگر با اعداد مهارت دارید آن را حفظ کنید.
  • به بخش تنظیمات آیفون خود بروید. به محض باز شدن منو، روی آیکون گوشی ضربه بزنید و سپس به بخش ارسال تماس بروید. در این مرحله، شماره صندوق پست صوتی را در فضایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد تایپ کنید و پس از ذخیره تنظیمات، اکنون می‌توانید از آن خارج شوید.
  • اکنون می‌توانید به صفحه کلید گوشی خود بروید و سپس شماره 404 را تایپ کنید و سپس تماس بگیرید تا بتوانید پست صوتی را در آیفون خاموش کنید. پس از آن، می‌توانید سعی کنید با صندوق پست صوتی خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که پیام‌های جدیدی دارید.
  • همچنین می‌توانید در صورت تمایل، امکان انتقال تماس را در آیفون خود فعال کنید. هنگامی که پست صوتی را غیرفعال کردید، می‌توانید شماره 61# را شماره گیری کنید، بنابراین اگر کسی بخواهد با شما تماس بگیرد، تلفن شما پاسخ «عدم پاسخ» خواهد داشت. شما همچنین می‌توانید برای پاسخ دادن به کاربر مشغول شماره گیری 67 باشید.
  • اگر می‌خواهید ویژگی صندوق پست صوتی را دوباره فعال کنید، می‌توانید #004 را شماره گیری کرده و تماس بگیرید.

turning off voicemail

نحوه غیرفعال کردن رمز عبور پست صوتی در آیفون

هنگامی که صندوق ورودی پیام‌های پست صوتی تنظیم می‌شود، گذرواژه‌های موجود به‌طور پیش‌فرض روشن می‌شوند. این ویژگی برای محافظت از همه پیام‌های پست صوتی از طرف‌های دیگر تنظیم شده است. در بیشتر موارد، اپراتورها به شما توصیه نمی‌کنند که گذرواژه‌ها را خاموش کنید، اما اگر مدام رمزهای عبور را فراموش می‌کنید، بهتر است آن را خاموش کنید.

روش زیر به شما کمک می‌کند تا رمزهای عبور را خاموش کنید و بعداً آن را روشن کنید.

  •  با تماس با سیستم پست صوتی شروع کنید. از صفحه کلید آیفون خود را فشار دهید و سپس کلید شماره یک را نگه دارید. همچنین ممکن است فشار دادن و نگه داشتن کلید پست صوتی را نیز در نظر بگیرید.
  •  رمز عبور پست صوتی خود را وارد کنید. در صورتی که از شما خواسته شد، باید رمز عبور پست صوتی صندوق ورودی خود را وارد کنید. اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید، ممکن است قبل از ادامه، ابتدا آن را بازنشانی کنید.
  • با پرش از قسمتی که باید به پیام‌ها گوش دهید، به منوی اصلی بروید. برای این کار باید دکمه * را فشار دهید. از آن‌جا، شما باید گزینه‌های مدیریتی را انتخاب کنید.
  •  گزینه‌های رمز عبور را انتخاب کنید. روی کلیدی که می‌گوید رمز عبور را خاموش کنید ضربه بزنید و با دنبال کردن دستورات داده شده ادامه دهید. این اعلان‌ها همیشه بسته به شرکت مخابراتی متفاوت است، بنابراین، لازم است که به اندازه کافی مشتاق باشید تا از اشتباه جلوگیری کنید.

turning off voicemail

نحوه غیرفعال کردن رونویسی پست صوتی در آیفون

اکثر اوقات رونویسی بر اساس انگلیسی کانادایی و انگلیسی ایالات متحده است، بنابراین شما فقط می‌توانید زبان را تغییر دهید. به تنظیمات بروید و زبان سیری را به هر زبان دیگری که شبیه انگلیسی نیست تغییر دهید. نتیجه نهایی نشان خواهد داد که رونویسی در دسترس نیست.

turning off voicemail

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کافی را برده باشید و برای شما کمک کننده باشد.

برچسب‎ها: آیفون Voicemail

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید