اپل واچ سری 8 این بار در چند طیف رنگ قرمز در دسترس خواهد بود

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1515

به نظر می‌رسد، اپل در نظر دارد امسال ساعت هوشمند مورد انتظار خود یعنی اپل واچ سری ۸ را در یک رنگ قرمز رونمایی و عرضه کند.

apple watch series 8

ShrimpApplePro ، یکی از منابع خبری معتبر اپل، اوایل امروز در توییتی اعلام کرد که اپل واچ سری 8 همچنان در ابعاد بدنه 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری مانند اپل واچ سری 7 در دسترس خواهد بود.

از طرفی طبق شایعات منتشر شده انتظار می‌رود اپل واچ سری 8 در رنگ‌های کمتری نسبت به سری 7 در دسترس باشد که این خبر بدی برای دوست داران رنگ‌ّهای سبز و آبی است! زیرا طبق گفته‌ منابع مختلف ممکن است سری جدید اپل واچ فقط در رنگ‌های Midnight، Starlight، PRODUCT(RED) و نقره‌ای در دسترس باشد و گزینه‌های آبی و سبز سری 7 را از دست بدهد.

طبق اطلاعاتی که همین افشاگر چند وقت پیش در رابطه با رنگ‌بندی اپل واچ سری ۸منتشر کرده، ساعت هوشمند مورد انتظار اپل ظاهرا قرار است در دو مدل با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و فولاد ضد زنگ راهی بازار شود. مدل آلومینیومی در رنگ‌های سفید (ستاره‌ای)، نقره‌ای و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل فولادی هم در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیتی و طلایی به فروش خواهد رسید.

همچنین گفته می شود که جعبه اپل واچ سری 8 دارای طراحی مشابه با اپل واچ سری 7 است، اما با چسب بیشتر روی زبانه های کششی. این تغییر در نظر گرفته شده است که هنگام پاره کردن زبانه ها، رد چسب باقی بماند تا با وضوح بیشتری باز شدن جعبه را تأیید کند!

اعتقاد بر این است که این بسته بندی بهینه سازی شده برای سری آیفون 14 نیز اعمال شود. منابعی که با ShrimpApplePro صحبت می کردند گفتند که محتویات جعبه اپل واچ سری 8 تا حد زیادی مانند سری 7 باقی مانده است وتغییر بارزی نداشته است.

سال گذشته، اپل واچ سری 7 تقریباً یک ماه پس از معرفی عرضه شد و با تاخیر شدید حمل و نقل مواجه شد.اما امسال به نقل از ShrimpApplePro ، سطح موجودی اپل واچ سری 8 کافی است، پیش بینی می‌شود عرضه این محصول جذاب بدون تاخیر یا با تاخیر کم صورت گیرد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید