اپل واچ سری 7 سایز 41 میلیمتری

توقف تولید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای سلامت فیزیکی
  • به همراه گارانتی رسمی اپل
  • بدنه آلومینیوم
  • ارسال به تمام نقاط کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

اپل واچ سری 7 بدنه آلومینیومی با ابعاد 41 میلی‌متری

اپل واچ جدیدترین سری از ساعت‌های هوشمند اپل است که در سال 2021 معرفی شد. این ساعت هوشمند در دو کیفیت بدنه استیل و آلومینیوم در دو ابعاد 41 و 45 میلی‌متری معرفی شد.

شرکت اپل در این سری از ساعت‌های هوشمند خود تلاش نموده است تا ضمن ارائه بهترین امکانات و قابلیت‌ها، از بهترین کیفیت بدنه و ساختار جهت محافظت بیشتر رونمایی کند. از این رو مقاوم‌ترین ساعت هوشمند اپل واچ تا به امروز سری 7 بوده است.

این امر به دلیل استفاده کاربران از اپل واچ به عنوان یک اکسسوری همراه در کارهای روزمره، ورزش و فعالیت‌های مختلف و تکمیل کننده استایل خود است. از این رو اپل واچ سری 7 نیز شامل مجموعه کامل از حسگر‌ها با سازگاری بالا با دیگر دستگاه‌های اپلی و گزارش دهی به صورت مرتب است.

اما قابلیتی که اپل واچ سری 7 را از سری‌های قبلی متمایز می‌کند؛ مستقل شدن بیشتر آن است. در سری قبلی در بیشتر امور اپل واچ نمی‌توانست جایگزین مناسبی در تمام فعالیت‌های روزانه برای آیفون باشد. اما این سری از بیشتر امکانات یک گوشی هوشمند مانند تماس گرفتن، پیامک دادن، استفاده از نرم افزارهای مختلف و غیره پشتیبانی می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید اپل واچ سری 7 را با بدنه آلومینیومی با ابعاد 41 میلیمتری را به همراه ضمانت سلامت و اصالت فیزیکی به همراه گارانتی رسمی اپل به صورت کاملا اورجینال تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید