اپل واچ سری 7 سایز 45 میلیمتری

توقف تولید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای سلامت فیزیکی
  • به همراه گارانتی رسمی اپل
  • بدنه آلومینیوم
  • ارسال به تمام نقاط کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

اپل واچ سری 7 سایز 45 میلیمتری با بدنه آلومینیوم

اپل واچ سری 7 در 14 سپتامبر 2021 معرفی و در تاریخ 15 اکتبر 2021 پس از انتظار زیاد کاربران در دو کیفیت و ابعاد عرضه شد.

بدنه اپل واچ سری 7 در دو کیفیت با سه بدنه آلومینیوم و استیل و تیتانیوم تولید شده است. همچنین این ساعت هوشمند در دو ابعاد 45 و 41 میلیمتری نیز طراحی شده است. دلیل این تفاوت ابعاد نمایشگر به اندازه دور مچ شما برمی‌گردد. اگرچه استفاده از اندازه 45 ساعت‌های هوشمند اپل کار با بخش‌های مختلف را آسان‌تر نیز کرده است.

نمایشگر اپل واچ سری 7 از پنل‌های Retina LTPO OLED استفاده شده است که در نسخه آلومینیومی از یک لایه محافظتی ION-X نیز بهره برده است که این باعث می‌شود تا نمایشگر از خش و ضربه به میزان بیشتری مصون بماند.

همچنین بدنه آلومینیومی اپل واچ سری 7 باعث شده است تا وزن این سری با توجه به ارتقا بخش‌های دیگر از کیفیت‌های دیگر سبک‌تر بماند. قابل ذکر است که این امر باعث کاهش مقاومت بدنه در مقابل ضربات و فشار نمی‌شود.

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 309 میلی آمپر ساعت قادر است تا 18 ساعت با استفاده از تمام قابلیت‌ها به صورت ترکیبی شارژدهی داشته باشد. این امر باعث شده است تا در هنگام فعالیت‌های روزانه و ورزش صرف نظر از میزان شارژدهی با مدت زمان بیشتری، بتوانید از تمام حسگر‌های ساعت هوشمند بهره ببرید.

شما عزیزان می‌توانید اپل واچ سری 7 با بدنه آلومینیومی و سایز 45 میلیمتری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی و گارانتی رسمی شرکت اپل از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید