apple-watch-series-9-45-mm

اپل واچ سری 9 سایز 45 میلی‌متری

24٬650٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای گارانتی شرکتی
  • به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

اپل واچ سری 9 سایز 45 میلی‌متری

ابعاد دقیق بدنه اپل واچ سری 9 برابر با 45 در 38 در 10.7 میلی‌متر است. این ابعاد کوچک و کم حجم امکان استفاده راحت و آسان از این ساعت هوشمند را برای کاربران فراهم می‌کند.

وزن اپل واچ سری 9 تنها 51.5 گرم است، که به معنای سبکی و راحتی در استفاده از آن است. با وزن کم اپل واچ سری 9، شما می‌توانید بدون هیچ گونه خستگی و کوفتگی آن را در طول روز بر روی مچ خود قرار دهید.

اپل واچ سری 9 از سیم کارت eSIM پشتیبانی می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به استفاده از سیم کارت فیزیکی، به شبکه‌ی اینترنت متصل شوید و از ویژگی‌های ارتباطی ساعت هوشمند لذت ببرید. بدنه اپل واچ سری 9 شامل جلویی ساخته شده از سافایر و پشتی ساخته شده از سرامیک و سافایر است. این ترکیب باعث می‌شود ساعت هوشمند مقاومت بالا در برابر خط و خش و ضربه داشته باشد و در طول استفاده روزمره شما بدون نگرانی از خراشیدگی قابل استفاده باشد.

فریم اپل واچ سری 9 از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است که علاوه بر زیبایی و استحکام، مقاومت و دوام بالایی را برای ساعت هوشمند فراهم می‌کند.

اپل واچ سری 9 با مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر به شما اجازه می‌دهد تا آن را در فعالیت‌های آبی مانند شنا یا غواصی استفاده کنید. همچنین، با دریافت گواهی IP6X، اپل واچ سری 9 همچنین مقاوم در برابر گرد و غبار است و می‌توانید در محیط‌های گرد و غباری بدون نگرانی از عملکرد آن استفاده نمایید.

نمایشگر اپل واچ سری 9 از نوع Retina LTPO OLED است. این نوع نمایشگر توانایی نمایش رنگ‌های زنده و براق را دارد و تصاویر با کیفیت بالا را به صورت واضح و واقعی نمایش می‌دهد.

سایز این نمایشگر 1.9 اینچ است، که به شما امکان دسترسی آسان و راحت به اطلاعات موجود در صفحه نمایش را می‌دهد. با سایز مناسب اپل واچ سری 9، می‌توانید به راحتی از امکانات و ویژگی‌های آن بهره‌برداری کنید.

رزولوشن نمایشگر اپل واچ سری 9 برابر با 396 در 484 پیکسل است. این رزولوشن باعث می‌شود تصاویر با جزئیات و وضوح بیشتری نمایش داده شوند. با تراکم پیکسلی حدود 326 پیکسل در اینچ، تماشای محتواهای مختلف روی نمایشگر اپل واچ سری 9 بسیار لذت‌بخش و زیبا خواهد بود.

محافظ نمایشگر اپل واچ سری 9 از شیشه‌ی سافایر ساخته شده است که علاوه بر حفاظت از نمایشگر در برابر خط و خش و خراش، به آن ظاهری زیبا و شفافیت بیشتر می‌بخشد.

همچنین، نمایشگر اپل واچ سری 9 دارای ویژگی "نمایشگر همیشه روشن" (Always on Display) است که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، اطلاعات مورد نظر را مشاهده کنید. با روشنایی 2000 نیت، نمایشگر اپل واچ سری 9 در هر شرایط نوری با کیفیت و وضوح بالایی عمل می‌کند. با این مشخصات، نمایشگر اپل واچ سری 9 تجربه‌ای بی‌نظیر از دیدن و استفاده از آن را به کاربران ارائه می‌دهد.

پردازنده اپل واچ سری 9 با سیستم‌عامل WatchOS 10 هماهنگی بالایی دارد و عملکرد قوی و بهینه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. سیستم‌عامل WatchOS 10 با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و بهره‌برداری از قابلیت‌های منحصربه‌فرد اپل واچ سری 9، تجربه‌ای بی‌نظیر را به کاربران ارائه می‌دهد.

تراشه مورد استفاده در اپل واچ سری 9، Apple S9 نام دارد. این تراشه با طراحی مهندسی پیشرفته و بهره‌برداری از فن‌آوری‌های جدید، عملکرد هوشمندانه و قدرتمندی را فراهم می‌کند. با استفاده از تراشه Apple S9، اپل واچ سری 9 توانایی پردازش داده‌ها و اجرای برنامه‌ها را با سرعت و کارایی بالا دارد.

پردازنده مرکزی اپل واچ سری 9 دارای یک پردازنده دو هسته‌ای است که با همکاری تراشه Apple S9 بهینه شده است. این پردازنده با سرعت و قدرت مناسب، عملکرد سریع و بی‌درنگی را در اپل واچ سری 9 فراهم می‌کند. این به معنی اجرای نرم‌افزارها و برنامه‌ها با صفا و پیوستگی بوده و تجربه کاربری را به دستگاهی بسیار کارآمد و بهینه تبدیل می‌کند.

پردازنده گرافیکی PowerVR نیز در اپل واچ سری 9 استفاده شده است. این پردازنده با پشتیبانی از گرافیک با کیفیت بالا و پردازش تصاویر بهینه، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و بصری فوق‌العاده را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی PowerVR بهینه‌سازی‌هایی در زمینه مصرف انرژی داشته و سهولت استفاده را افزایش می‌دهد.

تمام این امکانات باعث شده است تا اپل واچ سری 9 به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده از ساعت‌های هوشمند در طول روز تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید اپل واچ سری 9 ابعاد 45 میلی‌متری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

با توجه به عدم ارایه آداپتور شارژر برای این مدل اپل واچ، لطفا در جهت انتخواب شارژ مناسب برای اپل واچ این مقاله را مطالعه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Watch Series 9
ابعاد بدنه
45 در 38 در 10.7 میلی‌متر
وزن
51.5 گرم
نمایشگر
Retina LTPO OLED
ابعاد نمایشگر
1.9 اینچ
رزولوشن
396 در 484 پیکسل (~326 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ نمایشگر
شیشه‌ی سافایر
نوع باتری
باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 282 میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل
WatchOS 10
تراشه
Apple S9
پردازنده مرکزی
دو هسته‌ای
پردازنده گرافیکی
PowerVR
توضیحات سیم کارت
eSIM
میزان دوام در حالت استندبای
تا 18 ساعت (استفاده‌ی عادی)
حافظه داخلی
64 گیگابایت

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید