شایعات اپل واچ سری 8

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 608

طبق افشاگری که به نام «ShrimpApplePro» شناخته می شود، اپل واچ سری 8 احتمالا دارای طراحی کاملاً جدید با صفحه نمایش تخت خواهد بود.

جان پروسر که سابقه خوبی در لو دادن اطلاعات اپل دارد در جدیدترین ویدیوی خود در کانال یوتیوب برنامه Front Page Tech، اطلاعاتی از این افشاگری را برجسته کرد که نشان می‌دهد اپل واچ سری 8 احتمالا دارای یک صفحه‌نمایش تخت باشد که پیش از این این ویژگی برای اپل واچ سری 7 نیز شایعه شده بود.

ShrimpApplePro در توییتر به نقل از منابعی ادعا کرد که "یک صفحه نمایش شیشه ای جلوی صاف" برای اپل واچ وجود دارد. همچنین به نقل از او گفته می‌شود که "احتمال زیادی وجود دارد که این شیشه جلویی برای اپل واچ سری 8 باشد" و در حالی که هنوز اطلاعات روشنی در مورد اینکه طراحی کلی می‌تواند چگونه باشد یا مدل اپل واچ صفحه‌نمایش تخت می‌تواند باشد، وجود ندارد. اگرچه به نظر می رسد که این اطلاعات مربوط به طراحی اپل واچ با لبه تخت باشد که سال گذشته توسط جان پروسر به اشتراک گذاشته شد.

در ماه می سال گذشته، پروسر شایعه‌ای را منتشر کرد که ادعا می‌کرد اپل در حال کار بر روی یک طراحی اپل واچ با لبه‌های صاف و مربعی است که متعاقباً توسط رندرهای ادعایی CAD و منابع دیگر پشتیبانی شد. در آن زمان، پروسر پیشنهاد کرد که این طرح می‌تواند برای اپل واچ سری 7 باشد، اما هشدار داد که می‌تواند برای مدل‌های بعدی اپل واچ دیگر مانند سری 8 نیز باشد.

اپل واچ سری 7 در سپتامبر سال گذشته با طراحی گردتر رونمایی شد، اما آخرین اطلاعات ShrimpApplePro نشان می‌دهد که ظاهراً طراحی تخت اپل واچ احتمالاً امسال برای مدل جدیدی طراحی شده است. همچنین این منبع خبری اضافه کرد که اعتقاد بر این است که نمایشگر تخت به زودی برای تولید انبوه آماده می شود؛ احتمالاً در کنار شیشه جلویی برای مدل های آیفون 14 و ماه آینده موارد بیشتری برای به اشتراک گذاشتن وجود خواهد داشت.

امسال شایعه شده است که اپل در حال آماده شدن برای عرضه سه مدل اپل واچ جدید شامل اپل واچ سری 8، اپل واچ نسل دوم SE و اپل واچ جدید "Explorer Edition" با دوام بیشتر است. پروسر پیشنهاد کرده است که طراحی لبه‌های تخت می‌تواند برای هر یک از این مدل‌های جدید طراحی شود.

ShrimpApplePro در جامعه شایعات اپل شهرت فزاینده‌ای دارد و اولین نگاهی به دوربین True Depth، قاب‌های نازک‌تر و ابعاد دقیق آیفون 14 پرو ارائه می‌کند. شایان ذکر است که این منبع به درستی گفته است که اپل واچ سری 7 دارای طراحی گردی مانند اپل واچ سری 6 است، اما با حاشیه‌های نمایشگر نازک‌تر، و تنها در حال حاضر شایعه اولیه پروسر را تایید می‌کند.

پس از اطلاعات جدید، پروسر رندرهایی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد که طراحی لبه‌های تخت در اپل واچ سری 8 چگونه می‌تواند باشد. شایعه شده است که اپل واچ سری 8 دارای قابلیت نظارت بر دمای بدن، بهبود ردیابی فعالیت و موارد دیگر است.

با این حال تا زمان رونمایی از سری جدید اپل واچ‌های 2023 همه شایعات یک شایعه باقی می‌ماند. شما عزیزان می‌توانید با همراهی اپل سرویس از جدیدترین اخبار تکنولوژی اپل با‌خبر شوید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید